Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תצפית נווה זוהר

בסוף הירידות בכביש 31 מערד אל ים המלח תוכלו להגיע לאחת התצפיות היפות שיש על איזור דרום ים המלח – תצפית נווה זוהר. הנקודה נמצאת בגובה של מינוס 177 מתחת לפני הים ממש מעל לנחל זוהר. בתצפית תמצאו מקומות ישיבה, סככת לצל ובעיקר שקט מדברי מדהים! החניה כאן היא ברחבת עפר יחסית קטנה ולכן בכניסה אליה יש לנסוע בזהירות.

מהתצפית אפשר לראות את הישוב נווה זוהר, את צומת זוהר ששייכים למועצה אזורית תמר. חלקו הדרומי של ים המלח שהוא בריכות האידוי של מפעלי ים המלח נמצא ממש מול התצפית. בריכות האידוי הן הבסיס לפעילות התעשייתית של מפעלי האשלג הישראלים והירדנים. התעשייה באזור היא זו שהובילה לחידוש ההתיישבות, כיום נמצאים בתחומי המועצה האזורית תמיר שבדרום ים המלח 6 יישובים המתבססים על חקלאות ותיירות בחבל ארץ ייחודי עשיר ומאתגר זה.

תחתינו נמצא נחל זוהר, זוהי נקודה מצוינת למי מכם שמחפש לראות שטפונות בתקופת החורף. בנוסף למי כם שמחפש לעשות מסלול שמתאים לכל המשפחה ניתן לעשות את נחל זוהר הנקף מכאן – מידע מלא על המסלול ודרכי הגעה לחץ כאן. כדי להגיע לתצפית תוכלו לרשום בוויז: מצפור מפעלי ים המלח.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

פארק נחל אמציהו – פארק אקולוגי בים המלח – הפארק האקולוגי בנחל אמציהו נמצא באיזור דרום ים המלח. הפארק שופץ והפך לאטרקציה אטרקטיבית ואתר תיירותי שמומלץ לבקר בו. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע עין בוקק – מאחורי מלונות ים המלח תוכלו למצוא את שמורת הטבע עין בוקק – שמורה קסומה שמומלץ לבקר בה לפחות פעם אחת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי מצדה – מה יש לומר שעוד לא נאמר על גן לאומי מצדה, חוויה גדולה בין אם זה הטיפוס להר או עם הרכבל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

הגן הבוטני בקיבוץ עין גדי– שנים רבות אנחנו מטיילות באיזור אבל רק לאחרונה גילינו את הגן הבוטני בקיבוץ עין גדי – אל תפספסו! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נחל דוד –מים זורמים במדבר, מפלים, מסלול נהדר עם הקטנים למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

קניון נחל תמר – טיול סולמות ודרגיות – אם אתם משפחה מטיבת לכת עם ילדים בוגרים שלא חוששים מאתגרים, זה המסלול בשבילכם! בסמוך לצומת הערבה, במסלול קצר שאורכו 1.2 ק”מ תחצו קניון מדהים! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.