Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפינג בחגים: 10 אתרי קמפינג מומלצים

תקופת החגים היא התקופה המושלמת לצאת לקמפינג עם כל המשפחה. בתקופה הזו אתרי הקמפינג מתמלאים באנשים אוהבי טבע וחופש שמגיעים להתנתק לרגע מהשגרה היומיומית. בישראל יש מגוון רחב של אתרי קמפינג המאפשרים להגיע עם אוהלים פרטיים מהבית, להשכיר אוהלים של המקום, ליהנות מאוהלי גלמפינג מאובזרים וממוזגים ושלל אפשרויות נוספות ללינת שטח. כאן תוכלו לקבל המלצה מושלמת לקמפינג בחגים עם כל המשפחה.

מאי תאי ויליג’

המאי תאי וילג’ נמצא בצפון רמת הגולן, לצד בריכת רם שלמרגלות הר החרמון. מתחם הנופש מציע מספר אפשרויות לינה ובשטחו מרחב בילוי מפנק עם מרחבים פתוחים אל הנוף הפתוח, מדשאות, פינות ישיבה קסומות, מטבח מאובזר משותף ועוד. המקום מתאים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות. המיקום של המאי תאי וילג’ מושלם ושופע מסלולי טיול ואטרקציות במרחק נסיעה קצר. במאי תאי וילג’ תוכלו לבחור ללון בבקתות עץ ממוזגות ומאובזרות, באוהלי גלמפינג ממוזגים או באוהלי הקמפינג המסודרים שיחכו לכם מוכנים במקום. למידע מפורט והזמנות לחצו כאן.

קמפינג דפנה רשת מלונות מטיילים

קמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים מציע חווית קמפינג מאובזר בו תוכלו לבחור בין הגעה עם אוהל שלכם מהבית או לקבל אוהל מוכן שימתין לכם ובו מזרונים. במתחם פזורות נקודות חשמל, מטבח משותף מאובזר, שירותים ומקלחות, מזנון ושטחי דשא ומשחק. בתוך שטחו של אתר הקמפינג זורם לו פלג של נחל דן. ללנים בקמפינג דפנה קיימת אפשרות להוסיף ארוחת בוקר בתשלום וליהנות מארוחה בחדר האוכל של מלון דפנה הצמוד. נציין שהמיקום של הקמפינג הוא מושלם לטיולים בטבע בצפון. סביב הקמפינג יש מגוון רחב של אטרקציות, מסלולי טבע והמון דברים לעשות בכל גיל והרכב. לכם גולשי אתר בשביל המשפחה יש הנחה באתר קמפינג דפנהלמידע מפורט והזמנות לחצו כאן.

קמפינג ירוק על הנחל

אתר קמפינג ירוק על הנחל ממוקם בגליל העליון, בין קיבוץ הגושרים לבין מעיין ברוך, והוא למעשה ממוקם בנקודה אסטרטגית מאוד למי מכם שמחפש לשלב טיולים ואתרי טבע במרחק נסיעה קצר ממקום הלינה. קמפינג ירוק על הנחל ממוקם לצד נחל שניר (החצבאני) שזורם לאורך כל השנה, במתחם יש מדשאות רחבות וחורשת עצי צפצפה, אקליפטוס ודולב  שמאפשרים לכם ליהנות מחוויית קמפינג מוצלת ונעימה. אתר הקמפינג ירוק על הנחל מציע לינה במספר אפשרויות לבחירתכם, ביניהם אוהלי קולמן או אוהלי גלמפינג ממוזגים ומפוארים. למידע מפורט והזמנות לחצו כאן.

החוף הירוק חוף חוקוק

בצדה המערבי של הכנרת נמצא חוף חוקוק ובו שוכן אתר קמפינג מטופח ומרהיב – החוף הירוק. החוף הירוק מאפשר לכם לבחור בין מגוון רחב של סוגי אירוח: אוהלים מהבית, אוהלים מוכנים עם מזגן, סככות וגם קרוואנים. החוף הירוק הוא חוף שקט ללא מוסיקה והוא מאפשר להגיע עם כל המשפחה וליהנות מהטבע בשקט ושלווה. מעבר לכך תוכלו ליהנות בחוף הירוק ממגוון אטרקציות ימיות כמו שייט בסירת טורנדו, רכיבה על אבוב, סקי מים, קיאקים ועוד. באתר הקמפינג תמצאו גן משחקים, מדשאות מטופחות, שולחנות פיקניק, תאורה, מקלחות ועוד. למידע מפורט והזמנות לחצו כאן.

גן לאומי מעיין חרוד

גן לאומי מעיין חרוד נמצא למרגלות הגלבוע ובשטחו זורם פלג מים של המעיין הנובע בתחומיו. פארק מעיין חרוד הוא אתר נופש מקסים שמשלב חווית בילוי יום נהדרת עם מספר אפשרויות לינה וקמפינג. במעיין חרוד תוכלו לבחור בין לינה עם אוהלים מהבית או לשריין אוהל של המקום שימתין לכם מוכן. הפארק הוא מטופח ומתוחזק על ידי רשות הטבע והגנים, יש בו שטחי מדשאות גדולים עם פינות צל, שולחנות פיקניק, גן שעשועים קטן, מסלולי טיול קצרים וגם אפשרות להדלקת מנגלים. גן לאומי מעיין חרוד הוא מבין המקומות המומלצים ביותר למשפחות לקמפינג משפחתי. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

קמפינג חוף בצת

למי מכם שמחפש להנות מקמפינג בחוף הים אבל ממש על קו ראשון לים, קמפינג חוף בצת הוא מקום נהדר ואחד המומלצים שיש, יש כאן אוהלי VIP ממוזגים שמתאימים לעד 6 נפשות. ואם יש לכם קרוואן תוכלו להגיע עם הקרוואן וליהנות מחניון קרוואנים מסודר, או שיש אפשרות להגיע ולהשכיר קרוואן מבין הקרוואנים הקיימים כאן בחניון. בנוסף לכל אפשרויות הלינה תוכלו ליהנות כאן מאטרקציות ימיות כמו חתירה בקיאקים לנקרות או טיולי איזי ריידר. למידע מפורט והזמנות לחצו כאן.

פארק אשכול גן לאומי הבשור

גן לאומי אשכול נמצא בדרום הארץ, בצפון מערב הנגב, והוא פארק גדול וירוק בלב האזור המדברי של ישראל, ולכן הוא גם מאוד אהוב ומבוקש. בפארק תוכלו להעביר יום בילוי שלם במרחבי הדשא הגדולים, לעשות כאן פיקניק או על האש ויש גם אפשרות לישון בחניון לילה המסודר של רשות הטבע והגנים שקיים במקום. הפארק שוכן על גדות נחל הבשור ובתחום האתר יש בריכות שכשוך נהדרות לילדים. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

חאן עין גדי

החאן המיוחד של עין גדי הוא מקום ייחודי שמציע לינה בפאתי קיבוץ עין גדי, באחד האזורים היפים והמרתקים של ים המלח. החאן מפורסם במיוחד בעקבות הלינה בקראוונים המאובזרים שהוא מציע לזוגות, אך יש בו עוד אפשרויות שמתאימות גם להרכבים נוספים כמו משפחות עם ילדים. בין האפשרויות יש קראוונים זוגיים, אוהלים משפחתיים ממוזגים, מתחם קמפינג שאליו תוכלו להגיע עם אוהל מהבית וחניון קראוונים. במרכז המתחם ישנו לובי ובו יש מסעדה שממנה תוכלו להזמין גם ארוחת בוקר. יש שירותים, מקלחות, פינות ישיבה מסודרות, עמדות להטענת טלפונים, עמדות להדלקת מדורות מנגלים ועוד. להזמנות לינה בחאן עין גדי לחצו כאן.

קמפ סהרה גלמפינג ים המלח

בקצה הצפוני של ים המלח תוכלו להגיע אל אתר גלמפינג מדהים – קמפ סהרה. המתחם נמצא בתוך כפר הנופש ביאנקיני והוא מציע חווית לינת שטח ברמה הגבוהה ביותר. מצד אחד נוף ים המלח והרי הירדן ומצד שני מצוק העתקים המרשים של מדבר יהודה. באתר הגלמפינג יש כל מה שהאורחים צריכים ומבחר שירותים להנאת האורחים: בריכת שחייה חצי אולימפית, בריכת פעוטות, חוף רחצה מסודר, מסעדה מרוקאית, מתחם מזון מהיר, בית כנסת, מתחם בישול משותף מאובזר, מתחם מקלחות ושירותים ועוד. לכם גולשי אתר בשביל המשפחה יש הנחה באתר קמפ סהרה – למידע מפורט והזמנות לחצו כאן.

קמפינג חוף ביאנקיני

אתם מוזמנים להגיע עם אוהלים שלכם מהבית אל אתר קמפינג חוף ביאנקיני שנמצא ממש אל מול הרי מואב וים המלח. בצידו הצפוני של ים המלח עם גישה לחוף האמיתי והאותנטי של ים המלח שוכן לו אתר קמפינג חוף ביאנקיני. במתחם תמצאו: מדשאות, שירותים, מקלחות, פינות ישיבה מוצלות עם שולחנות פיקניק ועוד. במתחם חוף ביאנקיני ישנה מסעדה (כשרה) ומתחם מזון מהיר. למידע מפורט והזמנות לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.

קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים
חוף חוקוק למשפחות חובבות קמפינג
חופים לקמפינג בכנרת
חוף נווה מדבר
אתרי קמפינג בים המלח
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים
חוף חוקוק למשפחות חובבות קמפינג
חופים לקמפינג בכנרת
חוף נווה מדבר
אתרי קמפינג בים המלח