Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות פסח 2023

חג פסח 2023 כבר כאן ולשמחתנו השנה אפשר לומר שיצאנו לחופשי סופית! יש כל כך הרבה מה לעשות ולראות ולשם כך יש לנו כמה ימים חופשה בחול המועד בשביל להנות מכל היופי הזה. כאן תוכלו לקבל ריכוז של האטרקציות המובילות עם כל המשפחה. לעוד פעילויות לחצו כאן.

הפנינג פסח 2023 נהריים בגשר

הפנינג פסח – יום שבת 8/4/23 לאורך כל היום יתקיימו סיורים מודרכים ופעילויות לילדים ביניהם: פינת יצירה בועות סבון “בנה לך גשר!” – משחק הרכבת גשר דה-וינצ’י משחק כתב חידה – “חפש ת’סליק!” האירוע יחל בשעה 10:00 ויסתיים ב- 15:00. בסיורים נצפה בדגם ומיצג מרהיב עם אורות, צלילים, מים וסכרים המספר את סיפורו של “הסטארט-אפ” הישראלי הראשון – תחנת הכח ההידרואלקטרית שהקים המהנדס פינחס רוטנברג –’הזקן מנהריים’. נספר את סיפור הקיבוץ וסיפורם המיוחד של החלוצים שהתיישבו במקום, לחמו בעוז, נאחזו בקרקע ובנו את ביתם. מידע מלא ושריון מקום לחצו כאן.

ממחצבות לחוויות – סיורי פסח בפארק הוולקני רמת הגולן

כיצד מתפרץ הר געש? כמה הרי געש ישנם בגולן? ומהי פצצה געשית? הקרן לשיקום מחצבות ואגף תיירות בחברה כלכלית גולן מזמינים את המטיילים בגולן לסיורים חינמיים לכל המשפחה בפארק וולקני אביטל בפסח 2023. מתי: יום שישי 7/4 11:00, 13:00. ימים א’- ב’ 9,10/4  11:00, 13:00, 15:00. כמה: ללא עלות. פרטים נוספים באתר הרישמי.

פסח 2023 בג’וגל כייף

אתם מזומנים להגיע עם כל המשפחה בפסח 2023 לג’ונגל כייף! ג’ונגל כייף בקיבוץ בית זרע הוא מקום שמאפשר בילוי מושלם עם הילדים. מקום כייפי המשלב גן חיות עם עוד מספר אטרקציות שהילדים אוהבים. מדובר על מקום שהוא אטרקציה מושלמת לכל ילד ומשפחה. במקום יש מספר פינות ישיבה בהן תוכלו לעצור לנוח או לאכול, ובנוסף פינות מוצלות נעימות. לאתר והרשמה לחצו כאן.

מטיילים עם משה רבנו והמלך פרעה פסח 2023 – אתר התיירות ראש הנקרה

פסח 2023 בראש הנקרה – מטיילים עם ‘משה רבנו’ ו’המלך פרעה’, סיורי עששיות, ועוד הפתעות. חגיגה בפסח בין הנקרות לכל המשפחה, חוויה משפחתית מיוחדת שאסור לפסוח עליה:  סיורי ‘יציאת מצרים’ שיובילו שחקנים בדמות משה רבנו ופרעה מלך מצרים ביום וסיורי עששיות בנקרות בלילה, לצד שלל הפעילויות באתר התיירות ראש הנקרה. חג שמח!  

 

חוות מושב בר יגל פסח 2023

במרכז הארץ בסמוך לשדה התעופה בן גוריון נמצא לו מושב יגל ובו הוקמה חוות חיות בשם חוות בר. כאן תוכלו להגיע ולהעביר עם הילדים יום שלם של פעילויות ואטרקציות נהדרות שמתאימות לכל הגילאים. דבר נוסף – מכאן אפשר לראות את ההמראות של נתב”ג מה שהופך את המקום לאטרקציה אדירה עוד יותר. להרשמה מראש לחצו כאן.

עלילות יוסף במצרים – פסח 2023 בפארק נאות קדומים

עלילות יוסף במצרים פסח חלומי לכל המשפחה בפארק נאות קדומים: תחנות בחייו של יוסף, החלומות ופתרונם, חכמת מצרים העתיקה, ‘החולם’ מופע לכל המשפחה, מלאכות עתיקות, בניה בלבני בוץ ותבן, טווית חוטים מצמר, שאיבת מים, פענוח כתב חרטומים, פעילות יצירה מחומרים מהטבע, מתחם ג’ימבורי לקטנטנים, סיור מהחלומות ברכבת הפארק ולמבוגרים – מסיירים ושרים עם האחים צנחני! חול המועד פסח ימים א’, ב’, ג’, ה’ (איסרו חג). למידע מפורט לחצו כאן.

פסח בנאות קדומים צילום אלדד מאסטרו
פסח בנאות קדומים צילום אלדד מאסטרו

לחיות את התנ”ך 

סיפורי התנ”ך מתעוררים לחיים ואתם בתפקיד הראשי! בואו להיכנס לעולמם של דמויות התנ”ך עם תלבושות אותנטיות יפיפיות, רקעים באווירת העיר העתיקה, מוזיקה ואביזרים תואמים. במהלך החוויה נכנסים למבנה עתיק מהתקופה העותומאנית, מתלבשים בתלבושות תנ”כיות מיוחדות, בוחרים רקע לצילום של סיפור תנ”כי אהוב, ולצלילי מוזיקה מרגשת ותאורה מקצועית לוחצים קליק והקסם מתחיל! אנחנו נספר לכם את הסיפור ונציב כל אחד מהמשתתפים כדמות תנכ”ית בסיפור העלילה. למידע נוסף והרשמה לחצו כאן.

פסח בין הפרחים – גן הבוטני ירושלים

בואו לגן הבוטני בגבעת רם ירושלים בפסח 2023 –  מסלולי ניווט ברמות קושי שונות למגוון גילאים. הניווטים יתקיימו ברחבי הגן הבוטני המשתרע על פני 120 דונם ותוך כדי יוכלו המשתתפים להכיר את כלל הנושאים בהם עוסק הגן בכל ימות השנה: איכות סביבה, קיימות, אקלים, פריחות, עצים ועוד. בנוסף, יפעל מתחם “קוביות – משחקי עץ” – הפנינג של משחקי חברה ענקיים מעץ לכל המשפחה. המתחם מאגד בתוכו אוסף משחקי עץ בעבודת יד, אשר הותאמו במיוחד למגוון גילאים רחב ולכמות משתתפים גדולה בו זמנית. למידע מלא על כל האירועים לחצו כאן.

קטיף תותים במשק 77 במושב תקומה

משק 77 מזמין לקטיף עצמי של ביו תות תלוי. במשק אפשר לקטוף ולטעום תות-תלוי ,הגידול המיוחד מאפשר להשתמש בהדברה מינימלית תוך כדי שמירה על איכות הפרי הגבוהה ביותר. חוויה לכל המשפחה. מלבד הקטיף, במקום יהיו גם סיורים מודרכים בחממות האננס, הבננה והפטל, קיר טיפוס, מתנפחים ועוד. מתי: 7.4/11.4 בשעות 9:00-13:00, 9-10.4 בשעות 10:00-15:00. מידע נוסף והרשמה מראש לחצו כאן.

“שביל הסלט” – מושב תלמי יוסף

“שביל הסלט” מזמין לחוויה חקלאית בלתי נשכחת בין יבולי חבל הבשור, עם דגש על הגידולים שמככבים על שולחן החג. במהלך הסיור לומדים על הירקות השונים וקוטפים הישר מהשתיל לפה. הסיור יודרך בצורה חווייתית ע”י צוות שביל הסלט בהנחיית האגרונום אורי אלון. כל ימי חול המועד וערבי חג. סיור יוצא בשעה 10:30, ונמשך כ-3 שעות. למידע מלא באתר הרישמי.

סיור 12 השבטים בפארק תמנע

כאן, בפארק תמנע יש לנו שיחזור מדוייק של “אוהל מועד” על פי כל התיאור המפורט מאוד הכתוב בספר “שמות” בתורה. זה כל כך מרגש לראות את הדגם בגודלו האמיתי, בצבעיו האמיתיים ובמיקום של כל פריט בתוכו, במדבר, בדיוק כמו שהוא שימש את בני ישראל במדבר בימי קדם. נתחיל את הסיור שלנו בנסיעה לאתר הפטרייה. נלמד על תהליך הפקת הנחושת המורכב והמדהים שהיה בפארק תמנע (האם ידעתם שרק לבסיסי העמודים שהרכיבו את אוהל מועד היה צורך בנחושת במשקל של 1,980 קילוגרם!!). נשמע את הסיפור של התגלית המרעישה במיוחד של “בד הצבוע בצבע ארגמן” שהתגלה בתמנע. נמשיך בנסיעה ל”אוהל מועד” (ליד מתחם האגם) . נשמע על סיפור המשכן, כלי הקודש (מזבח, כיור, מנורה, ארון הברית ועוד) ועל העבודה שבני ישראל היו צריכים לעשות באוהל מועד. למידע נוסף והרשמה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.