Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארקי אקסטרים וטיפוס

הילדים שלכם אוהבים אתגרים? בואו לפארק טיפוס ואקסטרים. טיפוס בפארק אתגרים הוא הרפתקאה מלהיבה שפורצת את גבולות הגוף והנפגש כאחד. כשנכנסים אל תוך המסלול המאתגר של פארקי הטיפוס ההתרגשות והאדרנלין בשיאם! שמצליחים לטפס לגובה ולחצות את כל האתגרים שיש בדרך זאת חוויה הצלחה אדירה! מסלול טיפוס העובר בין גשרים תלויים, מדפים צרים ועוד שלל מכשולים שמטרתם לפתוח את היכולות המוטוריות, לחזק את האומץ והתמודדות אל מול הפחד! כאן תוכלו לקבל המלצות לפארקי טיפוס שכאלה ברחבי ישראל מצפון לדרום:

טופ רופ פארק אתגרי כפר בלום

פארק האתגרים של קייקי כפר בלום  בואו להנות מגשרי חבלים, מתחם ירי בחץ וקשת, קיר טיפוס מקצועי בגובה 12 מטר, אומגה ישירות למים ועוד! אורך החוויה באופ רופ שעתיים של חווית אקסטרים לכל המשפחה. הפארק מתאים מגיל 5 או מגובה 1.05 מטר מליווי מבוגר. לאחר שייט בקייקי כפר בלום מומלץ להגיע להנות מחוויה מדהימה עם כל המשפחה בטופ רופ. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

אקסטרים באגם מונפורט

ברוכים הבאים לאגם מונפורט שנמצא בסמוך לעיר מעלות, לצד האגם בצידו המערבי תוכלו למצוא את פארק האקסטרים שמכיל ארבע קומות של מתקנים שונים התלויים באוויר. בכל אחת מבין הקומות תוכלו למצוא דרגות קושי שונות, נדנדת ענק, פארק חבלים, גשרים תלויים, קיר טיפוס ועוד. בואו לגלות את היכולות המוטוריות, האומץ והתמודדות עם הפחד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק אקסטרים עכו

בכניסה המזרחית לעיר עכו אפשר לראות ממרחקים את קיר הטיפוס הצבעוני שהוא חלק מפארק האתגרים הגדול של העיר. אם אתם חובבי אקסטרים ואטרקציות זה בדיוק המקום בשבילכם. בפארק תוכלו להנות מספורט אקסטרים כמו קיר טיפוס שהוא הגבוה ביותר בכל רחבי המזרח התיכון, כ 32 מטרים גובהו ובו יש מאות מקומות אחיזה שנבנו במיוחד עבורו. מראש הקיר תוכלו לקפוץ קפיצת באנג’י מגובה של כ 10 קומות והיא מתאימה גם לילדים. אם זה עוד לא הספיק לכם תוכלו להנות מאומגה ענקית שאורכה כ 90 מטרים ושני מסלולי Sky Track מתחם של 6 גשרים בגובה של כ 7 מטרים. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

קיר יואב אקס פארק חיפה

בדרום חיפה אל מול הים הפתוח הוקם פארק אתגרים מקצועי שמתאים לכל חובבי האקסטרים. מתחם אקס פארק מכיל שלושה מתחמי פעילות: לוחמה בכדורי צבע, מתחם קט-רגל וכמובן פעילויות בגובה! אחד המתקנים שיש כאן הוא פארק החבלים הכולל 8 גשרי חבלים שונים המגיעים לגובה רב. יש כאן מסלול מעגלי העובר בין: נדנדות, קורות, סולם אופקי, קורה ועוד שאר האתגרים. מעבר לכך יש כאן אומגה בגובה של 6 קומות כ 16 מטרים גובה ואורכה כ 80 מטרים. אם אתם חובבי טיפוס אל תפספסו את קיר הטיפוס שמגיע לגובה של כ 16 מ’. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

גרביטי פארק כפר סבא

בלב העיר כפר סבא נמצא סניף הדגל של רשת גרביטי פארק – פארק אתגרים בתוך מבנה סגור וממוזג כך שהוא מתאים לכל עונות השנה ומתאים לכל המשפחה. מה תמצאו כאן? קירות טיפוס, פארק חבלים מדהים, מתם נינג’ה, מסלול אופניים, מתקן אומגה, מתחם טרמפולינות, משחקיית פעלטון ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק סקיי טאון תל אביב

בסמוך לנחל הירקון בלב גני יהושע הוקם פארק אקסטרים סקיי און תל אביב שמתאים לכל המשפחה! כאן תוכלו להנות ממתקן טיפוס אתגרי אל מול נופי גבי יהושע. הפארק עצמו בנוי מארבעה מפלסים המגיעים יחד לגובה של כ 24 מטרים. בכל קומה תוכלו לחוות אתגרים שונים בדרגות קושי שונות. משך הפעילות כאן היא למשך כשעה וחצי של אדרנלין שיא. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

נינג’ה פארק מיני ישראל

רוצים ללמוד להיות הנינג’ה מספר 1 בישראל? זה המקום! כאן בנינג’ה פארק מיני ישראל תמצאו את המתקנים החדשים והמתקדמים ביותר של נינג’ה כדי להתאמן ולהוציא אנרגיה. כאן תוכלו למצוא מכשולים מאתגרים המתאימים לכל הגילאים ולכל דרגות הקושי. בנוסף לזה יש כאן מתחם של מיניזון מתקני נינג’ה גם לקטנטנים וקיר טיפוס. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

איי אליימב קרית גת

ברוכים הבאים לחווית אקסטרים בלב קרית גת, בפארק קיי אליימב תמצאו קיר טיפוס בגובה של כ 16 מטרים, פארק חבלים אתגרי הכולל אומגה, קפיצת אומץ, נדנדת ענק ועוד. פארק החבלים שמתאים לילדים ולמבוגרים מציע חוויה אדירה של פעילות אסטרים אמיתית, יש כאן מתקנים ואתגרים בדרגות קושי שונות. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק אקסטרים אגם דימונה

בתוך תחום פארק בםן גוריןו בדימונה לצד אגם שמעון פרס הוקם פארק חבלים אתגרים שכל כולו אתגר אחד גדול! הפארק עצמו מכיל 3 קומות הכוללים מתקנים תלויים ולמעלה מ 100 אלמנטים שונים בדרגות קושי שונות. בנוסף לזה ישנו קיר טיפוס הכולל עשרות מסלולים שונים שמתאים מגיל 6. בנוסף יש כאן גם את מתקן קפיצת האומת שמגיע לגובה של כ 12 מטרים ומתקן נדנדת האומץ שמגיעה לגובה של כ 7 מטרים. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק חבלים אייס מול

בתוך מתחם קניון אייס מול באילת תוכלו למצוא את פארק החבלים שמתנשא לגובה של 3 קומות, כאן תוכלו לבחור בין מגוון מסלולים לאורך כ 270 מטרים! הליכה על גשר מוטות, רשת טיפוס, גשר חבלים, עמודי גלישה, נדנדות חבלים, הליכה על חישוקים ועוד שלל אתגרים עוצרי נשימה! הפארק כאן מתאים מגיל 5 ומעלה. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

טיולי שטח בישראל
טיולי שטח ואקסטרים
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל
רוב רוי – שייט קיאקים על הירדן בצפון
קייקים בצפון
טיולי הדן קיבוץ דפנה
טיולי קלאב קאר
טיולי שטח בישראל
טיולי שטח ואקסטרים
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל
רוב רוי – שייט קיאקים על הירדן בצפון
קייקים בצפון
טיולי הדן קיבוץ דפנה
טיולי קלאב קאר