Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וויפארק פארק האקסטרים של ישראל

את קיץ 2023 אנחנו כבר יודעים איפה נבלה עם המשפחה: Wipark, המרכז הייחודי, המקפיץ, הכיפי והמיוחד בישראל של מתקני אקסטרים בסגנון wipeout ומתנפחי הענק – חוזר גדול יותר, חדשני יותר, חוויתי יותר והכי חשוב – מקפיץ הרבה יותר!  אחרי הצלחה מסחררת בקיץ שעבר בהיכל הטוטו חולון ולמעלה ממיליון (!) מבקרים בשנים האחרונות, WIPARK האטרקציה המלהיבה של הקיץ מגיעה לבית “מכבי” בראשון לציון.

לילדים ולהורים מחכים כ- 1500 מ”ר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילאים, החל מג’ימבורי המיועד לבני שנתיים ועד להורים שרוצים לקפוץ עד השמיים! המתחם מציע גם דוכני אוכל ופינות מנוחה מרווחות ומפנקות לכולם, לבילוי משפחתי הכולל תרבות, הנאה, ספורט ואוכל נהדר, ובמחיר אטרקטיבי.  המתחם מומלץ לגילאי 3-12 ופתוח החל מה- 01.07 ועד 02.09 כולל סופי שבוע. חנייה בשפע חינם! שעות הפעילות: ימים א-ה ושבת בין 10:00-19:30, ובשישי 10:00-14:30. הפעילות מתקיימת בסבבים, יש לוודא את הסבב הרצוי באתר הרישמי תחת הלשונית “תיאום הגעה”. למידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.