Skip to content
Search
Search
Close this search box.

אירועי קיץ 2024: המדריך המלא

חופשת הקיץ כבר כאן וזה הזמן לתכנן ולהכיר את האטרקציות, הפסטיבלים והאירועים הרבים שמציעים בילוי מושלם עם הילדים וחוויה לכל המשפחה בחופש הגדול. ריכזנו עבורכם מגוון פעילויות קיץ מיוחדות הכוללות: אטרקציות לילדים, מוזיאונים, מסלולים מודרכים, אירועי קיץ ייחודיים ועוד שלל אפשרויות לפעילויות עם הילדים ולכל המשפחה לחופש הגדול. אז המשיכו לקרוא ותבחרו איך לבלות עם הילדים בחופש הגדול 2024. *חלק מהפעילויות הן בחינם וחלקן בתשלום אבל המבחר הוא גדול, כך שרק צריך לבחור.  

אירועי קיץ בצפון

תופעת טבע – חוויה אור קולית לילית בפארק הירדן

מסלול אור-קולי מהנה לכל המשפחה המדובב בהרבה הומור ע”י כוכבי “ארץ נהדרת”. עם רדת החשיכה החיות והטבע בפארק הירדן מתעוררים לחיים. תוך טיול נינוח בשביל סלול ונוח להליכה לאורך הירדן, מכירים את החיות ולומדים מפי הגחליליות על זיהום אור, המסלול משלב  מדיטציה עם צבי הצב, ניגון על פטריות ריקוד עם זיקית והיכרות עם סיפורן של אבני הבזלת העתיקות. לכל אורך המסלול שומעים את נחל הירדן שוצף וקוצף ומוסיף לחוויה החושית. ימים א’ – ו’ מרדת החשיכה סיור יוצא כל 15 דקות הסיור בשביל סלול ומונגש לעגלות ומוגבלי תנועה. הזמנות און ליין באתר הרישמי. 

אירועי קיץ 2024 בעיר חיפה

הקיץ הגיע, וחיפה מציעה שלל אירועים ופעילויות לכל המשפחה! בין אם אתם מחפשים הצגות ילדים מרתקות, פעילויות במרכזים קהילתיים, הרפתקאות בטבע, פסטיבלים ססגוניים, בילוי בחופים מרהיבים או ביקור במוזיאונים מרתקים – בחיפה תמצאו את כל מה שחיפשתם. במהלך הקיץ יתקיימו הצגות ילדים רבות ברחבי העיר, ביניהן “המפתחות לקיץ של נופיקי”, “טרופותי” ו”איילת מטיילת”. מרכזים קהילתיים רבים יקיימו פעילויות לילדים, ביניהם הצגות, סדנאות יצירה, ימי ספורט ועוד. ללו”ז האירועים המלא לחצו כאן.

כיף כפול באמת המים רגבה ובבריכת השחייה

את מוזמנים להגיע לפעילות שאורכה כשעה וחצי במסלול מעגלי ושמלווה על ידי מדריך ומתאים לכל המשפחה. הביקור יקח אתכם היישר אל אמת המים שם תוכלו לשאוב מים מבארות, לטחון קמח, ללכת בתוך תעלת האמה הטורקית, תבנו דגמי קשתות ועוד. בנוסף תוכלו גם להנות בהמשך היום מבריכת השחייה של הקיבוץ שצמודה לאתר אמת המים. יש להביא בגדים להחלפה ונעלים מתאימות להליכה במים. למידע מלא לחצו כאן.

בקיץ נפגשים במוזיאון ינקו דאדא

מבהלך ימי שלישי חמישי ושבת בחודשים יולי אוגוסט אתם מוזמניטם להגיע לסיורים עם אוצרי ואמני התערוכות השונות באשול עין הוד דור 4. בימי שלישי משפחתי אתם מוזמנים להנות עם הילדים וכל המשפחה מפעילות שתתחיל בתצוגת האוסף של מרסל ינקו וב “מעבדאדא- מרחב יצירה חוויתי“. אטרקציה יחודית הנמצאת בחלל בתוך המוזיאון שנוצרה במטרה להקנות להקהל את עקרונות האמנות המודרנית. למידע מלא לחצו כאן.

אירועי קיץ במרכז

פעילויות קיץ בטכנודע חדרה 

הטכנודע בחדרה הוא המוזיאון הישראלי לרפואה ומדע. בתחומי המוזיאון יש מספר מתחמים שכל אחד מהם מספק חוויה אחרת למבקרים בו: מוזיאון רפואה (יחיד מסוגו בארץ), פארק המדע, פלנטריום ומצפה כוכבים. הביקור בטכנודע מתאים למגוון רחב של גילאים ויש בו תערוכות קבועות ומתחלפות בנושאי רפואה, מדע, טכנולוגיה ועוד. לכבוד הקיץ תוכלו להנות משלל אירועים, סיורים, הפנינג קיץ ועוד. כל המידע באתר הרישמי.

קנדי קרקס פלורנטין קיץ 2024

בין התאריכים 14-30/8/2024 אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות ממופע קרקס קנדי בפלורנטין. מופע שיפגיש אתכם עם עולם הקרקס ועם עולם המתוקים גם יחד. בואו לראות אומני קרקס ולהטוטנים מרחבי העולם בדמויות ססגוניות,תפאורה מושקעת ותלבושות מרהיבות! במתחם יהיו גם מתחמי ישיבה מוצלים, דוכני מזון מהיר וממתקים. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פעילויות קיץ בפלנתניה

ברוכים הבאים למרכז המדע והחלל של נתניה “פלנתניה”. כאן יתקיימו מגוון רחב של פעילויות וניסויים בנושאי מדע וחלל לאורך חודשי יולי אוגוסט. תוכלו ליהנות כאן גם מצפייה בטלסקופים, סיורי עששיות ולהשתתף בהפנינג על חלל ומדע במהלך חודש אוגוסט. הפעילויות מתאימות לכל גיל במטרה לחשוף ולהכיר את האופן שבו היקום שלנו נוצר ומתקיים. פעילויות שיתקיימו: מופע קסמי מדע מבית “מדען נולד”, קייטנת הקיץ 2024, נהנים מתחת לכוכבים, סדנת סטאר ספריי, שביל החלב, מופע קסמי מדע מיוחד מבית ד”ר מולקולה, שר הטבאות שבתאי ועוד. למידע מפורט על האירועים באתר הרישמי של הפלנתניה

לונה פאן אושילנד – 8 אטרקציות בכרטיס אחד!

מתחם אושילנד נמצא בקניון אושילנד כפר סבא ובקיץ הקרוב אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מ 8 אטרקציות מרהיבות וכולן בכרטיס אחד! מה יחכה לכם שם? מתחם טרמפולינות, עולם הכדורים, מתחם נינג’ה אקסטרים, מתחם משחקים, מתחם קארטינג פדלים, מיני גולף,ת מבוך מים וגם משחקי וידאו וסימולטורים! לכרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון לילדים ולנוער

חגיגת תיאטרון לכל המשפחה! פסטיבל הבינלאומי לתיאטרון ילדים ולנוער יתקיים בתיאטרון בית ליסין בין התאריכים 18-24 באוגוסט 2024. הצגות מרהיבות מהארץ ומחו”ל, לכל הגילאים, מחכות לכם: “בת הים הקטנה”, “חנל’ה ושמלת השבת”, “גאוות הסוואנה”, “משפחת ג’מילי”, “החלילן מהמלין”, ועוד רבות! בנוסף להצגות, יתקיימו גם פעילויות לכל המשפחה במתחם התיאטרון. למידע מפורט לחצו כאן.

פסטיבל האורות נמל תל אביב 2024

פסטיבל האורות חוזר ובגדול!! ניו יורק, סן פרנסיסקו, אנגליה, סין, הולנד ועכשיו לראשונה גם בישראל! “פסטיבל האורות” חוזר לנמל תל-אביב ומבטיח להיות האטרקציה המרכזית של הקיץ!  פסטיבל האורות הבינלאומי חוזר לנמל תל אביב וכולם מוזמנים ליהנות בחינם במשך שלושה שבועות מחגיגה של עשרות מיצגי ענק מרהיבים “פסטיבל האורות סובב עולם”. פסטיבל האורות סובב עולם 04-24/08/2024 באוגוסט (ימים א’-ה’ ומוצ”ש , בין השעות 18:30-23:00 ובמוצ”ש עד חצות) פסטיבל קיץ עוצר נשימה שפתוח לקהל הרחב בכל שעות היום, אך הקסם האמיתי מתחיל אחרי השקיעה, כשכל היצירות מתעוררות לחיים. למידע מפורט על האירוע לחצו כאן.

קרקס Circo Circo

 קרקס CIRCO CIRCO קרקס בינלאומי שמשתתפיו נמנים עם גדולי האקרובטים בעולם הניחנים באומץ וביכולות בלתי נתפסות, מגיעים הישר מאמריקה לתת חיבוק גדול לקהל הישראלי ולקחת אתכם למסע מסעיר, קצבי, סוחף, מרתק ומלא בהפתעות! הפקת ענק בינלאומית המציגה פעלולים אקרובטיים מרשימים בגובה רב, תרגילים מדהימים בשיווי משקל, להטוטנות וירטואוזית וקומדיה! כי כמו שכבר בטח הבנתם, זה לא עוד קרקס, זה קרקס מעולם אחר! המופע מיועד לכל המשפחה ולכל גיל, ללא דיבור וללא חיות. איפה ומתי? 21.6-6.7 חניון ימית  2000 חולון  ,כפר סבא: 12.7- 3.8 , נתניה:9.8-31.8. מידע מפורט באתר הרישמי.

החוויה האולמפית

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולקבל הצצה לרגעי השיא של המשחקים האולמיפיים של ישראל. אורכו של הסיור כשעה והוא יקח אתכם למסע אינטראקטיבי בין 5 טבעות המציינות מימד חוויתי בנושאי היסטוריה, עתיד, ישאליות ועוד. בואו לחלום ולנסות להגשים את החלומות הכי גדולים שלכם על ידי דבקות במטרה ושאיפה מתמדת למצויינות – בואו לקבל השראה! למידע מפורט ורכישת כרטיסים למרכז המבקרים האולימפי לחצו כאן.

ביונד BEYOND

טחנת הקמח הישנה של תל אביב קמה לתחייה!  BEYOND תערוכת אומנות דיגיטלית, חדשנית וראשונה מסוגה!  Beyond הוא המקום שבו הקירות הישנים והמבנים התעשייתיים של הטחנה מקבלים חיים חדשים. יצירות אמנות שוטפות את החללים באור ובתנועה, השילוב של תאורה וסאונד יוצרים סביבה סוחפת. אמנות וטכנולוגיה, שנים ניסו למצוא את השילוב שלהם יחד ובשנים האחרונות זה מתאפשר יותר ויותר על ידי אומנות דיגטלית מרהיבה שמגיעה מהרבה מאוד כיוונים.

התערוכה שתתפרש על פני מעל 2000 מ”ר ותהפוך את החלל ההיסטורי של טחנת הקמח הישנה בתל אביב-יפו למרכז תרבותי פורץ דרך, מיצגי אומנות חדשים של 25 אומנים מהארץ ומהעולם שמציגה את אומנות חדה, דיגטלית, Al, ויזואל ארט, ארט וידאו, וידאו מאפינג, תאורה ועוד. בסיום התערוכה בטחנת הקמח יוקם מתחם מזון ומשקאות שיכלול טאבון בניצוחו של השף תומר אגאי בשילוב בר קוקטיילים, שישלימו את החוויה לבילוי מעורר חושים. המלצה מגיל 8 מחויבים בכרטיס מגיל שנתיים. מידע וכרטיסים באתר הרישמי.

בים בם בם קיץ חם בחירייה 2024

אתם מוזמנים להגיע בקיץ 2024 למרכז לחינוך סביבתי לפעילויות מגוונות לכל המשפחה ולכבוד החופש הגדול. בואו לסיור מרתק לפעל המיון של הפסולת שם יתקיימו עוד פעילויות שונות להשלמה מלאה של החוויה: סדנת יצירה חירייה סטייל, פעילות מותאמת למשפחות בתערוכה “תחנת מעבר”, הצגה “גברת כלום” מבית תיאטרון הקרון, “קרקס החנונים בארץ הפלאות” מופע קרקס מרגש לכל המשפחה בשילוב אקרובטיקה וליצנות . למידע מפורט לחצו כאן.

אברה כדברא

תערוכת קסמים שחושפת את הסודות מאחורי הקסמים הידועים ותגלה עולם שלם לילדים בשיתוף אמן החושים נמרוד הראל. בתערוכה, מעבר למיצגים ענק וחשיפת הקסמים, תהיה סדנת קסמים שתלמד את הילדים איך להיות קוסמים;  סדנה בנושא זריזות ידיים, חידוד חושים, מהירות תגובה ועוד. בתערוכה, נמרוד הראל יחשוף, את השאלה שמלווה את הקריירה שלו : ” איך עשית את זה?” באי התערוכה יוכלו להסתובב ולהיחשף לסודות בני 100 שנה עד הקסמים הכי עדכניים וחדשים של היום ואיך עושים אותם. מידע וכרטיסים באתר הרישמי.

אירועי החופש הגדול לכל המשפחה בנמל תל אביב 2024

נמל תל אביב מזמין את המשפחות לבלות עם הילדים במגוון אירועים שיתקיימו בחופש הגדול ללא עלות, בכניסה חופשית. הצגות ילדים מבית היוצר של התיאטראות המובילים תתקיימנה באמפי תיאטרון של הנמל: בגדי המלך החדשים, זהבה ושלושת הדובים, בית הממתקים של עמי ותמי ועוד. הקרנות סרטים שוברי קופות חדשים על מסך ענק תחת כיפת השמיים ברחבת הדק המרכזית: טרולים : הקול הטוב 3, וונקה, בת הים הקטנה לייב אקשן ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

מוזיאון האשליות חוויה שחובה לראות

מוזיאון האשליות מציע למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון: אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות הער כוח משיכה ועוד. עד שלא  תראו לא תאמינו לחוויה יוצאת הדופן שמוזיאון האשליות יעביאר אתכם. מתאים מגיל 4. למידע נוסף באתר הרישמי של המוזיאון.

סיורי שקיעה בפארק אריאל שרון

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מהשעות הנעימות של היום בפארק אריאל שרון. סיור ייחודי לכל המשפחה במתחם ההר בליווי עששיות. זאת ההזדמנות שלכם לחוות את הטבע בשעות הערב, להנות מהשקיעה המרהיבה ולהכיר את סיפורו הייחודי של שיקום ההר. למידע מלא על כל האירועים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

לונה פארק בילו פארק גם בשעות הנעימות של היום

מחפשים מה לעשות עם הילדים בשעות הנעימות של היום? מחפשים אטרקציה שלא ירצו ללכת ממנה הביתה? בואו לפארק השעשועים בילו פארק בבילו סנטר!  גלגל ענק, מיני טוויסטר, רכבת הרים. טוויסטר 30 מטר, קרוסלת סוסים. מכוניות מתנגשות, מטוסים, רכבת הקסמים, רובוטריקים, ספלי קפה מסתובבים, כסאות מסתובבים, ביתן משחקים, ספינת פיראטים, משחקי וידאו, ביבי מכוניות, ג’אמפינג, רכבת לילדים ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

סיורי קיץ 2024 למשפחות בנאות קדומים

פארק נאות קדומים נמצא ליד העיר מודיעין והוא מוגדר כשמורה לאומית של טבע הארץ במקורות ישראל. הפארק הגדול מציג למעשה את הטבע והחקלאות של ארץ ישראל כפי שהופיעה במקורות, ושם לו לדגש לחבר בין העבר להווה של ימינו. אתם מוזמנים להצטרף לשלל אירועי קיץ שמתקיימים כאן כמו: טעימות מהטבע: סיור מודרך וחוויתי בבישול בשטח, סיורי עששיות, יום בעקבות עולמן המופלא של הדבורים וכמובן קבלות שבת מיוחדות בטבע הישראלי. למידע מלא לחצו כאן.

סיור עם ערך מוסף במקלט הקופים הישראלי

מקלט הקופים הישראלי, הממוקם בכניסה לכפר דניאל (יער בן שמן), הוא עמותה העוסקת בהצלה ושיקום קופים. העמותה הוקמה ב-1996, ומטרתה לקלוט קופים שהוחרמו על ידי הרשויות לאחר שהוברחו ארצה או הוחזקו בניגוד לחוק ובתנאים קשים – קופים  שיצאו ממעבדות מחקר ואף קופים שהיו זקוקים לעזרה מעזה וירדן. את רובו של המקלט לא ניתן לראות, כיוון שבאזורים אלה מתבצעת עבודת השיקום הפיזית והפסיכולוגית של הקופים, בין השאר בעזרת “בית ספר” לקופים, בו הם לומדים מחדש, לחיות בחברת קופים אחרים. כל ביקור במרכז ההצלה תורם להצלה ושיקום של קופים נוספים הממתינים להגיע למקלט. הסיורים במקלט מתבצעים בתיאום מראש בלבד. יש להזמין סיור מראש באתר הרישמי.

המיניונים עולים על גג עזריאלי קיץ 2024!

את הקיץ הזה חוגגים עם הדמויות הצהובות האהובות בהפקה של מותג הילדים הפופולארי בפארק מעולם אחר. הכוכבים הצהובים של סרט האנימציה שובר הקופות לקיץ 2024 “גנוב על החיים” שהפכו ללהיט ענק ברחבי העולם – מתעוררים לחיים ומגיעים לגג עזריאלי תל אביב בקיץ הקרוב בתאריכים 21.7-31.8. בחופשת הקיץ הזאת גג עזריאלי יהפוך לפארק המיניונים יגיע עם חוויות מרגשות לילדים ולכל המשפחה. בפארק יהיו מתחמים מגוונים בשילוב של תפאורה עשירה ומקורית בהם תוכלו לפגוש את המיניונים ולבלות בימי הקיץ בפארק שעשועים יבש ורטוב! האירוע כולל מתחם שלם של חוויות, אטרקציות מטריפות ילדים הכוללות פארק מגלשות מים, פארק חבלים, לוגו בוקס, עמדות צילום, מתחם טיקטוק ענק ועוד המון הפתעות. חוויה מרגשת, מלאה בהפתעות ומים עם היצורים הצהובים לבושי סרבל הג’ינס. רכישת כרטיסים באתר הרישמי.

בואו להתקרר במתחם הכי קר בקיץ Summer Snow חולון

בחום הישראלי של הקיץ, כשהשמש יוקדת והטמפרטורות עולות, מתחם הקובייה בחולון מזמין אתכם ואת משפחתכם לחוויה קפואה ומרגשת שתגרום לכם לשכוח מהחום – ” summer snow” אטרקציה ייחודית זו מבטיחה להעניק לכם ולילדיכם רגעים קסומים וקרירים! במסגרת  ” summer snow” יהיה ניתן להנות ממתחם קולנוע שבו יוקרן סרט מצחיק ומהנה במיוחד של הצמד האהוב אודי ואביעד. חוויה קולנועית קרירה שתגרום לכל המשפחה לצחוק ולהנות יחד. והכי חשוב בואו לשחק בשלג אמיתי במתחם של 100 מטרים רבועים!  למידע מפורט לחצו כאן.

אירועי קיץ בירושלים

פתיחה לילית של טיילת החומות בקיץ

בואו להנות מנופי ירושלים בשקיעה ומאורותיה בלילה! טיילת החומות נפתחה מחדש לקהל, עם שדרוגים! השדרוגים כוללים הסדרת כניסה חדשה ומדרגות לטיילת הדרומית מכיוון רחבת התותחים (רחבת הכניסה למוזיאון מגדל דוד). והסדרת שערי היציאה, כך שלראשונה מאז נפתחה לקהל בשנות ה-70, ניתן כעת לרדת מהחומה ולעלות עליה שוב באותו יום, ומ-5 שערים שונים! עולים ויורדים איפה שרוצים! הכניסה (והכניסה החוזרת) מתאפשרת בסריקת ברקוד מכרטיס שנקנה מראש באתר האינטרנט או בקופות. במיוחד לקיץ – שעות הפתיחה של טיילת החומות הדרומית מתארכות! מידע נוסף באתר הרישמי.

סיורי קבלת שבת בימי שישי

סיור מוסיקלי למשפחות על החומות: לקראת שבת העיר העתיקה הומה במתפללים העושים דרכם לכותל המערבי, עת שערי שמיים נפתחים ומקבלים את שבת המלכה. נצא עימם לכיוון הכותל המערבי על טיילת החומות הדרומית ונהנה משלל תצפיות עוצרות נשימה, סיפורים ואגדות על ירושלים של מעלה וירושלים של מטה, ניגונים ושירים המוקדשים לשעה ייחודית זו המבדילה בין קודש לחול. נסיים בסמוך לכותל. יש לבוא בנעלי הליכה נוחות, כובע, מים ולבוש צנוע. מחיר הסיור כולל כניסה לטיילת החומות, הדרכה ונגן שיתלווה לסיור. כרטיסים באתר הרישמי.

מערת צדקיהו – סודות מתחת לחומות

חזיון אורקולי אימרסיבי (אופף) יפיפה ומהפנט המוקרן על קירותיה החשוכים של מערת המסתורין הירושלמית, הלוקח אותנו למסע בזמן, עמוק אל העולם המסופוטמי של תקופת בית ראשון, האגדות והמיתוסים של תקופת בית שני ועוד סודות רבים הקשורים במערה המסתורית. חוויה רב חושית מפעימה במעבה האדמה!  מערה צדקיהו הענקית בממדיה והמפתיעה בייחודה נחפרה בעת העתיקה בידי אדם לאורך כ-250 מטר עמוק מתחת לבתי העיר העיר העתיקה. ביקור במערה עם או בלי חזיון מתאפשר לבודדים, למשפחות ולקבוצות בתאום מראש. כרטיסים באתר הרישמי.

חזיון אורקולי בכיכר השער העתיק (הכיכר הרומית) 

חדש!! חזיון אורקולי חדש המספר סיפוריהם של שערים קדומים. לאחר כ-10 שנים בהן היתה הכיכר הרומית סגורה, נפתחה מחדש (להרצה) הכיכר הרומית תחת השם “מרכז המבקרים כיכר השער העתיק”.  באתר שולב חזיון אורקולי חדשני העוסק בנושא שער העיר, וכולל גם עמוד מייל בסגנון מודרני המהווה מיצג עצמאי מרהיב. האתר פתוח כעת להרצה לקבוצות מאורגנות דרך סוכן נסיעות בלבד בעלות סמלית. מידע מלא באתר הרישמי.

קיץ בגן החיות התנ”כי

בגן החיות התנ”כי משיקים הקיץ תוכנית פעילויות, דווקא בשעות המאוחרות של היום בהן בעלי החיים פעילים יותר ומזג האוויר נעים יותר לטיול בגן. בין הפעילויות השונות יתקיימו מוזיקה וסדנאות מוזיקליות (ימים ב’ וה’), בדשא המוצל מול תצוגת הפלמינגו המרהיבים, פעילויות לבניית משחקים והעשרות לדובה, לפקארי וללמורים, סדנאות יצירה מחומרים טבעיים, סדנה להיכרות עם חרקים וזוחלים ועוד. בכל יום פעילות שונה ומיוחדות. במהלך כל ימות הקיץ יתקיימו האכלות והעשרות מודרכות במעל 15 מתצוגות הגן, ולקטנטנים תמתין מדי יום החל מהשעה 11:00 היכרות עם בעלי חיים קטנים ומרתקים בבית-חי. עונת הקיץ היא גם העונה בה ניתן ליהנות מסיורים מיוחדים מאחורי הקלעים של תצוגות הגן, להכיר את עבודת המטפלים הכי מקרוב שיש, להיכנס אל הבתים של בעלי החיים (בתשלום נוסך). מידע מלא על המקום לחצו כאן.

החווה בגיא

חגיגה בחווה בגיא: הדגמות של מלאכות חקלאות קדומה, יצירה מהטבע במו ידיכם וביקור בגשר התלוי הארוך בישראל. בין ההדגמות: קליעת סל, חליבה, דריכת ענבים בגת, אריגה, קדרות ונפחות ברזל. ניתן לרכוש ערכות ליצירה עצמאית: הכנת סימניות ותיונים, אדניות וערכה להכנת יצירה בשיטת מקרמה.
מחיר כרטיס: 20 ש”ח. ברכישת 4 כרטיסים – ערכת יצירה במתנה. למידע נוסף באתר הרישמי.

פסטיבל הקרון הבינלאומי ה 33

חמישה ימים עם מיטב היצירות של התיאטרון החזותי, תיאטרון חפצים, תיאטרון הבובות ויצירות קרקס עכשווי מהארץ ומהעולם. מעל 25 הצגות מקור לילדים ולמבוגרים מהארץ ומהעולם, מתחם החוצות הוקוס פוקוס – קסמים, כישופים ולהטוטים בגן הפעמון, סדנאות קרקס, סדנאות יצירה ובנייה של בובות, משחקייה, ספרייה ומתחם מזון. בין התאריכים 18-22 באוגוסט 2024 במשכן תיאטרון דוידסון החדש,  גן הפעמון ירושלים. למידע מלא לחצו כאן.

קיץ באקווריום ישראל ירושלים

באקווריום ישראל, בו הטמפרטורה מושלמת לביקור בכל עונה, משיקים לרגל הקיץ לוח האכלות וצלילות מודרכות, כך שתוכלו לראות מקרוב כיצד מאכילים את הדגים בתצוגת הכרישים השן-שוריים ולראות כיצד מאמנים את הטריגונים. בכל יום, החל מהשעה ,13:00 ימתינו לכם סדנאות יצירה, כמו גם ביקור בתצוגת המגוון הביולוגי ובית הפרפרים – חוויה מרהיבה בה תזכו לצעוד בתצוגה לצד פרפרים טרופיים המעופפים ברחבי התצוגה בחופשיות. מידע מלא על המקום לחצו כאן.

מופע לייזרים בארמון הנציב

לראשונה בעולם, מופע לייזר של צליל וצבע המתפרס במרחב וכולל חלקים נרחבים של עיר הבירה. המופע, ביוזמת ובתמיכת משרד התיירות, ומשרד ירושלים ומסורת ישראל והוא בוצע על ידי הרשות לפיתוח ירושלים בשיתוף עיריית ירושלים. מופע הלייזר של הבירה הוא שיר הלל של אור ומוזיקה למרקם, להיסטוריה ולתרבות של העיר. מטיילת ארמון הנציב נפרשת בפנינו העיר ירושלים – מקום שאין כמוהו בעולם. עיר ובה מגוון עצום של תרבויות, ובלבה תקווה, להגיע לשלום המיוחל. לאורך טיילת הרכס הצופה אל האגן הקדוש נבנתה מערכת שמע מתקדמת המאפשרת פיזור סאונד אחיד ועוצמתי לכל אורכה, ליצירת חוויה היקפית ומלאה עבור הצופים. למידע מפורט לחצו כאן.

חזיון האורקולי במוזיאון מגדל דוד

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחזיון אורקולי חדשני שמוקרן על חומות מצודת מגדל דוד בירושלים. בין השרידים והעתיקות תפגשו דמויות מוחשיות, מוסיקה מקורית וסיפור בן אלפי שנים. בואו לראות את ירושלים מתעוררת לחיים מחדש. המופע הוא בתשלום ברכישת כרטיסים מראש. החיזיון הלילי הקלאסי מונגש לעיוורים וכבדי ראייה ע”י תיאור קולי בשיתוף עם הספרייה המרכזית לעיוורים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

המופע הלילי – הללויה

הללויה הינו מופע לילי מרתק וייחודי במינו שמציג חלקים מההיסטוריה של ירושלים על גבי החומות של העיר. המופע מוקרן על גבי עתיקות עיר דוד, המקום שבו התרחשה ההיסטוריה, ומשתמש באפקטים ייחודיים של אש ומים במהלכו. המופע מרהיב ביופיו והוא חוויתי ומיוחד. יש לרכוש כרטיסים ולתאם הגעה מראש וניתן להשתמש בשירות שאטלים שיסיע אתכם ממתחם התחנה הראשונה. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

אירועי קיץ בדרום

לילות קיץ קרירים בהר הנגב

הר הנגב בחודשי הקיץ עלול להיות אחד מהמקומות החמים ביותר בישראל במהלך היום, אך האם ידעתם שגם בקיץ אפשר ליהנות מהמדבר? בשעות הלילה! בהר הנגב, טמפרטורות הלילה יורדות משמעותית, מה שהופך את חודש אוגוסט לזמן מושלם לחופשה מדברית מרעננת. מעבר לעובדה שזאת התקופה הטובה ביותר לתצפיות כוכבים. אתם מוזמנים להגיע ולהנות בקיץ 2024 מלילות קיץ קרירים בהר הנגב. יהיו כאן ממגוון פעילויות מיוחדות לכל המשפחה, תחת כיפת השמיים המרהיבים של המדבר. למידע מפורט לחצו כאן.

חמישי Live בפארק הטרמינל אילת

תאגיד התיירות של אילת ועיריית אילת מזמינים אתכם להגיע בכל יום חמישי למופעי “חמישי Live” בפארק הטרמינל. מגוון רחב של מופעי מוסיקה Live עם מיטב האומנים הגדולים וגם הרכבים מקומיים. כל זה מתקיים מדי יום חמישי בחודשי הקיץ. הצטרפו לחגיגה של מוסיקה ואווירה שמחה בפארק הטרמינל. הכניסה חופשית. מידע נוסף לחצו כאן.

לילות קיץ בערבה: משקיעה לזריחה

הקיץ בפעם הראשונה, שתי מועצות אזוריות: ערבה תיכונה והערבה הדרומית, חברו יחד לאירוע אחד שימשך לאורך חודש שלם – לילות קיץ בערבה, אוגוסט 2024. הערבה שנפרסת לאורך 170 ק”מ ממושב עידן בצפון ועד קיבוץ אילות בדרום תציע מגוון חווית בין שקיעה לזריחה. כמידי שנה, שיא הפעילות יהיה סביב מטר המטאורים הפרסאידים שהשנה צפוי להיות עוצמתי במיוחד. מלבד מטר הפרסאידים, כל האירועים, הקולינריה המשובחת, היקבים והפאבים, ההופעות, הסרטים, הסדנאות והסיורים  יתקיימו בשעות הנעימות של היום בין שקיעה לזריחה. האירועים יחלו ב- 1.8 ויימשכו עד סוף חודש אוגוסט. מידע מלא לחצו כאן.

ים של אורות: אטרקציית תאורה באילת

15 מיצבי תאורה מרהיבים ביופיים ובצבעיהם הוצבו לאורכה של טיילת אילת, באזור שסובב את המרינה, מיזם של עיריית אילת בשיתוף משרד התיירות. בין פסלי התאורה הייחודיים, שבשעת שקיעה מתעוררים לחיים, אפשר לפגוש את עץ הכפכפים, עץ המשאלות שצמרתו מזכירה את השמש האילתית, דולפינים בצבעי כחול לבן בחוויה של תנועה וזרימה, זרי פרחים מוארים ש”נשתלו” בעציצי ענק לאורך הטיילת, סמל לאהבה ולתקווה, עמדות צילום בצורת לבבות מוארים, פינות ישיבה רומנטיות מוארות בצבעים רכים השמש השוקעת במערב וגם עמדות ישיבה וטעינה לסלולריים, מוארים בשלל צבעים. מידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.