Skip to content
Search
Search
Close this search box.

אטרקציות לכל המשפחה מסביב לכנרת

אזור הכנרת מציע מגוון רחב של אטרקציות לכל טעם ולכל גיל. מעבר לחופים היפים ושפע המים הפעילים, תוכלו להנות כאן מאטרקציות ממוזגות, סדנאות לכל המשפחה, פארקי מים, סיורי לילה ויום, קייאקים ועוד. כאן ריכזנו את כל האטרקציות הכי מומלצות לכל המשפחה.

סדנאות שוקולד אצל גליתא

סדנאות השוקולד של גליתא הן חוויה עבור כל ילד. כי מה יותר מושלם משילוב של משחק, יצירה ושוקולד? אז בחוות השוקולד של גליתא תמצאו בדיוק את השילוב המושלם של כל אלה. כשתגיעו אל חוות השוקולד תוכלו כבר להתרשם בחנות שבכניסה מעשרות שוקולד בצורות שונות ובטעמים מגוונים. מי שירצה, יכול כמובן לרכוש ולקחת הביתה. הסדנה כוללת 3 חלקים הכוללים: סרטון הסבר קצר על השוקולד – איך נוצר שוקולד, הסדנה עצמה שעליה מיד נרחיב וחידון קצר ומהנה עבור הילדים. למידע מלא לחצו כאן.

רוב רוי

רוב רוי הוא אתר שייט ייחודי הנמצא על גדות נהר הירדן, בסמוך לקיבוץ כנרת. המקום מעוצב באופן מאוד מיוחד בסגנון אינדיאני, כולו מחומרים טבעיים כמו עץ וחימר. מעבר לשייט שהוא האטרקציה העיקרית של המקום, ניתן לשבת פה תחת סככות צל קרובות למים או על ספסלי עץ מעוצבים ופשוט ליהנות מהאווירה המיוחדת שיש במקום. המוסיקה המרגיעה, תה שמוגש בחופשיות והמון פינות צל הם רק חלק מהקסם. למידע מלא לחצו כאן.

הבית בנמל

נמל עין גב נמצא על שפת הכנרת בצידה המזרחית ובו תמצאו אתרי בילוי, נופש, תיירות ואטרקציות. הבית בנמל היא מבין האטרקציות המומלצות שכדאי לכם לחוות כאן אם הגעתם הנה עם הילדים. מדובר במשחקייה עשויה מעץ שמציעה חווית בילוי שכל ילד אוהב. המקום שנקרא “הבית בנמל” היה מוכר בעבר בשם “הנגרייה של סבא” שאותו כנראה חלקכם מכירים. מאז המקום החליף ידיים ושופץ, וכיום תמצאו שם משחקייה ייחודית הבנויה כולה מעולמות העץ, ובנוסף מתקיימות במקום גם פעילויות יצירה וסדנאות לילדים ברוח המקום. למידע מלא לחצו כאן.

לול ארט: מתחם סדנאות לכל המשפחה

למרגלות דרום רמת הגולן נמצא מושב רמות, ובצידו המערבי אל מול נוף עוצר הנשימה של הכנרת, תוכלו למצוא את מתחם לול ארט LOL ART. לול ארט מציע למבקרים להשתתף במגוון סדנאות חווייתיות בשיטת DIY “עשה זאת בעצמך” שמתאימות לכל גיל. המתחם הוא סגור וממוזג ולצידו נמצאת עגלת הקפה הנהדרת “קפה מוייז” עם תפריט עשיר, מרחבי ישיבה רבים ונוף מרהיב אל הכנרת. למידע מלא לחצו כאן.

חווימה

זמן מושלם לחוות את הכנרת מזווית אחרת, באטרקציית השייט היחידה מסוגה בעולם!  מגיעים לחוות את הכנרת מחדש מזווית שונה ומפתיעה, בשייט סירות מנוע חדשות, באטרקציה המפתיעה של הכנרת – ‘חווימה’ – אטרקציית שייט עצמי וייחודי למשפחות, בודדים, חברים וקבוצות מאורגנות, המנגישה את הכנרת מזווית חדשה, חווייתית ומרתקת. במהלך השייט מגיעים לשלוש עד שש נקודות נסתרות ומרהיבות ביופיין במסלול, תוך מפגש בלתי אמצעי עם הטבע, בעלי החיים ונופי הכנרת, הגולן והארבל. הסיורים מתחילים מהנץ החמה ועד השקיעה שכל שעה ביום מספקת תפאורה ואווירה שונה. למידע מלא לחצו כאן.

יגאל אלון

על שפת הכנרת בצידה המערבי בתוך קיבוץ גינוסר נמצא בית יגאל אלון. בשנת 1986 הוקם בית יגאל אלון במטרה להנציח את מורשתו של יגאל אלון שהיה מפקד הפלמ”ח, חבר כנסת, סגן ראש הממשלה ושר בממשלות השונות של מדינת ישראל. בתוך בית יגאל אלון ישנו מוזיאון אדם בגליל ובו תערוכות כמו: דמותו של יגאל אלון כמנהיג, תחנות בחייו של יגאל אלון, 150 ממצאים עתיקים שאותרו מתקופת בית המקדש השני, הסירה העתיקה שגילו בשנת 1986 חברי קיבוץ גינוסר בעקבות שנת בצורת בימי הכנרת ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

פארק המים חוף גיא

נכון ליולי 2024 – בשל חשד לחיידק אמבה אוכלת מוח פארק המים נסגר עד להודעה חדשה. על שפת הכנרת בצידה המערבי תוכלו להגיע לקיץ מלא חוויות בפארק המים חוף גיא. הפארק שוכן בשטח ענק של למעלה מחמש עשרה דונמים ובהם תמצאו שטחי דשא, בריכות מים, מתקני שעשועים לילדים וגם למבוגרים, כמה סוגי מגלשות באורכי שונים, פינות מוצלות, מלתחות, שירות, הסעדה ועוד. המקום עצמו מעוצב כספינה מה שנותן הרגשה כאילו אנחנו נכנסים לספינה שתקח אותנו להפלגה בעולם השעשועים והאטרקציות. במקום תוכלו למצוא גם גישה נוחה לכנרת על ידי חוף ים צמוד שהוא חוף פרטי עם מיטות שיזו, ושמשיות. למי מכם שרוצה יכול גם להנות מספורט ימים שמוצע כאן בנוסף. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

אקווה כייף  – פארק מים צף

פארק המים הצף היחיד בישראל נמצא בכנרת. לא רחוק מחוף גיא תוכלו למצוא את אקווה כייף. אקווה כייף מציע 3 מתחמים: פארק מים צף, אקווה רייס ואקווה תור. בפארק המים הצף מחולק ל 3 רמת כך שכל אחד יכול למצוא את המסלול בשבילו. מדי שנה משדרגים את האטרקציות באקווה כייף כמו למשל האטרקציה שנוספה היא אקווה רייס – מתאים מגיל 16+ וכאן תוכל לצאת למירוץ קארטינג על המים! לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

גן לאומי חמת טבריה

גן לאומי חמת טבריה הוא בעינינו הפתעה גדולה. הגן נמצא בצידה המערבי של הכנרת ומדובר באחד הפארקים הפחות מוכרים של רשות הטבע והגנים ולמרות זאת הוא אחד המקומות המושלמים לבילוי עם הילדים. בשנים האחרונות המקום עבר גם שיפוץ ושדרוג משמעותי וכיום אפשר להנות מרחצה בבריכות המים הרדודות המתאימות גם עם ילדים עם מים חמים. למידע מלא לחצו כאן.

מתחם תחנת הרכבת בצמח

התחנה החשובה ביותר מבין תחנות שהיו בתוואי “רכבת העמק” מהתקופה העות’מנית היא התחנה בצמח. מרחקה הוא 85 ק”מ מחיפה ומכאן היה ניתן להגיע עד לדמשק. התחנה שכאן היא יעד אסטרטגי לאורך כל השנים החל ממלחמת העולם הראשונה ועד למלחמת השחרור. לאורך כל שנותיה הראשונות של המדינה היה כאן בסיס של צה”ל. עד לשנת 2013 נלקח האיזור שוקם ושוחזר כאן מבני התחנה על ידי מועצה לשימור אתרי מורשת בישראל. למידע מלא לחצו כאן.

חלום עולמי ספורט ימי

בטיילת של טבריה תוכלו להגיע אל חלום עולמי ולמצוא כאן כל אטרקציה ימית אפשרית. יש כאן סירות יוקרתיות ומפוארות, סירות בנהיגה עצמית, אופנועי ים, קיאקים, סאפים, בננות, אבובים ועוד. דמיינו לעצמכם שאתם שטים בכנרת בסירה יוקרתית ומפוארת, רמת הגולן פרושה לפניכם, הרוח מלטפת את השיער, והאנרגיות המשגעות של ארץ ישראל עוטפות אתכם מכל כיוון.  “חלום עולמי” מזמינה אתכם לנשום עמוק את הגליל עם חווית ספורט ימי עוצרת נשימה שמסתכלת לכנרת בכחול של העיניים. למידע מלא לחצו כאן.

אקסטרים שטח עולמי

חוות האקסטרים ‘שטח עולמי’ נמצאת בתוך המושבה מגדל בסמוך לכנרת. כאן תוכלו להנות ממגון רחב של אטרקציות שטח שמתאימות לכל המשפחה ולכל ההרכבים. תוכלו לבחור בין קלאב קאר, איזי ריידר, ג’יפים או אופני הרים ולצאת לחווית עוצרת נשימה. הנהיגה היא עצמית ברייזרים או תומקאר והיא מתאימה לכל מי שיש ברשותו רישיון נהיגה, גם ללא ניסיון קודם בנהיגת שטח. למידע מלא לחצו כאן.

ג’ונגל כייף

ג’ונגל כייף בקיבוץ בית זרע הוא מקום שמאפשר בילוי מושלם עם הילדים. מקום כייפי המשלב גן חיות עם עוד מספר אטרקציות שהילדים אוהבים. מדובר על מקום שהוא אטרקציה מושלמת לכל ילד ומשפחה. במקום יש מספר פינות ישיבה בהן תוכלו לעצור לנוח או לאכול, ובנוסף פינות מוצלות נעימות. הג’ונגל כיף נמצא בקיבוץ בית זרע באזור עמק הירדן, נסיעה של 2 קילומטר מצומת צמח ואתם כאן. יש חניה בצמוד לכניסה. למידע מלא לחצו כאן.

תופעת טבע

פארק הירדן נמצא בצפון הכנרת ומשתרע לצד זרימתו של נהר הירדן. פארק גדול ששטחו כאלף דונם והוא מציע חווית בילוי בכל ימות השנה. בפארק יש מסלולי טיול, בריכות מים, גני שעשועים לילדים, וגם אפשרויות לינה שונות: שטחי קמפינג רחבים, חדרי צוות בסיסיים ומאהל בדואי גדול. פארק הירדן פתוח בכל ימות השנה. בתחומי הפארק תוכלו לחוות מופע אורקולי שמותאם לכל המשפחה וכמעט לכל גיל. המופע “תופעת טבע” הוא מופע ייחודי שעושה שימוש מרשים בנופי הפארק ומעיר את הטבע לחיים. הקסם מתחיל כאן עם רדת החשיכה, בשעות הערב תוכלו להצטרף למופע האורקולי שמתקיים כאן במספר סבבים מדי יום. למידע מלא לחצו כאן.

אבו קיאק

האתר של אבו קיאק נמצא בתוך שטחו של פארק הירדן. באתר תוכלו ליהנות משייט משפחתי מהנה לאורכו של נהר הירדן במסלול שאורכו כשעה וחצי. המסלול יוצא מפארק הירדן ומסתיים במרחק של כק”מ אחד מגשר אריק. בסיום השיט יש הסעה שתחזיר אתכם בחזרה אל הכניסה של אתר השייט. באתר אבו קיאק תמצאו פינות ישיבה מוצלות, מזנון ומלתחות להתארגנות. אתר השיט אבו קיאק מציע מספר אטרקציות נוספות כמו טיולי ג’יפים, טיולי משפחות ברכבי גולף, שייט אבובים, שייט לילי ועוד. האתר פתוח בחודשים מרץ עד אוקטובר, בכל ימות השבוע מלבד שבתות וחגים. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

ראפטינג נהר הירדן

אתר השייט נהר הירדן נמצא בגליל העליון ליד קיבוץ גדות. כאן תוכלו לצאת לחוויית שייט במספר מסלולים שתוכלו להתאים להרכב שלכם. השייט הוא על מי נהר הירדן ואורכו כשעה-עד שעה וחצי (תלוי במסלול שבחרתם). בסיום מסלול השייט תחכה לכם הסעה שתיקח אתכם בחזרה אל נקודת היציאה שלכם, שם תמצאו את מסעדת איסקנדר שבה תוכלו לקנח את הטיול בארוחה. האתר מציע מגוון של אטרקציות נוספות מלבד השייט: טיולי טרקטורונים לילדים, טיולי ג’יפים, טיולי אופניים, קיר טיפוס, מתחם פיינטבול, חץ וקשת ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.