Skip to content
Search
Search
Close this search box.

אטרקציות בירושלים למשפחות עם ילדים

טיול בירושלים עם ילדים הוא מסע מרתק דרך ההיסטוריה, התרבות והטבע. בין סמטאות העיר העתיקה, גן החיות התנ”כי ומוזיאון המדע, ילדים בכל גיל ייהנו מחוויות מיוחדות ובלתי נשכחות. ירושלים היא עיר קסומה שמציעה לכל משפחה הרפתקאות חדשות וזיכרונות משותפים שיישארו עוד הרבה זמן. בכתבה הבאה תוכלו לקבל המלצות לאטרקציות הכי מבוקשות בירושלים עם ילדים.

מעלית הזמן 

האטרקציה מעלית הזמן בירושלים משלבת בין חדשנות טכנולוגיה והסיפור של ירושלים ומעניקה לצופה חוויה עוצרת נשימה. המיצגים מוקרנים באולם חדיש הכולל מסכי ענק העוטפים את המבקר מכל עבר, כסאות מותאמים ונוחים, כל אלו יוצרים אצל הצופה תחושה מרתקת ורב חושית, עד כדי תחושה שהוא נמצא בתוך המיצג. האולם כולל 250 מ”ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104 מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים. למידע נוסף לחצו כאן.

סיור איזיריידר העירוני בירושלים

בואו להנות מחוויה מטריפה ולנהוג על האיזיריידר! מדובר על כלי חשמלי ייחודי בעל 4 גלגלים המעוצב ומיוצר בישראל! למי מכם שרוצה לראות את העיר ולהוסיף עוד אטרקציה חוויתית עם כל המשפחה, זה בדיוק בשבילכם!האיזיריידר בטוח, כיף, קל לתפעול ואפשר אפילו להרכיב עליו את הילדים! מוזמנים להצטרף לסיור איזיריידר ממתחם התחנה לעיר העתיקה בירושלים אל לב ליבה של העיר וכל האתרים המפורסמים בה. למידע מפורט לחצו כאן.

נקבת השילוח: סיור עיר דוד המקראית

האתר של עיר דוד הוא אחד החשובים והמסקרנים בישראל מאחר וקרו בו מספר אירועים משמעותיים מאוד בהיסטוריה של עם ישראל. כיום מדובר בגן לאומי שמור ומרשים שהביקור בו מלמד אותנו קצת על מה שקרה פה פעם. הסיור בנקבת השילוח העתיקה או בשמה הנוסף נקבת חזקיהו הוא מבין הסיורים המרתקים והמיוחדים שתוכלו לקחת בהם חלק בעיר ירושלים, והוא יקח אתכם לטיול מרתק מתחת לאדמה של העיר החשובה. למידע מפורט לחצו כאן.

מופע הלילה במגדל דוד 

מופע החיזיון הקלאסי ומופע המלך דוד – מוקרנים על החומות דימויים ענקיים בטכנולוגיות מתקדמות של וידאו, סאונד ותאורה, עם מוזיקה וויזואליה בשלל צבעים. המופעים מתקיימים כמעט מדי לילה, והם מתאימים לכל אחד ואחת, בכל גיל, לאום ודת. לתיירים ולישראלים, למשפחות ולילדים, לדוברי כל השפות, לאוהבי ירושלים. אירועים נוספים למגוון קהלים מתקיימים בכל מהלך השנה. למידע מפורט לחצו כאן.

גן החיות התנ”כי

גן החיות התנ”כי נמצא בעיר הבירה שלנו ירושלים והוא אחד מגני החיות הגדולים והמרשימים שיש בארץ.  הגן גדול מאוד, מיוחד ועשיר בחיות מאזורים שונים בעולם. מאחר ומדובר במקום די גדול, כדי לראות את כולו תצטרכו לפחות חצי יום פנוי. במהלך הטיול בגן החיות תוכלו לראות האכלה של החיות על ידי הצוות שמתקיימת בשעות קבועות ביום לפי שילוט ליד כל כלוב. בנוסף ישנו מופע פילים שמתקיים מספר פעמים ביום, בשעות קבועות, וגם לכך תוכלו למצוא שילוט במקום. ברחבי הגן יש מדשאות ומספר פינות מוצלות בהן תוכלו לשבת להפסקת התרעננות. למידע מפורט לחצו כאן.

אקווריום ישראל

אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת לכל המשפחה שאין רבות כמותה בארץ, אם בכלל, כדאי לכם מאוד להגיע ולבקר באקווריום ישראל. אקווריום ישראל הוא מתחם ענק שבו מוצגים החיים מתחת לפני המים, מגוון גדול מאוד של בעלי חיים ימיים ובעיקר המון מידע על הסביבה הימית וערכי שמירה על הטבע. המתחם נגיש לטיול עם עגלות והוא מקורה כך שהוא מתאים מאוד גם לבילוי בימים החמים או בימי החורף הגשומים. למידע מפורט לחצו כאן.

מוזיאון המוסיקה

המבקרים במוזיאון המוסיקה בירושלים מקבלים הצצה מרתקת אל עולם הנגינה, הצלילים והמוסיקה. המוזיאון ידידותי מאוד לילדים ויש בו מגוון רחב של כלים ומיצגים מתחום המוסיקה שבהם יכולים הילדים לשחק ולהתנסות להנאתם. במוזיאון תקחו חלק בחוויה וירטואלית יחידה במינה על ידי שימוש במשקפי VR. במהלך הסיור תוכלו להשתתף בתחרויות שונות, פעילויות אינטראקטיביות ומשחקי אתגר שיעצימו לכם את החוויה. ניתן לבחור בסיור עצמאי המלווה בהדרכה וירטואלית מהנה או בסיור מעמיק המלווה במדריך. למידע נוסף לחצו כאן.

מוזיאון המדע

מוזיאון המדע בירושלים מציע חווית בילוי חינוכית מהנה לכל המשפחה. במוזיאון מגוון רחב של פעילויות לילדים בתחום המדע, תערוכות מרשימות ומתחמי התנסות ומשחק. בביקור במוזיאון יוכלו הילדים לצפות ולהתנסות בטכנולוגיות חדשניות, להשתתף בסדנאות המשתנות ולצפות בהדגמות וניסויים מדעיים מגוונים. התערוכות והפעילויות במוזיאון המדע משתנות מעת לעת ולכן כדאי מאוד להתעדכן בטרם ההגעה על מנת להכיר מראש, ולהתאים את הביקור שלכם לגיל הילדים. למידע מפורט לחצו כאן.

החווה בגיא

למרגלות חומות העיר העתיקה תוכלו להגיע אל החווה בגיא בן הינום, המהווה חלק מגן לאומי סובב חומות ירושליםבתחום גיא בן הינום נמצאים אתרים שונים כמו: פארק טדי, בריכת הסולטן, חוצות היוצר, מנזר חקל דמא, סינמטק ירושלים וקברים עתיקים. החווה בגיא מציעה חווית חקלאות קדומה כמו פעם המותאמת לימים של ימינו. לאורך כל ימות השנה החווה פועלת ומשמרת את החקלאות הקדומה בהתאם לעונות השנה, ומתקיימים כאן מופעים פעילויות שונות לכל המשפחה כמו: קטיף, מסיק דריכת ענבים, קבלות שבת קהילתיות ועוד. למידע מפורט לחצו כאן.

מנהרות הכותל 

הקרן למורשת הכותל המערבי פתחה לטובת המבקרים את האפשרות להיכנס אל תוך מנהרות תת קרקעיות, ולקבל הצצה מיוחדת במינה אל העבר ירושלים, לתקופת ימי בית שני. הכותל המערבי נמצא בצד המערבי של רחבת הר הבית שם היה ממוקם בית המקדש השני שחרב לפני כאלפיים שנה. במנהרות הכותל תוכלו לראות ממצאים מרתקים מהעבר, מקוואות פעילות, בורות מים, תעלות מים קדומות ובית כנסת מרשים שפעיל עד היום. בביקור שלכם באתר תוכלו לבחור בין כמה סיורים ואטרקציות אפשריות. למידע מפורט לחצו כאן.

פארק טדי מופע מזרקות

פארק טדי הוא פארק עירוני בירושלים הפתוח למבקרים באופן חופשי ובחינם. הפארק נמצא בלב האזור המתוייר של ירושלים, במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה, שדרת ממילא ומגדל דוד. הפארק מוקף במדשאות רחבות וספסלי ישיבה ובמרכזו אטרקציה של מזרקות מים מהיפות והמיוחדות בישראל. מזרקות המים בפארק טדי הן מוקד עלייה לרגל של כמעט כל מבקר שמגיע לירושלים. המזרקות מציגות מופעי מים המשלבים מוזיקה ואורות וכך הן יוצרות מופע מרהיב ומיוחד במינו. במופע משתתפים כמעט 2,000 גופי תאורה ולמעלה מ- 200 זרנוקי מים, כשברקע מתנגנת מוזיקה מרשימה ומרגשת. למידע מפורט לחצו כאן.

מתחם התחנה: התחנה הראשונה ירושלים

בלב ירושלים, בין העיר העתיקה לחדשה, נמצא מתחם התחנה הראשונה. במקום הזה פעלה תחנת הרכבת הישנה של ירושלים והראשונה בארץ ישראל. היום הפך המקום למתחם קניות ובילוי לכל המשפחה. במתחם התחנה המחודש תוכלו לטייל בין פסי הרכבת העתיקים שנותרו כאן עד היום וליהנות מיופיים של המבנים העתיקים ששומרו כאן בצורה מרשימה מאוד. במתחם מגוון גדול של מסעדות ובתי קפה, דוכני קנייה ייחודיים ואטרקציות לילדים. למידע מפורט לחצו כאן.

קיפצובה

בתוך קיבוץ צובה תמצאו את פארק השעשועים קיפצובה. מעבר למתקנים שיש כאן עליהם נפרט בהמשך יש כאן את הנוף עוצר הנשימה של הרי ירושלים. קיפצובה הוא פארק שמתאים לגילאים משנה ועד 14, יש כאן מתקנים שמתאימים לקטנים ביותר החל מגיל זחילה ועד לבני נוער וגם מבוגרים. אם אתם מחפשים בילוי לכל המשפחה זה בהחלט המקום! למידע מפורט לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.