Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שביל התפוזים: הרפתקה לכל המשפחה בלב פרדס

שביל התפוזים, שנמצא בין קיבוץ גן שמואל לצומת נחל חדרה, הוא פארק אטרקציות ייחודי. הפארק ממוקם בלב פרדס ירוק, ובין עצי התפוזים מפוזרים אטרקציות רבות ומגוונות לכל המשפחה. מדובר במקום מושלם לבילוי יומי של כייף עם הילדים. הפארק מציע מגוון מתקנים ואזורי משחק המותאמים לטווח גילאים רחב. בנוסף לאטרקציות הקבועות של הפארק, בחודשי הקיץ מתקיימות פעילויות מים רטובות ובחודשי החורף מתקיים קטיף פירות הדר ישירות מהעצים.

שביל התפוזים הוא מקום נהדר לבלות בו יום של שלם של כיף עם כל המשפחה. הפארק מציע מגוון רחב של אטרקציות למגוון גילאים רחב, והאווירה בו נעימה וקסומה. סוף כל סוף אפשר ליהנות מפארק אטרקציות שחשבו בו על הכל! החל מספסלי ישיבה לצד כל אטרקציה, לטובת ההורים שממתינים לילדים ועד לעשרות שולחנות הפיקניק שמפוזרים תחת צל העצים. המתחמים שתמצאו בפארק שביל התפוזים הם:

  • מסלולים אתגריים בין עצים: בואו לטפס, להתגלגל ולקפוץ בין העצים במסלולים אתגרים מלהיבים ושונים המתאימים למגוון רחב של גילאים.
  • מסלול מכוניות חשמליות: תנו לילדים לצאת לחוויית נהיגה עצמאית במכוניות חשמליות צבעוניות.
  • מתחם מיני גולף: מתחם עם למעלה מ 10 מסלולי גולף בדרגות קושי שונות.
  • קרוניות: מסלולי קרוניות המתאימים לקטנים ולגדולים.
  • מגדלי עצים ובתי עץ: תנו לילדים לטפס ולשחק בין מבני העץ הייחודים שיש כאן בין עצי התפוזים.
  • מסלול נינג’ה: מתחם המתאים לילדים מעל גיל 7 ובו מסלול נינג’ה מאתגר ומקצועי.
  • אומגה: מתחם אומגה ארוכה בין העצים.
  • אוהל חידות: מתחם חווייתי עם מספר רב של חידות שולחן מאתגרות המתאימות לכל המשפחה.
  • מתחם בימבות: גם הקטקטנים זוכים ליהנות מפינת ביבמות מוצלת ונעימה.
  • מתחמי מים מיוחדים: בחודשי הקיץ פועלים כאן מספר מתחמי מים: מתחם מזרקות ושפריצים ומתחם שייט קיאקים.
  • קטיף פירות הדר: בחודשי החורף (נובמבר-אפריל) הנעימים תוכלו ליהנות מקטיף תפוזים ופירות הדר ישירות מהעץ ולסחוט מהם מיץ טרי.

מעבר למתחמים אלו יש בפארק גם מתחם דשא מרווח למשחקים, ארגז חול לילדים, בית קפה המציע מגוון מזון קל, שתייה וחטיפים. לאורך כל הפארק פזורות פינות ישיבה מוצלות לפיקניק תחת עצי פירות ההדר.

טיפים לביקור בשביל התפוזים

  • מומלץ להגיע לפארק בזמן הפתיחה, כך תוכלו ליהנות מהפארק כאשר הוא פחות עמוס ולמצוא מיקום מעולה להתמקם בו.
  • יש להביא בגדי ים (גם למבוגרים), במיוחד אם אתם רוצים להשתתף בפעילויות המים, בגדים להחלפה ומגבות.
  • מומלץ להצטייד בכובעים, קרם הגנה ומים. במיוחד בימי הקיץ החמים.
  • בפארק ישנם מקומות מוצלים רבים.
  • בפארק יש מתקנים ואזורי משחק לפעוטות (שחלקם ידרשו מלווה), ועד למתקנים המיועדים לילדים בגילאי 11-12.
  • מומלץ להביא אוכל ליום שלם, הילדים לא ירצו לעזוב את המקום.
  • בפארק יש חניה בשפע, אך מומלץ להגיע מוקדם כדי למצוא מקום חניה קרוב לכניסה.
  • מומלץ לבדוק תמיד לגבי הנחות במועדונים השונים. המקום מבוקש, לכן יש לשריין מראש מקומות.
  • טרם ביקורכם, מומלץ להיכנס לאתר הרשמי לקרוא עדכונים ולוודא כי נותרו מקומות.

דרכי הגעה לשביל התפוזים

כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: שביל התפוזים גן שמואל. לבאים מכביש החוף יש לפנות מזרחה בצומת קיסריה לכיוון כביש 65. לאחר נסיעה של כ 5.2 ק”מ יש לפנות ימינה לרחוב צהל, שם לעשות פרסה ולחזור לכביש 65. הפעם ניסע לכיוון מערב מנתיב הנגדי ממנו הגענו. ניסע כ 550 מטרים ואז נפנה ימינה אל כביש גישה פנימי על פי השילוט “לשביל התפוזים” ועד מהרה נחנה את הרכב בחניה הגדולה של הפארק.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

פארק נחל חדרה – אורך נחל חדרה הוא כ 50 ק”מ מתחיל בגבעות של הרי השומרון עד למישור החוף ומתחבר לים באיזור גבעת אולגה (ליד תחנת הכח של חדרה). למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי ושמורת טבע חוף גדור – בין גבעת אולגה למכמורת נמצא גן לאומי ושמורת טבע חוף גדור שגודלה סך הכל 276 דונם. יש לכם אפשרות לצאת כאן לסיור רגלי על רכס כורכר והחוף. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי קיסריה, חוף הקשתות אקוודוקט והנמל – גן לאומי קיסריה מציג את אחת מערי הנמל העתיקות והחשובות. בנמל קיסריה תוכלו להנות ממגוון בתי קפה, מסעדות, טיילת על שפת הים וטיול בין העתיקות. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

לגעת בחיות – ספארי לילדים בגבעת חיים – לגעת בחיות בגבעת חיים הוא גן חיות קטן שמדמה את חיי החיות בטבע. במקום אפשר לטייל בין החיות, ללטף ולהאכיל. יש במקום אטרקציות שונות ופינות ישיבה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי נחל אלכסנדר – חורבת סמרה וחוף בית ינאי – נחל אלכסנדר שזורם באזור השרון הוא מבין הנחלים היפים והארוכים שיש באזור. לאורך הנחל יש מספר פארקים וגם מסלולי טיול שמתאימים להליכה ורכיבה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גשר הצבים – פארק צבי הנחל בנחל אלכסנדר – פארק צבי הנחל הוא אחד האטרקטיביים מבין הפארקים שסובבים את נחל אלכסנדר. נקודת העניין המבוקשת שבפארק היא התצפית על צבי הנחל הרכים שחיים כאן. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

קטע נחל לדוגמא בפארק איטליה – נחל אלכסנדר – נחל אלכסנדר הוא מבין הנחלים הארוכים והיפים שעוברים באזור השרון. לאורכו של הנחל, הנשפך אל הים, ניתן למצוא מספר פארקים גדולים ונקודות עניין. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

שמורת הטבע ביתן אהרון טיול קליל בשרון – שמורת הטבע ביתן אהרון היא שמורה די קטנה באזור השרון והיא מפתיעה מאוד בעיקר בתקופת הפריחה, בה האזור כולו מתמלא פריחה צבעונית ומרשימה מאוד. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים – יער האילנות בשרון הוא המקום המושלם לשלב בו טיול נגיש וקצר, פיקניק והמון מקום לילדים לשחק. תביאו לילדים בימבות, אופנים וכדור ותגיעו להנות. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.