Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי קיץ 2023: המדריך המלא

חופשת הקיץ  כבר כאן וזה הזמן לתכנן ולהכיר את האטרקציות, הפסטיבלים והאירועים הרבים שמציעים בילוי מושלם עם הילדים וחוויה לכל המשפחה בחופש הגדול. ריכזנו עבורכם מגוון פעילויות קיץ מיוחדות הכוללות: אטרקציות לילדים, מוזיאונים, מסלולים מודרכים, אירועי קיץ ייחודיים ועוד שלל אפשרויות לפעילויות עם הילדים ולכל המשפחה לחופש הגדול. אז המשיכו לקרוא ותבחרו איך לבלות עם הילדים בחופש הגדול 2023. *חלק מהפעילויות הן בחינם וחלקן בתשלום אבל המבחר הוא גדול, כך שרק צריך לבחור. 

אירועי קיץ בצפון

תופעת טבע – חוויה אור קולית לילית בפארק הירדן

מסלול אור-קולי מהנה לכל המשפחה המדובב בהרבה הומור ע”י כוכבי “ארץ נהדרת”. עם רדת החשיכה החיות והטבע בפארק הירדן מתעוררים לחיים. תוך טיול נינוח בשביל סלול ונוח להליכה לאורך הירדן, מכירים את החיות ולומדים מפי הגחליליות על זיהום אור, המסלול משלב  מדיטציה עם צבי הצב, ניגון על פטריות ריקוד עם זיקית והיכרות עם סיפורן של אבני הבזלת העתיקות. לכל אורך המסלול שומעים את נחל הירדן שוצף וקוצף ומוסיף לחוויה החושית. ימים א’ – ו’ מרדת החשיכה סיור יוצא כל 15 דקות הסיור בשביל סלול ומונגש לעגלות ומוגבלי תנועה. הזמנות און ליין באתר הרישמי. 

עין קשתות אתר מורשת לאומי

במהלך יולי אוגוסט יתקיימו באתר עין קשתות פעילויות תוכן מגוונות בכפר היהודי העתיק בגולן ובליבו סיפור בית הכנסת שנחרב ברעידת אדמה הרסנית וקומם למלוא קומתו הראשונה בטכנולוגיה מרתקת. אתם מוזמנים להגיע לחפירה ארכיאולוגית, סיורים מיוחדים,  משחק משפחתי אינטראקטיבי, פעילות חפש את המטמון ועוד.  הערות: לפעילות חפירה ארכיאולוגית יש להגיע בנעליים סגורות.  לתינוקות רצוי להצטייד במנשא. כל הפעילויות בהרשמה מראש באתר הרישמי.

בעקבות חיי הלילה בגולן

סיור לילה מרתק בעקבות חיי הלילה בגולן. כניסה לעולמו של הגשש והתחקות אחר בעלי החיים הנמצאים בטבע, תוך שימוש בכל החושים וגם במגוון כלים טכנולוגים כדי לאתר את בעלי החיים ולהכיר את עולמם. כל ערב במהלך חופשת הקיץ מ19:30-22:30 נדרשת הרשמה מראש. חובה להגיע לסיור עם נעליים סגורות ומכנסיים ארוכים. למידע נוסף בדף הפייסבוק הרישמי.

מטאור תצפיות כוכבים

תצפית כוכבים חווייתית למשפחות ולמבוגרים. התצפיות כוללות יין מקומי ומתחמי תצפית מיוחדים הכוללים לינה ומוסיקה או תצפיות משפחתיות עם מדורה, תה והדרכה לכל המשפחה. ב- 12.8 מתרחש שיא מטר המטאורים פרסאידים ברחבי ישראל. זמן טוב להביע משאלות בגולן. איפה? ברחבי הגולן. מידע נוסף והרשמה באתר הרישמי.

קיץ באגמון החולה קק”ל

במיוחד לכבוד הקיץ וחודש אוגוסט אתם מוזמנים להגיע אל אגמון החולה עם כל המשפחה ולהנות מ “אוגוסט מהסרטים“. הקרנת סרטי ילדים בסופי השבוע של חודש אוגוסט ללא תשלום בהרשמה בראש באתר הרישמי. כל הסרטים הם בדיבוב לעברית. בנוסף למי מכם שרוצה לחוות את אגמון החולה מוזמן להגיע לסיורי השקיעה בעגלות המסתור. כאשר השמש לאט לאט נעלמת מאחורי הרי הנפתלי וכל השמיים נצבעים בצבי שקיעה, זה הרגע שבו נפגוש את הציפורים שמתכוננות ללינת לילה ולקראת נדידת הסתיו שמתקרבת. משך הסיור כשעה, בתשלום ובהרשמה מראש באתר הרישמי.

פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע 2023

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי המסורתי המתקיים זו השנה ה 11 בגן הלאומי מעיין חרוד בתאריכים 17-18/08/2023, אין מקום מתאים יותר מהגלבוע לתעופת כדורים פורחים על רקע נופיו המרהיבים של ההר ויערותיו, העמק ושדותיו הירוקים זהובים ובריכות ומאגרי המים התכולים. השנה הפסטיבל יהיה נגיש, מהנה ונוח יותר. למשפחות שירכשו כרטיסים וילונו בפארק, לרשותכם יועמדו רכבים קלים להעברת הציוד למתחם. סבלנות נדרשת. למידע נוסף לחצו כאן.

קיץ 2023 בתיאטרון חיפה

תיאטרון חיפה מציע חוויית בילוי מהנה לכל המשפחה המתאימה במיוחד לימי החופש הגדול. בתיאטרון יעלו בקיץ מגוון הצגות מקור איכותיות וערכיות וביניהם: “צוללים קדימה” הצגה המשלבת מולטימדיה ע”פ ספרה של דבורה עומר, “ספר הג’ונגל” בעיבוד ייחודי,  “מה שבאמצע” קומדיה מוסיקלית, ההצגה “חבר שלי, פו הדב!” מחזמר מקורי ע”פ ספרו האהוב של א.א. מילן וההצגה האינטראקטיבית “מאחורי הפלאים” בנוסף  יציע התיאטרון  גם  את “הרפתקה מהספרים” חוויה ייחודית של חדר בריחה תיאטרלי, שמתקיים בארבעה חללים מאחורי הקלעים של התיאטרון, שכל אחד מהם מוקדש לאחד מספריה של דבורה עומר ומעוצב ברוח התקופה. חדר הבריחה וכן ההצגות צוללים קדימה, ומאחורי הפלאים הם חלק ממיזם” החממה לתרבות המחר” -מיזם תרבותי-חינוכי  הפועל במסגרת התאטרון. למידע מפורט לחצו כאן.

לילה מוטרף במוזיאון מהגלגל לחלל

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לאירוע שמתקיים ב 17/08/2023 החל מהשעה 17:30 במוזיאון העמק בקיבץ יפעת. מופע פלנטריום עוצר נשימה שיקח אתכם למסע מהפנט וקסום ברחבי היקום, בנוסף סדנאות חלל, תדריך שמיים מקצועי עם לייזר, מופע ניסויים מהחלל, סיור עצמי ברחבי המוזיאון, רחבת טקטורים, חצר הגרוטאות ועוד. ההגעה לאירוע ברישום מראש באתר הרישמי. האירוע בתשלום.

פסטיבל לה סטראדה 2023 בזכרון יעקב

מועצת זכרון יעקב בשיתוף עם תרבות זמארין ועמותת התיירות גדעונים גאה להשיק את פסטיבל לה סטראדה הרביעי, פסטיבל הרחוב המושקע בארץ! הכניסה חופשית! הפסטיבל יתקיים בימי חמישי לאורך חודשי הקיץ יולי אוגוסט, בין השעות 18:00-23:00 במדרחוב דרך היין של זכרון יעקב. בתוכנית הופעות מוסיקה של אמנים מהשורה הראשונה ומגוון רחב של נגני רחוב שינגנו מוסיקה חיה לאורך המדרחוב, תיאטרון רחוב, דוכני אמנות ויצירה, הצגות לילדים, מיצגים מדהימים, התרחשות אמנותית ללא הפסקה, ועוד המון מוזיקה ואוירה ייחודית. למידע נוסף לחצו כאן.

אירועי קיץ במרכז

פסטיבל האורות נמל תל אביב

ניו יורק, סן פרנסיסקו, אנגליה, סין, הולנד ועכשיו לראשונה גם בישראל! “פסטיבל האורות” מגיע לנמל תל-אביב ומבטיח להיות האטרקציה המרכזית של הקיץ! הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 06-24/08/2023 והכניסה ללא תשלום! עשרות מיצגי אורות בגדלים עוצמתיים! פסטיבל קיץ עוצר נשימה שפתוח לקהל הרחב בכל שעות היום, אך הקסם האמיתי מתחיל אחרי השקיעה, כשכל היצירות מתעוררות לחיים. למידע מפורט על האירוע לחצו כאן.

פעילויות קיץ בפלנתניה

ברוכים הבאים למרכז המדע והחלל של נתניה “פלנתניה”. כאן יתקיימו מגוון רחב של פעילויות וניסויים בנושאי מדע וחלל לאורך חודשי יולי אוגוסט. תוכלו ליהנות כאן גם מצפייה בטלסקופים, סיורי עששיות ולהשתתף בהפנינג על חלל ומדע במהלך חודש אוגוסט. הפעילויות מתאימות לכל גיל במטרה לחשוף ולהכיר את האופן שבו היקום שלנו נוצר ומתקיים. פעילויות שיתקיימו: מופע קסמי מדע מבית “מדען נולד”, קייטנת הקיץ 2023, נהנים מתחת לכוכבים, סדנת סטאר ספריי, שביל החלב, מופע קסמי מדע מיוחד מבית ד”ר מולקולה, שר הטבאות שבתאי ועוד. למידע מפורט על האירועים באתר הרישמי של הפלנתניה

מופע הבלונים הגדול Funny Ball Show

מופע בלונים מצחיק המספר את סיפור האגדה אודות מלך ממלכת הבלונים, אשר פירסם צו מלכותי לכל נתיני הממלכה. הפרס הזוכה של התחרות המלכותית – לקבל את ידה וליבה של בת המלך, הנסיכה באלוטה. למידע מפורט לחצו כאן.

אירועי החופש הגדול לכל המשפחה בנמל תל אביב 2023

אירועי החופש הגדול לכל המשפחה בנמל תל אביב 2023 – נמל תל אביב, מרחב הבילוי, הפנאי והמסחר המוביל בישראל, מזמין את הקהל הרחב ליהנות ממגוון אירועים, פעילויות ומופעי תרבות לכל המשפחה בכניסה חופשית ללא עלות או צורך ברישום מראש. הקרנת סרטים לכל המשפחה, מופעי תאטרון לכל המשפחה, אורות בנמל ועוד. לפירוט המלא של האירועים בנמל תל אביב לחצו כאן.

החוויה האולמפית

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולקבל הצצה לרגעי השיא של המשחקים האולמיפיים של ישראל. אורכו של הסיור כשעה והוא יקח אתכם למסע אינטראקטיבי בין 5 טבעות המציינות מימד חוויתי בנושאי היסטוריה, עתיד, ישאליות ועוד. בואו לחלום ולנסות להגשים את החלומות הכי גדולים שלכם על ידי דבקות במטרה ושאיפה מתמדת למצויינות – בואו לקבל השראה! למידע מפורט ורכישת כרטיסים למרכז המבקרים האולימפי לחצו כאן.

ממלכת הדרקונים אקספו תל אביב

ממלכת הדרקונים מציגה תערוכת דרקוני ענק המשתרעת על שטח של מעל 5,500 מ”ר. התערוכה מתקיימת במתחם עתידני מרשים הכולל מסכי ענק שמכניסים את הילדים לעולם חוויתי שכולו טבע ופרא, דמויות ענק של דרקונים ויצורי פנטזיה נוספים ניצבים ברחבי המתחם ובנוסף, יצורי פנטזיה וגיבורים המגולמים ע”י שחקנים שמסתובבים בין קהל המבקרים ומוסיפים לחוויה מימד נוסף. למידע מלא לחצו כאן.

וויפארק פארק האקסטרים של ישראל

את קיץ 2023 אנחנו כבר יודעים איפה לבלות עם המשפחה: Wipark – המרכז הייחודי, המקפיץ, הכיפי והמיוחד בישראל של מתקני אקסטרים בסגנון wipeout ומתנפחי הענק – חוזר גדול יותר, חדשני יותר, חוויתי יותר והכי חשוב – מקפיץ הרבה יותר!  אחרי הצלחה מסחררת בקיץ שעבר בהיכל הטוטו חולון ולמעלה ממיליון (!) מבקרים בשנים האחרונות, WIPARK האטרקציה המלהיבה של הקיץ מגיעה לבית “מכבי” בראשון לציון. למידע מפורט לחצו כאן.

מוזיאון האשליות חוויה שחובה לראות

מוזיאון האשליות מציע למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון: אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות הער כוח משיכה ועוד. עד שלא  תראו לא תאמינו לחוויה יוצאת הדופן שמוזיאון האשליות יעביאר אתכם. ראשון עד חמישי 09:00-21:00 ימי שישי 09:00-16:00 נמל תלא ביב מתחם צפוני ביתן 26, מתאים מגיל 4. למידע נוסף באתר הרישמי של המוזיאון.

תיאטרון החופש הגדול 10 בהיכל התרבות מאיר ניתן בראשון לציון

אתם מוזמנים להגיע ל 4 ימים של פסטיבל יחיד מסוגו במסגרתו יוצג רפרטואר מובחר ומשובח של הצגות ומופעי ילדים איכותיים. פסטיבל שכולו חוויה תרבותית ומעשירה לכל המשפחה. בפסטיבל תוכלו להנות מההצגה כראמל מבית תיאטרון אורנה פורת, הצגת בת הים הקטנה עיבור מצחיק ומרגש לאגדה האהובה, הקוסם מארץ עוץ ועוד. בנוסף להצגות יהיו מגוון פעילויות, סדנאות, משחקיה ויצירה בכל 3 הקומות של היכל התרבות. בין התאריכים: 21-24/08/2023 מתאים החל מגיל שנתיים. למידע נוסף באתר הרישמי של היכל התרבות.

טסים על Meex שרונים

מתחם Meex שרונים מקבוצת חצי חינם שבהוד השרון, מאפשר הקיץ למבקרים, קפיצה קטנה לחו”ל ומפיק אטרקציה למשפחות בהשקעה ענקית של כ-2 מיליון שקלים: 8 עולמות שמדמים יעדים אטרקטיביים בעולם עם אטרקציות לכל המשפחה. בתקופה שבה האונליין מתחזק, זוהי יוזמה יוצאת דופן של הנהלת המתחם שנמצא כאמור בבעלות חצי חינם, להציע אטרקציות באופליין לכל המשפחה. למידע מפורט לחצו כאן.

סיורי שקיעה בפארק אריאל שרון

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מהשעות הנעימות של היום בפארק אריאל שרון. סיור ייחודי לכל המשפחה במתחם ההר בליווי עששיות. זאת ההזדמנות שלכם לחוות את הטבע בשעות הערב, להנות מהשקיעה המרהיבה ולהכיר את סיפורו הייחודי של שיקום ההר. למידע מלא על כל האירועים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

בלון סטורי Balloon Story תערוכת הבלונים

בחודשים יולי ואוגוסט תתקיים בהאנגר 11 לראשונה תערוכת הבלונים “בלון סטורי”. התערוכה, מהגדולות בעולם והגדולה ביותר שהייתה אי פעם בישראל, תתפרס על שטח של מעל 3,000 מ”ר עם עשרות מייצגי בלונים ומיצגי אוויר מדהימים. הקיץ הזה כל המשפחה יכולה לחוות עולם מופלא עמוס בחוויית בלונים עוצרת נשימה שמחזירה אותנו גם לילדות, עם הצבעוניות המטורפת ודמויות ואתרים אהובים שמורכבים מבלונים, מתנפחים צבעוניים ומייצגי אוויר ענקיים. למידע מפורט לחצו כאן.

תערוכת הדינוזאורים בהיכל הטוטו חולון

אירוע של פעם ב 65 מיליון שנה מגיע לחולון! בקיץ הקרוב, תערוכת הדינוזאורים המדוברת בעולם מגיעה היכל הטוטו חולון! ואתם יכולים באופן חד פעמי, ליהנות ממסע מרתק בזמן . לגלות את העולם, הנופים והיצורים המופלאים שחיו פה בעידן הפרה–היסטורי שהיה ואיננו. עשרות דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי עד לגובה של 12 מטרים! ולצידם עוד מספר פעילויות לילדים. למידע מפורט לחצו כאן.

סיור עם ערך מוסף במקלט הקופים הישראלי

מקלט הקופים הישראלי, הממוקם בכניסה לכפר דניאל (יער בן שמן), הוא עמותה העוסקת בהצלה ושיקום קופים. העמותה הוקמה ב-1996, ומטרתה לקלוט קופים שהוחרמו על ידי הרשויות לאחר שהוברחו ארצה או הוחזקו בניגוד לחוק ובתנאים קשים – קופים  שיצאו ממעבדות מחקר ואף קופים שהיו זקוקים לעזרה מעזה וירדן. את רובו של המקלט לא ניתן לראות, כיוון שבאזורים אלה מתבצעת עבודת השיקום הפיזית והפסיכולוגית של הקופים, בין השאר בעזרת “בית ספר” לקופים, בו הם לומדים מחדש, לחיות בחברת קופים אחרים. כל ביקור במרכז ההצלה תורם להצלה ושיקום של קופים נוספים הממתינים להגיע למקלט. הסיורים במקלט מתבצעים בתיאום מראש בלבד. יש להזמין סיור מראש באתר הרישמי.

אירועי קיץ במוזיאון למורשת החשמונאים

מוזיאון מורשת החשמונאים נמצא במרכז העיר מודיעין והביקור בו יחשוף בפניכם את המורשת וההיסטוריה העשירה ורבת השנים של העיר מודיעין. במוזיאון תכירו את סיפור העיר בתקופות שונות מימי החשמונאים ועד היום, באמצעות חוויה אינטראקטיבית מרתקת לכל המשפחה. הקיץ הקרוב אתם מוזמנים להגיע ולהנות משלל  סדנאות, חוויה מודיעינית והרצאות במוזיאון. לפרטים מלאים לחצו כאן.

פסטיבל לילות קיץ בחבל מודיעין

לילות הקיץ הם הזדמנות מצוינת לצאת מהבית לפעילויות מיוחדות בשעות הלא שגרתיות של היממה. מזג האוויר נעים, הכוכבים מעטרים את השמיים והטבע משנה את פניו. חוויות אותנטיות של טבע, חקלאות ואמנות עם סיורי זריחה ולאור ירח מלא, מסיבת אוזניות, סדנאות אמנות ויצירה, אוכל ויין נהדרים, מעגל אהבה חבאני, מפגש בעקבות האישה היהודייה במרוקו ועוד המון! 16-19 באוגוסט 2023, כ”ט אב-ב’ באלול תשפ”ג. למידע מפורט לחצו כאן.

אירועי קיץ בירושלים

בוטניפלצת בגן הבוטני ירושלים

קיץ 2023 בגן הבוטני גבעת רם ירושלים. בוטניפלצת – כשמפלצות פוגשות צמחים בגן הבוטני בתאריכים  30.7-31.8.2023. הקיץ כבר כאן, אוטוטו גם החופש הגדול. הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין את תושבי מדינת ישראל ואורחיה, להגיע לאירוע הקיץ הגדול – בוטניפלצת! הכל החל בלילה של ירח מלא כאשר ד”ר אורי פרגמן ספיר, המנהל המדעי של הגן הבוטני, עבד במשרדו בספרייה הבוטנית של הגן כשלפתע שמע רחש מוזר. אורי הלך בעקבות הרעש ופתאום ראה בפינה נידחת, שאף אחד לא מגיע אליה אף פעם, במדף גבוה ומאובק ספר עתיק מאד – ספר המפלצמחים הגדול. כשהתקרב, החל המדף לרעוד, הספר נפל וממנו קפצו המפלצמחים שהתפזרו בכל רחבי הגן. למידע מפורט לחצו כאן.

פסטיבל הקרון הבינלאומי ה 32

תיאטרון הקרון גאה להציג: פסטיבל הקרון הבינלאומי ה-32. חמישה ימים עם מיטב היצירות של התיאטרון החזותי, תיאטרון החפצים ותיאטרון הבובות העכשווי מהארץ ומהעולם. 5 הפקות בינלאומי וכ 29 הצגות מקור לילדים ולמבוגרים, שיקשוקליים- עיר דמיונית בגן הפעמון, הפונדק – קברט תיאטרלי לילי , סדנת יצירה ומופעי חוצות ללא תשלום ועוד. פסטיבל הקרון הבינלאומי ה-32 יתקיים בין ה 13-17/08/2023 במשכן תיאטרון דוידסון החדש בגן הפעמון ירושלים. למידע מפורט לחצו כאן.

תערוכה חדשה במוזיאון הטבע התנ”כי – The art of the ark

את הסיפור המקראי של תיבת נח כולנו מכירים, איך נכנסו זוגות-זוגות יחד כל בעלי החיים כדי לשרוד את המבול הגדול. בהשראת הסיפור המפורסם, נפתחת בימים אלו תערוכה מרתקת במוזיאון הטבע התנ”כי – The Art of the Ark – אמנות התיבה. התערוכה כוללת למעלה מ-100 ייצוגים של תיבת נח ביניהם: דגמים מיוחדים, תמונות ויודאיקה מ-16 ארצות שונות – מארה”ב ועד הפיליפינים, מרוסיה ועד מוזמביק. בנוסף יוכלו המבקרים ליהנות מביקור במוזיאון שיחשוף אותם לעולם בעלי החיים של התנ”ך עם בעלי חיים אמתיים שאת חלקם אפילו יוכלו ללטף. איפה: מוזיאון הטבע התנ”כי, הר טוב, סמוך לבית שמש מתי: א’-ה’ 10:00-17:00 בתיאום מראש. גילים: 8 ומעלה, הביקור במוזיאון מתאים לגילאי 3 ומעלה. לפרטים נוספים באתר הרישמי.

אירועי הקיץ בגבעת התחמושת

גבעת התחמושת, אייקון ישראלי מאחד בלב ירושלים, ואתר מורשת לאומי המזוהה עם איחוד ירושלים מספר את סיפור מלחמת ששת הימים ששינה את פני המדינה. הביקור מבטיח לכולם- מהגדולים שזוכרים ועד הקטנים שלומדים חוויה משפחתית ערכית ומעשירה. אתר גבעת התחמושת מציע מגוון פעילויות לקיץ וביניהן : ביקור במוזיאון, צפייה במיצג אור קולי  וסיור בתעלות הקרב. למידע מפורט לחצו כאן.

אירועי קיץ בדרום

פסטיבל סרטים ב 10 ש”ח במשכן לאמנויות הבמה באר שבע

3 ימים של פסטיבל יחיד מסוגו במסגרתו יוצג רפרטואר מובחר של סרטים איכותיים, פסטיבל שכולו חוויה תרבותית ומעשירה לכל המשפחה בו יוצגו הסרטים: בית ספר לחיות, ילדים קטנים, יסודי ועוד. מתקיים בין התאריכים 27-31/08/2023 מתאים החל מגיל שנתיים. למידע מפורט באתר הרישמי של משכן לאמנויות הבמה באר שבע.

דרום בעשר

במהלך חודש אוגוסט יצאה עמותת התיירות שקמה-בשור, אשר מלווה עשרות עסקי תיירות קטנים בצפון הנגב, ביוזמה מבורכת – “דרום בעשר”, הכוללת סבסוד פעילויות וחוויות ברחבי האזור, ולהציע אותן במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד (או לחילופין הנחה של 50 ₪ במספר מצומצם של אתרים) בין הפעילויות יתקיימו קטיף עצמי של פטל, סיורים מודרכים ברכב וברגל, סדנאות אמנות ויצירה, טעימות יין או בירה, סיורים במוזיאונים ובאתרי מורשת, ועוד – כולם בעשרה שקלים! איפה: ברחבי צפון הנגב. מתי: 17-26 באוגוסט מחיר: 10 ₪ בלבד לפרטים נוספים באתר הרישמי של הבשור.

פסטיבל הבציר חגיגה חקלאית לכל המשפחה

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לקראת סיום החופש הגדול לחגיגה חקלאית שורשית בלב המדבר הקסום בכרם ננה מצפה רמון. ארגון השומר החדש מזמין אתכם לפסטיבל הבציר השנתי שמתקיים זו השנה השמינית. בפסטיבל תהנו במציר ענביפ בשקיעה ובזריחה, פעילויות לילדים, סדנאות כוכבים, לינת שטח, ערבי שירי ארץ ישראל ועוד. למידע מפורט על האירוע לחצו כאן.

3 פסטיבלים 0 שקלים באילת

תאגיד התיירות אילת יקיים במהלך חודש אוגוסט 3 פסטיבלים שונים, בהם יופיעו מיטב אמני ישראל, והכל בכניסה חופשית! בפסטיבל ים של אהבה שיתקיים בטו באב, יופיעו להקות אילתיות מקומיות, ולאחריהן מופע מרכזי של עדן חסון. אל “חמישי לייב” שיתקיים ב-3 ימי חמישי בחודש אוגוסט, יגיעו טיפקס, שפיטה, שירי מימון ואביב גפן. וגם כאן יתנו את הבמה ללהקות מקומיות. הפסטיבל השלישי שיתקיים באילת באוגוסט הוא פסטיבל האוכל, שבו יציגו מיטב מסעדות העיר, לצד פודטראקס מרחבי הארץ. ועל הבמות יופיעו רותם כהן, אגם בוחבוט, קרן פלס, פלד שיארח את ג’ימבו ג’יי וטדי נגוסה ופולטראנק. לצד הופעות של אודי ואביעד או סמי הכבאי לילדים, ועוד. איפה: בטיילת אילת מתי: לאורך חודש אוגוסט מחיר: הכניסה חופשית! גילים: גיל 3 ומעלה פרטים נוספים באתר אילתים אוהבים לארח.

אירועי קיץ נוספים

יוצאים לחופש עם רשות הטבע והגנים

שלל אירועים בשמורות והגנים הלאומים עם רשות הטבע והגנים, טיולי מערות, סיורי חוף בשקיעה, טיולי זריחה במדבר, מופעים אור קוליים ועוד שלל אירועים מצפון לדרום. למידע מפורט לחצו כאן.

קיץ משפחתי באתרי מורשת

הקיץ והחופש הגדול כבר כאן והמועצה לשימור אתרי מורשת בישראל ביוזמת משרד המורשת יוצאת במבצע מיוחד לנופשי הקיץ עם סיורים מסובסדים בעשרות אתרים ברחבי הארץ. למידע מפורט לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.