Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתרי פריחת אירוס הנצרתי: הפרח המרשים ביותר

האירוס הוא אחד הפרחים הגדולים והמרשימים, בישראל אפשר לראות את פריחתו בשלל מקומות נפלאים וליהנות ממרבדי פריחת האירוסים על שלל המינים והצבעים שבהם הם מופיעים בטבע. אירוס הנצרתי הוא האירוס היפה ביותר שפורח מבין אירוסי ההיכל. האירוס מרשים מאוד ביופיו וגודלו והוא נפוץ בצפון הארץ בהרי נצרת, גבעת המורה, הרי נפתלי ולרגלי החרמון. אז איפה תוכלו לראות את פריחת אירוס נצרתי? המשיכו לקרוא:

תל אבל בית מעכה

תל אבל נמצא בצפון הארץ ליד מטולה וכפר גלעדי וממנו נשקפים נופי המטעים של מטולה, שמורת הטבע נחל עיון ושל מדינת לבנון. התל הוא אזור גבול עתיק שמוזכר במקרא מספר פעמים ונמצאו בו מספר ממצאים ארכיאולוגיים משמעותיים מתקופת הברזל, הברונזה המאוחרת והתיכונית. בתקופת הפריחה נוכל להתרשם מפריחה של אירוסים שונים על התל. למידע מלא לחצו כאן.

פארק האירוס הר יונה

הר יונה שנמצא בגליל התחתון נישא לגובה של כ 573 מטרים מעל פני הים ובו הוכשר מסלול: פארק האירוס בשביל הנוף. הר יונה הוא הגבוה מבין הרי נצרת ועל פסגתו עובר מסלול הליכה קליל, שרובו גם נגיש, לצד נופים ופריחה עונתית שכוללת גם את האירוס הנצרתי המיוחד. האירוס הנצרתי הוא פרח מוגן והוא אחד מבין אירוסי ההיכל, הוא פרח מרשים מאוד עם נוכחות ברורה שהפך גם לסמלה של העיר נוף הגליל. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גבעת המורה

גבעת המורה נמצאת בגליל התחתון, ליד העיר עפולה. יער גבעת המורה מתנשא לגובה של כ-500 מטרים וממנו ניתן להשקיף על נופי הגליל התחתון. על הגבעה, בין נופי היער, עוברת דרך נוף במהלכה תפגשו מספר מסלולי טיול, תצפיות ואזורי פריחה מרשימים של אירוס הנצרתי בעונה. למידע מלא לחצו כאן.

שמורת הטבע אירוס נצרתי

בעיר נצרת, נוף הגליל, תוכלו לצאת לטיול קצר שמהלכו תפגשו את פריחת האירוס הנצרתי. השביל הוא נגיש ונוח להליכה כך שהוא מתאים מאוד לטיולי משפחות וטיול עם ילדים. האירוס הנצרתי מופיע בשילוב צבעים של סגול-לבן ולטעמנו הוא אחד היפים שיש. בנוסף לפריחה היפה תזכו גם להנות מהנוף שנשקף מהשמורה כשמולכם נופי הר תבור המרשים. למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

חורשת טל – פארק טבע עם פלגי מים וחניון לילה מסודר
טיולי פריחה
גן לאומי תל חצור
מטיילים בין פריחת האירוסים
מאגר משמר השרון - מאגר ויקר
טיולים עם עגלות
חמת גדר
מעיינות חמים בישראל טיול חם לחורף
חורשת טל – פארק טבע עם פלגי מים וחניון לילה מסודר
טיולי פריחה
גן לאומי תל חצור
מטיילים בין פריחת האירוסים
מאגר משמר השרון - מאגר ויקר
טיולים עם עגלות
חמת גדר
מעיינות חמים בישראל טיול חם לחורף