Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תערוכת הדינוזאורים בהיכל הטוטו חולון

הדינוזאורים באים – קיץ של ענקים! אירוע של פעם ב 65 מיליון שנה מגיע לחולון! בקיץ הקרוב, תערוכת הדינוזאורים המדוברת בעולם מגיעה היכל הטוטו חולון! ואתם יכולים באופן חד פעמי, להנות ממסע מרתק בזמן . לגלות את העולם, הנופים והיצורים המופלאים שחיו פה בעידן הפרה –היסטורי שהיה ואיננו. עשרות דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי (עד לגובה של 12 מטרים!) אשר יתפרשו על שטח של כ2000 מטרים, התקופות השונות והסיפורים שמאחורי הדינוזאורים מקבלים בתערוכה מימד חדש ופורץ גבולות, אשר יכניס המשפחות לעולם הפרה היסטורי, יחד עם סימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים .

בנוסף תוכלו להנות ממתחם מציאות מדומה VR בלעדי בוא ייכנסו הילדים לעולם הפרה היסטורי ויוכלו ממש להרגיש שהם חלק ממנו . דגמי הדינוזאורים ייפרשו בשטח באווירת היערות והמדבריות – הסביבה בה הם חיו, כך שניתן יהיה להתרשם מעוצמתה של החיה החזקה והמרתקת.

  • מתחם XBOX עשיר עם משחקי דינוזאורים לכל הגילאים!
  • ברכות לגו גדולות לילדים שאוהבים לשחק בקוביות האהובות ולהרכיב דינוזארים מלגו.
  • מתחם יצירה שהילדים לא ירצו לעזוב
  • מתחם חפירות ארכיאולוגיות בחול בו הילדים יצטרכו למצוא פריטים מתקופת הפרה היסטוריה ועוד המון הפתעות.

בתערוכה תהנו ממסע בזמן, שיחזיר אתכם כ – 65 מיליון שנה אחורה, תחזו בחיים ובסביבה הטבעית שבה נתגלו הדינוזאורים לראשונה, עד להכחדתם מעל פני כדור הארץ לפני 60 מיליון שנה ותקבלו הסברים על מגוון סוגי הדינוזאורים וההבדלים ביניהם ! התערוכה מתאימה לכל הגילאים. החל מה 20/07/2023 ועד 02/09/2023.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.