Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי קיץ במרכז למורשת ששת הימים בגבעת התחמושת

גבעת התחמושת, אייקון ישראלי מאחד בלב ירושלים, ואתר מורשת לאומי המזוהה עם איחוד ירושלים מספר את סיפור מלחמת ששת הימים ששינה את פני המדינה. הביקור מבטיח לכולם- מהגדולים שזוכרים ועד הקטנים שלומדים חוויה משפחתית ערכית ומעשירה. אתר גבעת התחמושת מציע מגוון פעילויות לקיץ וביניהן : ביקור במוזיאון, צפייה במיצג אור קולי  וסיור בתעלות הקרב בהרשמה בראש באתר הרישמי.

מוזיאון ששת הימים

מוזיאון ששת הימים, מציע נקודת מבט מודרנית, חדישה ומרהיבה המציגה לאורך מאות מטרים את ימי המערכה על ירושלים. החוויה האודיו-ויזואלית מקיפה וכוללת תמונות, סרטים, וחפצים אישיים בעלי ערך רגשי והיסטורי רב. יומן המסע של העיר מסופר דרך העיניים של התושבים והלוחמים משחררי העיר, שיוצרים מארג סיפורים אישי מרתק ומרגש. הסיור במוזיאון  המתחיל בימי ההמתנה המתוחים ומסתיים בניצחון ישראל  – כשדגל ישראל מונף בכותל. המוזיאון פתוח לאורך כל שעות הפעילות וניתן לבצע בו סיור עצמאי עם ערכות שמע או לתאם מראש שילוב הדרכה. מומלץ מגיל 10 ומעלה כניסה בתשלום ובתאום מראש. שעות הפעילות: ימים א – ה בין השעות 9:00-17:00 יום ו’ 9:00-13:00.

מיצג אור קולי

מיצג אור קולי תלת מימדי המתאר את מהלכי הקרב בירושלים. המיצג חושף את הסיפור ההיסטורי של  “הקו העירוני”, גבול שחצה את לב ירושלים וסיפורם של לוחמי מלחמת ששת הימים, קורם עור וגידים בחוויה מרתקת ומרגשת. גיבורי ששת הימים שכתבו במו ידיהם את ההיסטוריה של ישראל , מספרים לנכדיהם את שאירע בעת שחרור העיר ואיחודה. מומלץ מגיל 6 ומעלה כניסה בתשלום ובתאום מראש.

הלב הפועם – סיור בתעלות הקרב

התעלות, שהפכו לאייקון ישראלי וירושלמי, מציעות חוויה חינוכית, ערכית ומעשירה. סיור מודרך בין תעלות גבעת התחמושת מאפשר למשתתפים לעמוד על הקשיים שניצבו בפני הלוחמים במהלך הקרב ובעיקר – לעוצמות הנפש שגילו במהלכו. הסיור מעלה על נס את ערך הרעות, הדבקות במשימה, האחריות ועוד. ואיך אפשר בלי להתרוצץ בין התעלות ולטפס על הטנקים. מתאים לכל המשפחה. ההדרכה מתאימה לגיל 12 ומעלה הכניסה בתיאום מראש וללא תשלום.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.