Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיר דוד – מסע אל העיר המרתקת ירושלים

עיר דוד מהווה אתר היסטורי חשוב ומשמעותי שכולו פיסת היסטוריה גדולה ומסקרנת, ותיירים מכל רחבי העולם מגיעים לטייל וללמוד על המקום. הטיול בעיר דוד מספר לנו בצורה חווייתית את סיפורי המקרא וההיסטוריה שאירעו כאן, ומאפשר לנו לטייל בין סיפורי העבר. ניתן לצאת כאן לסיורים שעוברים בין השרידים המרהיבים, ולקחת חלק בעוד מגוון של אטרקציות מיוחדות.

באתר עיר דוד ניתן להשתתף במספר סיורים  – עצמאיים או מודרכים – שיחשפו בפניכם כמה מהסיפורים החשובים והמרשימים ביותר של העיר ירושלים. חלק מהסיורים משתמשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שיכניסו אתכם עמוק ככל שניתן אל ההיסטוריה. בשעות הערב תוכלו לחוות כאן את המופע הלילי החדשני והמרתק הללויה – מופע מרהיב עם פירוטכניקה ואפקטים שלא משאירים אף אחד אדיש. עוד מפעיל האתר פעילות ארכיאולוגית חווייתית לילדים וסיורי סגווי מודרכים. בנוסף לכל אלו אתר התיירות עיר דוד מפעיל  את אתר הקמפינג יער השלום שבו תוכלו לבחור בין מספר אפשרויות לינה. התשלום על כל הפעילויות באתרי עיר דוד הוא מגיל 5.

מי מכם שרוצה ללון בירושלים תוכלו ליהנות מהנחות מיוחדות לגולשי אתר בשביל המשפחה: 10% הנחה ללינה במלון אלדן, עם הזנת קוד קופון SHVIL בעת ההזמנה – לפרטים לחצו כאן. או 10% הנחה לרשת אברהם הוסטלס בארץ ובירושלים עם קוד קופון SHVIL – לפרטים לחצו כאן.

המופע הלילי – הללויה

הללויה הינו מופע לילי מרתק וייחודי במינו שמציג חלקים מההיסטוריה של ירושלים על גבי החומות של העיר. המופע מוקרן על גבי עתיקות עיר דוד, המקום שבו התרחשה ההיסטוריה, ומשתמש באפקטים ייחודיים של אש ומים במהלכו. המופע מרהיב ביופיו והוא חוויתי ומיוחד. יש לרכוש כרטיסים ולתאם הגעה מראש וניתן להשתמש בשירות שאטלים שיסיע אתכם ממתחם התחנה הראשונה. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

טעימה קטנה מהמופע הללויה:

סיור עיר דוד המקראית

סיור שאורכו כ-3 שעות והוא ייקח אתכם למסע במקום בו נולדה העיר ירושלים. בעודכם צועדים במעברים שדרכם נכבשה העיר, תבקרו במעיין שבו הומלכו מלכים ותכירו כמה מהסיפורים המעניינים של העיר המסקרנת. הסיור כולל הליכה בבטן האדמה, הליכה במים לאור פנסים בנקבת השילוח (לא חובה), מיצג חושים מרשים, תצפית פנורמית אל העיר ועוד חוויות. לבוחרים ללכת במסלול נקבת השילוח (נקבת חזקיהו) יש להצטייד בפנסים ובנעלי הליכה במים. הסיור מתקיים בשפות עברית ואנגלית. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

סיור עיר דוד פינת הכותל

סיור של כשעה וחצי שחושף בפניכם את העולם המסתתר מתחת לאבני הכותל. בסיור תחזרו 2,000 שנה אחורנית בזמן ותצעדו מתחת לרחובות העיר. הסיור כולל מיצג תלת מימד, הליכה בתעלה תת קרקעית מוארת מתקופת בית שני וממצאים חשובים נוספים שיספרו לכם מעט על החיים שהיו כאן בעבר עד חורבן בית שני. המסלול מסתיים ביציאה מיסודות הכותל המערבי, בסמוך לאבנים בנות האלפיים. הסיור מתקיים בשפות עברית ואנגלית. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

עיר דוד מתעוררת לחיים – מיצג מציאות מדומה VR

חוויה VR שמאפשרת לכם להציץ אל עיר דוד ההיסטורית על ידי שימוש בטכנולוגיה חדשנית של מציאות מדומה. סיור שמעניק צבע, קול ומאפשר לכם להרגיש מעט מן החיים ההיסטוריים של העיר. את הסיור תלווה מדריכה וירטואלית שתעצים לכם את החוויה. מתאים לילדים החל מגיל 8. לפרטים נוספים לחצו כאן.

סיור עצמי בעיר דוד

ניתן לרכוש כרטיס כניסה בלבד, ללא סיור. למי שיש מנוי מטמון הכניסה לעיר דוד היא ללא תשלום. במהלך הביקור העצמאי שלכם בעיר דוד תוכלו ליהנות, באמצעות סריקת ברקוד, מסרטוני המחשה שילוו אתכם במספר מוקדי עניין באתר. הביקור העצמאי כולל גם כניסה למערכת המים של ירושלים הקדומה. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

אתר לינה יער השלום – קמפינג עירוני בטבע

אתר התיירות עיר דוד מפעיל אתר קמפינג שמציע מספר אפשרויות לינה באווירת טבע פסטורלית. במתחם המאובזר תוכלו לבחור אם לישון באוהל, מאהל או ביחידות אירוח ממוזגות של המקום. המתחם נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה וממתחם התחנה הראשונה ובכך הוא מאפשר חוויה של לינה בטבע, במרחק קצר מן העיר. באתר יש מקלחות, שירותים, מטבח מאובזר, נקודות חשמל, פינות מנגל ועוד. מידע נוסף לחצו כאן.

סיורי סגווי בירושלים

חוויה נוספת שתוכלו להשתתף בה כאן היא סיור סגווי מודרך העובר בטיילת ארמון הנציב. במהלך הנסיעה תעברו בין שבילי הטיילת הפורחים, תעצרו במספר נקודות עניין, תתרשמו מתצפיות מרשימות ובעיקר תוכלו ליהנות מחוויה של טיול ייחודי שיחשוף בפניכם את יופייה של העיר ירושלים. כל משתתף מקבל בקבוק מים ובסיום תקבלו תמונה אישית למזכרת.  הסיורים מתקיימים בעברית או באנגלית, הרכיבה בסגווי מותרת מגיל 16, תקבלו קסדה ואמצעי מיגון לסיור בטוח, קיימות גם קולנועיות עבור אנשים עם מוגבלויות או נשים בהריון. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

החוויה הארכיאולוגית בעמק צורים

אתם הופכים להיות ארכיאולוגיים ולחפש אוצרות עתיקים אמיתיים! מדובר באתר שמאפשר לכם להצטרף לעבודת הארכיאולוגיים באיתור ממצאים היסטוריים חשובים. במסגרת הפעילות בעמק צורים התגלו כבר על ידי המבקרים ממצאים מדהימים מתקופות קדומות כמו מטבעות נדירים, תכשיטים, קמעות ועוד. הפעילות מתקיימת במקום מקורה והיא מומלצת למשפחות עם ילדים. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

תרצו להמשיך לטייל באיזור?

פארק טדי – מופעי מזרקות מים בירושלים – פארק טדי הוא פארק עירוני בירושלים הפתוח למבקרים באופן חופשי. הפארק נמצא בלב האזור המתוייר, במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה, שדרת ממילא ומגדל דוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

תחנת הרוח במשכנות שאננים – מונטיפיורי – משכנות שאננים היא השכונה הראשונה שהוקמה מחוץ לחומות העיר וכיום אתם מוזמנים להגיע לכאן וליהנות ממרכז מבקרים בתחנת הרוח מונטיפיורי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מנהרות הכותל – הקרן למורשת הכותל המערבי – הקרן למורשת הכותל המערבי פתחה לטובת המבקרים את האפשרות להיכנס אל תוך מנהרות תת קרקעיות, ולקבל הצצה מרתקת אל העבר של ירושלים, לתקופת ימי בית שני. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק עמק הצבאים – עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול ביותר בישראל, והוא מקיף שטח של 250 דונם בלב העיר ירושלים. בפארק יש עדר של 30 צבאים שחי בו לאורך השנים, בנוסף יש כאן מגוון רחב של יונקים, ציפורים ועופות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין לבן – עין לבן הוא מבין המעיינות הפופולריים של ירושלים. במרחק נסיעה של כמה מאות מטרים מגן החיות התנ”כי, תוכלי להגיע אל המעיין הזורם אל שתי בריכות ומייצר פיסת טבע יפהפייה לצד העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אקווריום ישראל– מרכז מבקרים גדול וייחודי בישראל, בו תוכלו להיחשף לאלפי מינים של דגים וחיות מים שמקיפים אתכם מכל עבר. הליכה בתוך ובין האקווריומים מספקת למבקרים כאן חוויה אדירה, ועוד כמה הפתעות נוספות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מערת הנטיפים – טיול אל מעמקי המערה יגלה בפניכם עולם שלם שלא הכרתם ויחשוף אתכם אל תופעת הנטיפים שנוצרה כאן במשך עשרות אלפי שנים ועדיין ממשיכה להתקיים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מעיינות בירושלים – אזור זה התברך ב נביעות ומעיינות רבים, קרירים ויפהפהיים. ריכזנו עבורכם רשימה של כמה מהם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
שמורת הטבע נחל חלילים – בין הבתים, ובצמוד לעיר הרועשת, ישנה פיסת טבע פסטורלית ויפהפייה שמספקת לנו טיול בין נופים, פריחה, מערות חלילים מיוחדות ועוד, וכל זה  במסלול שמתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.