Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות ופעילויות עם הילדים בשבת

קארטינג פדלים ברמת הגולן

מוזמנים להגיע אלינו לפינה קסומה ברמת הגולן למסלול קארטינג שעובר בין עצי הפרי ומול נופים מרהיבים. הפארק פתוח כל השנה עם משחקיות, אטרקציות ופעילויות לילדים: מתקני נינג’ה, מגלשות, טרמפולינות, קארטינג פדלים, רכיבה על סוס פוני ועוד. החל מסוף חודש מאי ועד סוף אוקטובר מתקיים במקום גם קטיף עצמי לדובדבנים, אפרסקים ותפוחים בהתאם לעונה. הקארטניג מתאים לילדים וגם למבוגרים, החל מגיל 4 ומעלה. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הקרקס החקלאי

הקרקס החקלאי מכיל בתוכו מגוון חוויות פעילויות ואטרקציה נפלאה לכל המשפחה בימי שבת! מתאימה לכל גיל ונמצאת במושב היוגב, ממש בכניסה לעמק יזרעאל. ניתן להגיע אלינו ב 10:30 וליהנות מתחנות פעילות חווייתיות שאנחנו מציעים במתחם . הפעילות המרכזית אצלנו בקרקס החקלאי היא מופע קרקס מרתק ומהנה, מתחיל בשעה 12:30 ונמצא תחת הסככה המרכזית במתחם שמספקת צל כאשר הישיבה על גבי מדשאה רחבה. בין הפעילויות והסדנאות. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

פארק טרמפולינות באגם מונפורט

מתחם ענק שכולו טרמפולינות והרבה כיף לילדים! בפארק הטרמפולינות הילדים ייהנו מכל המשחקים שהם אוהבים, רק בשינוי קטן ומדליק: שהם יהיו בטרמפולינה! הם יכולים לשחק מחניים על טרמפולינות, להטביע סלים כמו ב-NBA . את כל אלה ועוד אפשר למצוא בפארק, בתקן הבטיחותי ביותר שיש. עוד בפארק טרמפולינות I JUMP באגם מונפורט: • בריכת קוביות ספוג – קפיצה מהטרמפולינה היישר לבריכת הספוגים. • קליעה לסל – כדורים רכים אותם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

גרביטי פארק – פארק אתגרים כרמיאל

 גרביטי פארק הינה רשת פארקים אתגריים לכל המשפחה! מתחמים גדולי סגורים וממוזגים לכל הגילאים הכוללים אטרקציות לכל המשפחה: -מתחם טרמפולינות מסלול נינג’ה אתגרי -בריכות ספוגים ומתקני נינג’ה -קירות טיפוס במגוון גבהים ודרגות קושי -משחקיית פעלטון -נינג’ה טיים פול -בריכת כדורים ענקית עם מתקני נינג’ה מאתגרים -עמדות משחקים, מתקני וידיאו וסימולטורים -קפיטריה עם פינות ישיבה להורים. למידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

יום כיף בפארק הדיג מעין צבי

 בין בריכות הדגים של קיבוץ מעין צבי על שפת אגם טבעי, בין עופות וצמחי מים נמצא עולם המים, המקום המושלם לדיג, פיקניק ומנגלים. בפארק ניתן לדוג מושטים, קרפיונים ובורים. דג שעלה בחכה ניתן ומומלץ לשחרר. דג שלא שוחרר מיד מחויב בשקילה ותשלום. את הדגים שקונים ניתן : לנקות ואחר כך לעשות על האש ו/או לקחת הביתה ו/או לתת למזנון לטיגון. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

החלקה על הקרח

מרכז הקרח הטוב בישראל – ארנת OneIce – מציע לכם חוויה של חו״ל כאן בארץ! מתקן מרווח עם המון מקום לכולם, שני משטחי קרח באיכות עולמית, מסכי ענק, ציוד החלקה לכל מבקר, מסעדה איכותית ועוד. צוות המשגיחים המקצועי שלנו על הקרח ומחוצה לו, ידאגו לעזור לכם להצטייד, ולהחליק בכיף ובבטחה. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

סינמקס 360 תל אביב

CINEMAX 360 כולל 16 מושבים אקטיביים (4 שורות בכל אחת 4 מושבים), הסרט מוקרן על מסך בטכנולוגיית DOME ייחודית. משך כל סרט נע בין 5 ל-8 דקות במהלכן תוכלו ליהנות מחוויה ייחודית ב 7 מימדים המגרה את כל החושים. ניתן לבחור את הסרט טרם כניסתכם לאטרקציה, אנו מקרינים את כל הסרטים בהתאם לביקוש המבקרים, לפרטים וזמנים ניתן לפנות למפעילי המתחם בעת הגעתכם. תיתכן המתנה לסרט לפי תור ההגעה וסוגי הסרטים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

חוות בר מושב יגל

אטרקציה באווירת מושב לילדים והמשפחה! מושב יגל 20 דקות מתל אביב כל מה שעושה לילדים כייף ומעניין: מתנפחים גדולים, טרמפולינות, ג’ימבורי משחקי חצר, בועות סבון, אפיית פיתות בטאבון, פינת יצירה, פינת חי ליטוף והאכלת בעלי חיים, מזנון מפנק ,פינות ישיבה מוצלות במקום חניה חינם. במהלך הקיץ תיהנו גם מפעילויות מים מהנות ומרעננות: מתנפחים גדולים עם מים, בריכות ושכשוכיות לילדים. בואו עם בגדי ים והרבה מצב רוח. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

מתחם נינג’ה לכל המשפחה בבת ים

נינג’ה אול אין גאים להציג: NINJUMP – מתחם ענק לקטנטנים (מגיל שנה ומעלה) אז מה מחכה לכם? * ג’ימבורי לפעוטות עם משחקים המותאמים ומפתחים לקטנטנים * טרמפולינות מטורפות לאורך כל המתחם * בריכות כדורים מדליקות * מתחם מעוצב וצבעוני * קירות טיפוס לקטנטנים * מדריכים מקצועיים תמיד במקום * מתחם מקורה וממוזג * חניה בשפע * קפיטריה עם אוכל לילדים * אזור ישיבה להורים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

דרום בעשר – ביקור במשק חוויה כפרית

ביקור ושהות בחווה אורגנית משפחתית וחנות לתוצרת מקומית. ניתן לעשות פיקניק במרחב החווה ולהנות מזמן שקט ורגוע בזמן שהילדים נהנים ממתקני המקום. אנחנו חקלאים שמגדלים ירקות אורגניים בשיטת החקלאות המחדשת. לצד השדה אנחנו מפעילים חוות אירוח באוירה כפרית קסומה, בצל עצים גדולים, נדנדנות, מתקני טיפוס, טרקטורים לילדים, תרנגולות מרעה חופשי. בנוסף- מתחם מים בטיחותי לילדים.ות. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

דרום בעשר – סיור במשחק חקלאי

ברוכים הבאים למשק חמדת שדות! אנחנו מזמינים אתכם ליהנות איתנו בפסטיבל דרום בעשר. בביקור במשק נצא לסיור חוויתי מודרך במהלכו נכיר צמחי מרפא מרפואת הרמב”ם ועד הארומתרפיה של היום. נעבור בין שבעת המינים ונלמד על הקשר לאדמת הארץ והקשר בין האדם לבעלי החיים. נטייל בין בוסתן העצים והמשק החי ונאפה פיתות על הסאג’. נראה את צבעי הפריחה, נריח את עשבי המרפא, נטעם את התבלינים והפירות ונשמע את בעלי החיים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

חוות סי גל – עולם הדגים

חוות סיגל תעניק לכם חוויה יחודית לכל המשפחה. חממה ממוזגת ובה אנו מגדלים דגים בשלל צבעים. הסיור הוא פרטי עם משפכתכם בלבד. אני מבטיח לעניין את הצעירים והמבוגרים. הילדים יזכו להאכיל דגים, לדבר עם רובי הרובוט ובלי לשים לב ילמדו קצת ביולוגיה. גם אתם תחכימו ותגלו תעשיה של הכרתם. כל קבוצה או משפחה מקבלת מתנה מיוחדת. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

שייט בספינת זכוכית ז’ול וורן

בואו לגלות את הים באילת מזווית שלא הכרתם! מוזמנים להצטרף לשייט מהנה בספינה עם קירות זכוכית במפרץ אילת, חוויה מדהימה ומהנה לכל המשפחה! שייט בספינת הזכוכית ז’ול וורן יאפשר לכם לצפות בעולם המים של אילת, בדגים ובאלמוגים הייחודיים לאזור זה. לספינה שלושה סיפונים: סיפון תחתון – ממוקם שני מטרים מתחת למים עם קירות זכוכית. סיפון אמצעי – פתוח לים ומקורה עם מזנון לרווחת השטים. סיפון עליון – פתוח ומקורה. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

פארק חבלים אתגרי אילת

בואו ליהנות עם הילדים בפארק החבלים באילת! פארק החבלים, המתנשא לגובה של 3 קומות, מכיל מגוון מסלולים מסעירים ומעוררי אדרנלין. לאורך 270 מטרים מלהיבים משולבים סוגים שונים ומגוונים של אתגרים: הליכה על גשר מוטות המתנדנד בין שמיים וארץ, רשתות טיפוס, עמוד גלישה, גשרי חבלים תלויים-מעופפים בעיצובים מאתגרים שונים, הליכה על חישוקים מתנדנדים, גשר ספירלה, נדנדות על חבלים, גשר של שקי אגרוף ועוד. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי