Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

7 אטרקציות מומלצות בחינם עם הילדים

יום הבחירות הגיע שוב ואיתו קיבלנו גם יום חופש עם הילדים. אז מי שלא רוצה לבלות את היום הזה בבית, יש לו הזדמנות לצאת ולחוות ממגוון אטרקציות ופעילויות גם ביום הבחירות. והפעם בחרנו לרכז מספר המלצות שיעבירו לכם יום של כייף עם המשפחה – והם כולם בחינם. הרשימה מצפון לדרום.

רכבת העמק המשוחזרת ומעיין אלרואי

בישוב אלרואי שנמצא ליד העיר טבעון נמצא מקום מקסים ואטרקטיבי לילדים. המקום משלב שתי אטרקציות קרובות זו לזו, שמפרידה ביניהן טיילת נגישה. בצדה האחד של הטיילת רכבת העמק המשוחזרת שבעבר היה זה הוא נתיב הנסיעה שלה, וכיום תמצאו כאן מתקני רכבת וקרונות משוחזרים שהפכו לפארק שעשועים קטן עבור הילדים. לאחר מכן, במידה ומזג האוויר מאפשר, ניתן להמשיך אל צדה השני של הטיילת, במרחק של כמה מאות מטרים, ולהגיע אל מעיין אלרואי המקסים עם הפינות המוצלות שלצידו. למידע מלא לחצו כאן.

פארק חי העמק עפולה

פארק חי העמק נמצא בעיר עפולה שבמרכז עמק יזרעאל. בפארק הגדול תוכלו לבלות כמה שעות של כייף עם הילדים באטרקציות הרבות שהמקום מציע. ברחבי הפארק מסלולי הליכה נגישים כך שניתן להגיע הנה עם אופניים או בימבות לקטנטנים, מתקני שעשועים מרשימים, מגרשי משחק כדורגל וכדורסל, פארק חבלים, פינת חי ופינת ליטוף קטנה והמון משטחי דשא פתוחים למנוחה או פיקניק. למידע מלא לחצו כאן.

פארק רעננה

פארק רעננה הוא פארק עירוני גדול באזור השרון שבו מגוון של אטרקציות ואפשרויות טיול לכל המשפחה. מדובר בפארק שהוא ענק, הכניסה אליו היא ללא תשלום וכולו נגיש לטיול עם עגלות. בפארק יש כמה מתחמי עם מתקני שעשועים רבים ומרשימים מאוד, יש כאן מגרשי משחקים – כדורגל, כדורסל ורחבת גלגיליות. מסלולי הליכה שבמהלכם תפגשו מתחם מוסיקלי עם כלים לשימוש חופשי והמון שטחי דשא פתוחים עם פינות מוצלות. בפארק יש גם שירותים ציבוריים, בית קפה וברזיות מים.  אטרקציות בתשלום – רכבת ילדים שתיקח אתכם לטיול קצר ברחבי הפארק, ביקור בפינת החי הקטנה שבכניסה, ושייט באגם המלאכותי שבמרכז הפארק. למידע מלא לחצו כאן.

מוזיאון המשאיות

מוזיאון המשאיות הוא מוזיאון שבו יש תצוגת רכבים גדולה מתחום ההובלה היבשתית. ברחבי המוזיאון מפוזרים עשרות כלי רכב גדולים, משאיות וסמיטריילרים שבעבר היו בשימוש והיום הגיעו הנה לתצוגה מרשימה. האטרקציה המרכזית כאן לילדים היא האפשרות שלהם לטפס על חלק גדול מהרכבים. יש כאן מגוון גדול מאוד של כלי רכב בכל מיני צבעים וגדלים ואפילו מתקן שעשועים קטנטן במרכזו של המקום. הכניסה היא חופשית ללא תשלום. פרטים נוספים והוראות הגעה לחצו כאן.

בריכת החורף בהרצליה

בלב העיר הרצליה הוקם פארק עירוני הרצליה. הפארק הוקם על שדות חקלאיים ושטחים פתוחים והוא משתרע על פני כ 250 דונם. הפארק העירוני הוקם על שטחי ה”באסה” (ביצה בערבית). פארק עירוני הרצליה הוא פארק ענק שמשלב בצורה מופלאה אתר טבע בלב עיר גדולה ואטרקציות שמתאימות לכל המשפחה. תוכלו לבקר כאן במספר מתחמים שונים כמו: שלולית החורף שהיא חלק בלתי נפרד מהפארק, חורשת מאכל “טנא”, גן מקלט לצמחים, מרכז צפרות, בריכת מים מלאכותית, ספריית פארק ובתי קפה: גן סיפור, קפה פארק ופארקר. לאורכו של הפארק יש מסלולי אופניים, הליכה, גני שעשועים ואטרקציות נוספות כמו רכבת לילדים שפעילה בימי שבת וחגים, מסלול רכיבה אתגרי “פמפ טרייק”, אזורי פיקניק ומנגלים ועוד. למידע מפורט על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק ההדרים

בצד המזרחי של העיר רחובות נפתח פארק ההדרים שמשתרע על פני שטח של כ 65 דונמים. הפארק מהווה ריאה ירוקה, פארק טבע עירוני מרהיב לעיר והוא מתאים לביקור לכל המשפחה. בפארק ההדרים תמצאו מרחבי דשא, אגם מלאכותי, בריכת דגים אקולוגית מתקני משחק, עצי פרי וגן חי. פארק ההדרים קיבל את שמו על שם ההדרים הרבים שמילאו בעבר את השטח של מזרח העיר עד היום. המתחם בו הוקם פארק ההדרים היה של “חוות כספי”. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

התחנה הראשונה ירושלים

מתחם התחנה הראשונה נמצא בלב העיר ירושלים, בין העיר העתיקה לחדשה. במקום פעלה בעבר הרכבת הראשונה של ישראל, אך כיום המקום הפך למתחם בילוי ואטרקציות. בטיול קצר כאן תוכלו ליהנות מפסי הרכבת שלא הוסרו ועוברים כאן עד היום לאורך המתחם וממבני הבתים העתיקים ששוחזרו בצורה מרשימה. במתחם התחנה מגוון גדול של מסעדות, בתי קפה, דוכנים ואטרקציות כמו מתקני לונה פארק ורכבת ילדים שחוצה את המתחם. הכניסה למתחם היא ללא תשלום, האטרקציות השונות בתשלום. מידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.