Skip to content
Search
Search
Close this search box.

שבועות 2024: אירועי חג השבועות בירושלים

בחג השבועות מתקיימים מדי שנה אירועים רבים ברחבי הארץ סביב נושאי החג. אירועי קיבוצים ייחודיים, אירועים סביב הקציר שמסמל את החג, חגיגות ביכורים, פסטיבלים ברוח חקלאות, מים וטבע. שבועות 2024 יראה אחרת לגמרי וזאת בעקבות מלחמת חרבות ברזל. אז איך יודעים מה הם אירועי שבועות 2024 בירושלים ואיפה הם מתקיימים? פשוט מאוד – המשיכו לקרוא. הדף מתעדכן כל הזמן בהתאם לפרסומים:
אירועי 2024 מתעדכנים בהתאם לפרסומים

שבועות בחווה בגיא

בתאריך 11/06/2024 יום שלישי בין השעות 10:00-14:00 אתם מוזמנים להגיע להנות מחוויה מיוחדת בחווה בגיא! קוד לבוש: לבן. אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהתנסות במלאכות חקלאות קדומה, ליצור מהטבע, לבקר בשוק האיכרים, להשתתף במופע שירה בציבור וכמובן לבקר גם בגשר התלוי הארוך בישראל! הכניסה חופשית. למידע מפורט על האירוע לחצו כאן.

שבועות בקיפצובה

בתוך קיבוץ צובה תמצאו את פארק השעשועים קיפצובה. מעבר למתקנים שיש כאן עליהם נפרט בהמשך יש כאן את הנוף עוצר הנשימה של הרי ירושלים. קיפצובה הוא פארק שמתאים לגילאים משנה ועד 14, יש כאן מתקנים שמתאימים לקטנים ביותר החל מגיל זחילה ועד לבני נוער וגם מבוגרים. אם אתם מחפשים בילוי לכל המשפחה זה בהחלט המקום! למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שבועות במוזיאון המדע ירושלים

אתם מוזמנים להגיע ביום שלישי 11/06/2024 בין השעות 09:00-14:00 ולהנות ממופע “מתחת לאפס” של היוצר נעמן שלצר. המופע יתקיים לצד אירוע “דביק” שזה אירוע מושלם למי מכם שרוצה לבדוק את הכוחות המחברים בטבע כמו כח המשיכה, אלקטרומגנטי ועוד. נוסף לאירועים אלו יתקיימו עוד שלל פעילויות ברחבי המוזיאון לצד תערוכות המוזיאון הקבועות. מידע מפורט באתר הרישמי.

גן החיות התנכ”י

גן החיות התנ”כי נמצא בעיר הבירה שלנו ירושלים והוא אחד מגני החיות הגדולים והמרשימים שיש בארץ. אנחנו ביקרנו בגן החיות במהלך חופשה של מספר ימים בעיר ירושלים, אך ההגעה אליו אפשרית גם למי שרוצה להגיע מרחוק יותר לביקור יומי. הגן גדול מאוד, מיוחד ועשיר בחיות מאזורים שונים בעולם. מאחר ומדובר במקום די גדול, כדי לראות את כולו תצטרכו לפחות חצי יום פנוי. במהלך הטיול בגן החיות תוכלו לראות האכלה של החיות על ידי הצוות שמתקיימת בשעות קבועות ביום לפי שילוט ליד כל כלוב. בנוסף ישנו מופע פילים שמתקיים מספר פעמים ביום, בשעות קבועות, וגם לכך תוכלו למצוא שילוט במקום. ברחבי הגן יש מדשאות ומספר פינות מוצלות בהן תוכלו לשבת להפסקת התרעננות. למידע נוסף לחצו כאן.

אקווריום ישראל

לא רחוק מגן החיות התנכ”י נמצא אקווריום ישראל. אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת לכל המשפחה שאין רבות כמותה בארץ, אם בכלל, כדאי לכם מאוד להגיע ולבקר באקווריום ישראל. אקווריום ישראל הוא מתחם ענק שבו מוצגים החיים מתחת לפני המים, מגוון גדול מאוד של בעלי חיים ימיים ובעיקר המון מידע על הסביבה הימית וערכי שמירה על הטבע. המתחם נגיש לטיול עם עגלות והוא מקורה כך שהוא מתאים מאוד גם לבילוי בימים החמים או בימי החורף הגשומים.  למידע נוסף לחצו כאן.

אקווריום ישראל
אקווריום ישראל

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.