Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי פורים 2024 בדרום

אירועי פורים 2024 מתעדכנים בכל יום

יש חווה כזאת פעילות לפורים בכפר סילבר

מה אומרים לנו בעלי החיים בעזרת הצבעים? מהם צבעי האזהרה? הראווה? ההסוואה? בואו לפגוש בעלי חיים שמתחפשים כל השנה! חגיגת פורים בחווה 24-25/03/2024: סיור + הצגה + עמדות איפור פנים ויצירה אצלנו בחווה כל השנה פורים! אנחנו מזמינים אתכם להגיע עם כל המשפחה ולהכיר מקרוב את בעלי החיים בחווה. ביחד נצא למסע צבעוני ומרתק בעקבות צבעים ותחפושות בטבע. בנוסף לסיור תתקיים ההצגה “הביצה שהתחפשה” בהשתתפות בובות ענק. תוכלו ליהנות מעמדות יצירה, איפור פנים וגם מתערוכת סוגי ביצים. כדאי להגיע מחופשים! למידע נוסף והרשמה לחצו כאן.

פורים בחוות רימון יער להב

ביום שני 25/03/2024 בשעות 10:00-15:00 שושן פורים אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחוות רימון ביער להב. חוות רימון אתר חברתי, מרגש ומרתק בצפון הנגב, מזמין לחגוג את חג פורים עם סדנאות ג’אגלינג והופעת קרקס מרהיבה עם הלהטוטן תום איילון. בנוסף המבקרים יוכלו גם ליצור מסכות לפורים, להכין פיתות על הסאג’, להצטרף לקטיף עצמי של גידולי החווה או פשוט להירגע קצת עם מנות מהפודטראק או מקפה רימונה בנמצאים במקום.  לפרטים נוספים: 050-2229072.

פורים בצריף בן גוריון 

צריף בן גוריון נמצא בקיבוץ שדה בוקר שבהר הנגב, במרחק של 30 ק”מ צפונית למצפה רמון. הצריף הוא למעשה מרכז מבקרים שבו תוכלו ללמוד על אישיותו, על אורח חייו ועל הדמות החשובה של דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של ישראל. בפורים הקרוב אתם מוזמנים בימי ראשון ושני 24-25/03/2024 להגיע לסיורים מודרכים בהם נכיר על התפקידים הרבים של בן גוריון בהם החליף כובעים רבים ותחפושות. למידע נוסף והרשמה בראש באתר הרישמי

פורים במרכז המבקרים של חברת האשלג

בדרום ים המלח, בסמוך לכביש 90, אתם מוזמנים לבקר במרכז המבקרים על שם משה נובומייסקי – בואו להכיר את סיפורו של חלוץ ציוני עם חזון וחלום לפיתוח התעשייה בארץ ישראל. בפורים 2024 בואו לפגוש דמויות מן העבר מתעוררות לחיים במרכז המקרים. ימי שבת וראשון 23-24/03/2024 נפגוש את סיפורים של חלוצי חברת האשלג ונשמע על הקשיים שעברו בדרך. הסיורים משלבים אמצעי מדיה חדשניים ומתאימים לכל המשפחה. בכל סיור יוענק פרס מיוחד לתחפושת המקורית ויצירתית ביותר בסיור – הגיעו מחופשים! למידע נוסף והרשמה באתר הרישמי.

פורים במתחם המוזיאונים בבאר שבע

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה בתאריכים: 18/3, 20/3 ו 24-25/03 לסיורים מיוחדים, מפגשי שיח וסדנאות המתאימות לכולם! ביום שני תוכלו לצאת לסיור “מתוק כאור עיניים” בעקבות ההווי התוניסאי בבאר שבע, ברביעי “ונהפוכו” סיורים ומפגשי שיח לציון פורים ותענית אסתר, ימי ראשון שני “פני מסיכה” סדנאות יצירה לכל המשפחה וסיורים מודרכים מותאמים לילדים. למידע מפורט ורכישת כרטיסים באתר הרישמי.

פורים 2024 בים המלח

משנכנס אדר מרבין בשמחה! בואו לחגוג איתנו בטיילת עין בוקק בארץ ים המלח עם שלל פעילויות שוות לכל המשפחה ללא עלות: איפור פנים, סדנת בועות סבון, דוכני קריקטוריסטים, תיאטרון רחוב, סדנת ג’אגלינג, להטוטנים, סדנאות יצירה, אמני קרקס ועוד! יום ראשון 24/03/2024 בין השעות 16:00-19:00 בטיילת עין בוקק בארץ ים המלח. מידע נוסף באתר הרישמי.

עדלאידע 2024 מדרשת בן גוריון 

בתאריך 22/03/024 החל מהשעה 09:30 אתם מוזמנים להגיע לתהלוכת עדלאידע של מדרשת בן גוריון. לאחר התהלוכה יתקיים במרכז המסחרי יריד דוכנים בו תוכלו למצוא מוצרי סדקית, תכשיטים, תיקים, בגדים, כלי מטבח וכמובן דוכני מזון. כמו כן בסמוך ליריד יתקיים מתחם מתנפחים ענק לילדים. ההשתתפות בתשלום ובהרשמה מראש בלבד. למידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.