Skip to content
Search
Search
Close this search box.

ראש השנה במוזיאון העמק

אתם מוזמנים לבוא לחגוג את תחילת השנה העברית החדשה במוזיאון העמק עם פעילויות המתאימות לכל המשפחה. מוזיאון העמק נמצא בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל, והוא מציג את סיפורם של מתיישבי עמק יזרעאל משנות העשרים ועד הקמת המדינה. המוזיאון מאפשר לנו הצצה אל חיי הקיבוץ של פעם ומשלב גם אטרקציה עבור הקטנטנים. האטרקציה העיקרית נמצאת בקומת הטרקטורים המרשימה שבה מוצגים עשרות טרקטורים ענקיים שעל חלקם יוכלו הילדים לטפס וקטנים יותר שעליהם הם יוכלו לרכב. 

בתאריכים 15-17/09/2023 יום שישי עד ראשון אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולבקר בכוורת הדבורים הפעילה ולהינות מיצירה בדונג. במקביל תוכלו לצאת לסיור במוזיאון העמק שמציג מגוון רחב של תערוכות: חצר טרקטורים גדולה, הקמת אוהלי חלוצים, סיור אינטראקטיבי, נגריית חלוצים, התחפשות לחלוצים במחסן הבגדים, כביסה של פעם ומטוס ריסוס! במסגרת מיזם שבת ישראלית הכניסה למוזיאון העמק בשישי שבת ללא תשלום. שעות פעילות: שישי 11:00-14:00 שבת וראשון 09:00-15:00. מידע נוסף באתר הרישמי של מוזיאון העמק. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: מוזיאון העמק קיבוץ יפעת.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.