Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לקטיף בישראל

השדות והמטעים הפכו למוקד משיכה בעונות הקטיף, אז מגיעות אלפי משפחות כדי ליהנות מחווית הקטיף העצמי עם הילדים. מקומות רבים הגדילו לעשות וכיום תוכלו למצוא מקומות שמציעים קטיף אך משלבים חוויות נוספות לכל המשפחה. אטרקציות לילדים, פינות יצירה, אזורי פיקניק ועוד. הנה המלצות לקטיף ברחבי ישראל. 

קטופותי – עמק יזרעאל

אתר קטופותי מציע אטרקציה של קטיף עצמי מגוון שפעיל בכל ימות השנה. האטרקציה נמצאת במושב בית לחם הגלילית מזרחית לקרית טבעון. בקטופותי תוכלו ליהנות מפעילויות מגוונות שהעיקרית שבהן היא חוויית הקטיף, של פירות וירקות רבים, שמשתנה בין העונות. בקטופותי חווית בילוי משפחתית שמתאימה לילדים ולגדולים שרוצים להרגיש את הטבע ולחוות חיבור לאדמה. בביקור שלכם כאן תתנסו בקטיף של פירות וירקות ותוכלו ללמוד ולהכיר את המגוון המשתנה בכל עונה. למידע מלא לחצו כאן.

הקרקס החקלאי

הקרקס החקלאי מכיל בתוכו מגוון חוויות פעילויות ואטרקציה נפלאה לכל המשפחה בימי שבת! מתאימה לכל גיל ונמצאת במושב היוגב, ממש בכניסה לעמק יזרעאל. ניתן להגיע ב 10:30 וליהנות מתחנות פעילות חווייתיות שאנחנו מציעים במתחם . הפעילות המרכזית אצלנו בקרקס החקלאי היא מופע קרקס מרתק ומהנה, מתחיל בשעה 12:30 ונמצא תחת הסככה המרכזית במתחם שמספקת צל כאשר הישיבה על גבי מדשאה רחבה. בין הפעילויות והסדנאות. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

קטיף עצמי בעמק חפר – משק כוכבים

 מוזמנים להגיע אלינו למשק הכוכבים במושב בורגתה. אנחנו מגדלים מגוון רחב של ירקות, פירות וצמחי מאכל בשדות ובחממות, כגון: פלפלים, גזרים, אפונה, קולורבי, מלפפונים, חסה, צנוניות, עגבניות, אוכמניות, תותים, אבטיחים ועוד! אצלנו אף פעם לא משעמם, תוכלו להגיע בכל עונות השנה ובכל פעם ליהנות ממבחר אחר של ירקות הבשלים לקטיף. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

קטיף עצמי – חוות הפסיפלורה

 מוזמנים להגיע אלינו לחוות הפסיפלורה וליהנות ממגוון פעילויות וחוויות לכל המשפחה! קטיף עצמי של עגבניות שרי צבעוניות, מבוך הפסיפלורה, פינת חי (ללא ליטוף), פינת ציור, בועות סבון ומשחקי חצר. במקום ניתן לרכוש ג’חנון חם עם ביצה, רסק וסחוג. וכן מלבי מתוק וטעים במיוחד! לרשותכם מתחם עם שולחנות פיקניק ופינות ישיבה עם עמדת קפה להכנה עצמית.  למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

קטיף מודרך למשפחות – משק עירון

מפגש עם אוהד החקלאי ואיש החינוך שיקח אתכם לסיור מודרך בשדה האורגני בו תקטפו ותטעמו ירקות ופירות טריים ישר מהשדה. לאחר מכן סדנאת גינה אישית בה תשתלו ירקות ותיצרו אדנית צבעונית ומקושטת אותה תקחו הביתה. הפעילות מתקיימת בחווה כפרית- משפחתית קסומה, בצל עצים גדולים,נדנדנות, מתקני טיפוס, טרקטורים לילדים, תרנגולות מרעה חופשי. קפה ותה יוגשו חופשי. הפעילות מתאימה לכל המשפחה.  למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

קטיף בפרדס גן שורק

 מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחוויה חקלאית מהנה – קטיף בפרדס במושב גן שורק. חוויה של קטיף ובילוי בחיק הטבע במרכז הארץ! הפרדס שלנו מוקף בעצים, בנוף יפה, בפריחה, וכמובן – שפע של פירות הדר. הקטיף מתאים לבילוי עם ילדים בכל גיל. כל משתתף מקבל שקית אותה ממלאים בפירות שתקטפו. ואפשר גם לאכול חופשי מהעץ. וניתן גם ניתן לרכוש כרטיס כניסה ללא שקית. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

קטיף לי תלמי יוסף

 מוזמנים להגיע אלינו לקטיף לי, לאסוף ירקות ישר מהשדה וליהנות מירקות טריים שרק היו בשדה הרגע ועכשיו אצלכם בצלחת. הקטיף מתאים לכל המשפחה ותוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של ירקות בהתאם לעונה: חסה, גזר צבעוני, נענע, כרוב, צנונית, פלפלים מסוגים שונים, שרי צבעוני, עלי מנגולד, פטרוזיליה, מלפפוני בייבי, קולורבי אדום, סלרי, שמיר, חצילים ועוד. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

חממת חמשת החושים – חקלאות מדברית

בלב מטע התמרים, אל מול הרי אדום, ממוקמת חממת 5 החושים. מתחם משגע של גידולים מגוונים: חממות עם עגבניות שרי, מלפפונים, פלפלים, ובערוגות – תירס צבעוני, ירקות לסלט ושפע תבלינים. במקום גם מתחם ישיבה מקורה למול הנוף עם תה מקומי. נגלה לכם את סודה של אנרגיית השמש ע”י בישול בצינורות ואקום “שף השמש” שלנו. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי