Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חנוכה 2023 בפארק נאות קדומים

פארק נאות קדומים נמצא ליד העיר מודיעין והוא מוגדר כשמורה לאומית של טבע הארץ במקורות ישראל. הפארק הגדול מציג למעשה את הטבע והחקלאות של ארץ ישראל כפי שהופיעה במקורות, ושם לו לדגש לחבר בין העבר להווה של ימינו. בפארק נאות קדומים תוכלו לטייל בין מגוון מתקני חקלאות משוחזרים ולהתרשם מצמחייה שאפיינה את הארץ בשנים קדומות. בנוסף בפארק מתקיימים סיורים מודרכים, סדנאות ופעילויות ייחודיות לכל המשפחה.

לכבוד חג החנוכה תוכלו להגיע ולהנות מסיורים המתאימים לכל המשפחה במהלכם שומעים על סיפורי המכבים ונס פך השמן ונהנים מפעילות ייחודית והדרכה מרתקת לכל המשפחה. סיורים בסימן “כולנו אור איתן” בין התאריכים 10-15/12/2023 ימי ראשון עד שישי. בנוסף בערב תוכלו לצאת לסיור עששיות “מחושך לאור” שמתקיים ביום ראשון עד חמישי בין התאריכים 10-14/12/2023.

סיור כולנו אור איתן

במהלך הסיור ניכנס למערה חשוכה שם נשמע את סיפורי הגבורה המרתקים של החשמונאים. בנוסף נתנסה בכתיבת מסרים בכתב עברי קדום על חרסים בעזרת דיו וקולמוסים. נטייל בין כרמי הזית הרעננים וביקור בבית בד פעיל, נטביע מטבע ניצחון ממש כמו שהטביעו המכבים וגם נהנה ממתחם יצירה והכנת נר שמן ייחודי. מתקיים ביום ראשון עד שישי בין התאריכים 10-15/12/2023 כ”ז בכסלו – ג’ בטבת שעות: 09:30, 12:00 בשעה 12:00 גם סיור באנגלית! הרשמה באתר הרישמי.

סיור עששיות מחושך לאור

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולצאת לסיור בעקבות אור וחושך, לשמוע את סיפורי הגבורה, להכין נרות שמן ולצעוד בשבילים עם עששיות. סיורי עששיות מתקיימים בימי ראשון עד חמישי 10-14/12/2023 כ”ז בכסלו – ב’ טבת. מסך הסיור כשעתיים ורצוי להצטייד בבגדים חמים. סיורי העששיות מתקיימים גם בשפה האנגלית. הרשמה באתר הרישמי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.