Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצת סופ"ש - 5 מסלולי טיול בצפון שכדאי להכיר

אחרי הגשמים הטבע נמצא בשיאו. פרחי הבר פורחים בשלל צבעים: הכלניות האדומות, הרקפות הסגולות, החרציות הצהובות וההרים סביבנו נצבעים ירוק – זה הזמן המושלם לצאת למסלולים הכי מומלצים שיש בצפון. הנה כמה רעיונות למסלולים בצפון שבהם תפגשו פריחות, תצפיות וזרימות של נחלים שזורמים רק עכשיו.

שביל דליות

בדרום/מרכז רמת הגולן בצומת דליות ישנו חניון יום ולילה של קק”ל – חניון דליות, ממנו ניתן לצאת למספר מסלולים שמאוד מומלצים לתקופה הזו. חניון דליות הוא מבין החניונים הגדולים שתמצאו ברמת הגולן: יש כאן לא מעט ספסלי פיקניק תחת העצים, עמדות מנגלים, שטחים מסודרים להקמת אוהלים ואפילו מגני רוח. מחניון דליות יוצא מסלול שביל דליות, יש בו מספר אופציות למסלולים באורכים שונים וממש עכשיו תראו כאן פריחה, זרימות ואת נוף הרמה. יש להתעדכן באתר של רשות הטבע והגנים טרם יציאתכם לטיול האם הוא פתוח או סגור.למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל אוצרות כחל

סביב הישוב כחל שנמצא בגליל התחתון ישנו מסלול מעגלי שאורכו 2 ק”מ והוא עובר בין תצפיות מרהיבות על מצוקי נחל עמוד, הרי הגליל והכנרת במלוא הדרה. מסלול טיול נהדר שמתאים לכל המשפחה והוא בדיוק לימים האלו כשעדיין לא חם מדי. במהלך המסלול תעברו נקודות תצפית מרהיבות על המוביל הארצי ותוכלו לחזות בפלא ההנדסי של הסיפון של נחל עמוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נחל דישון

נחל דישון זורם בגליל העליון והוא אחד מהנחלים הארוכים שבגליל. הנחל זורם רק לאחר הגשמים – הוא מתחיל את זרימתו בהר מירון ונשפך בסופו אל נהר הירדן. לאורכו של נחל דישון יש כמה אופציות טיול לאורך זרימת המים ולצד נופים פתוחים מרשימים מאוד, מצוקים, מערות ופריחה מגוונת. הטיול סביב הנחל מתאים בכל עונה אבל היופי כאן הוא בחורף והאביב כשהנחל זורם ומסביבו גם הפריחה נמצאת בשיאה, וזה קורה בדרך כלל בחודשים פברואר-אפריל. כל המסלולים מתאימים למשפחות, חלקם למשפחות שמורגלות בהליכה וטיולים. למידע מלא על המקום והמסלולים לחצו כאן.

נחל גוש חלב

לצד הכפר ג’ש שבגליל העליון תוכלו למצוא מסלול הליכה בתוואי נחל גוש חלב. הנחל יבש רוב השנה, אך לאחר הגשמים הוא זורם וכל האיזור סביבו קם לחיים: מסביב יש מגוון רחב של פריחה עונתית וגם עצי שקד שמקשטים את הדרך. במסלול תפגשו גם עתיקות, היסטוריה, בקר ונופים עוצרי נשימה. למידע מלא על המסלול ודרכי הגעה לחצו כאן.

נתיב החשבון והזיכרון

בגליל התחתון, בין הישוב מסד לקיבוץ רביד, הוקם לו נתיב החשבון והזיכרון לזכרו של יצחק רבין. אורכו של המסלול הוא 2 וחצי ק”מ, העובר בין שבע תחנות בחייו של יצחק רבין. בכל תחנה תמצאו פסלים, מייצגים, שילוט הסברה וספסלי מנוחה אל מול נוף הכנרת. המסלול הוא קווי ויש צורך בהקפצת רכבים, חשוב לציין כי השביל חשוף כולו לשמש ולכאן כדאי לטייל בו בימים נעימים. למידע מלא על המסלול ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

נחל מירון עליון עין אוראי
מסלולים מעגליים
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
פיקניק בטבע - מקומות ופארקים לפיקניק
חורשת טל – פארק טבע עם פלגי מים וחניון לילה מסודר
טיולי פריחה
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי
נחל מירון עליון עין אוראי
מסלולים מעגליים
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
פיקניק בטבע - מקומות ופארקים לפיקניק
חורשת טל – פארק טבע עם פלגי מים וחניון לילה מסודר
טיולי פריחה
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי