Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עין שרונה ומעיין בשביל החמישה

עין שרונה

נחל שרונה זורם ממרכז הגליל התחתון ונשפך לנחל יבניאל ומשם לירדן. הנחל מפריד בין רמת סירין להר אדמי. לאורך הנחל יש מספר מעיינות שכבה שהחשוב שביניהם הוא מעיין עין שרונה הנובע לאורך כל ימות השנה ומזרים כ 10 מ”ק לשעה. בזכות שפעת המים המפכה מתקיימת באפיק הנחל צמחית מים שופעת הכוללת צמחי פטל, עצי ערבה ותאנה. עין שרונה נפך אל תוך בריכה בצורה אליפסה וזה מקום נהדר לשבת לפיקניק לצד המים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מעיין בשביל החמישה

נכון לחודש אפריל 2024 הבריכה הרוסה וכל מה שיש במקום זה נחל קטנטן שזורם.  לא מדובר במסלול אלא במקום מקסים להתמקם בו. המעיין צמוד לחניון כך שאין הליכה מרובה. המעיין נמצא בתוך הישוב שדמות דבורה ובשנים האחרונות הוא עבר שיפוץ והפך לגן זיכרון לזכר חמישה חיילי צה”ל שנפלו במבצע צוק איתן. אם אתם מחפשים מקום שקט, באווירת טבע רגועה עם מקור מים לימים חמים, אנחנו בהחלט נמליץ לכם על המקום הזה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

חאן ופארק דרך העץ – פארק קמפינג ואטרקציות – אל מול נוף הר תבור שנמצא בגליל התחתון, בתוך מושב שדמות הדבורה נמצא פארק אטרקציות בנושא עץ ובתוכו מגוון אפשרויות לינה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין קאזאן – מעיין שנמצא בתוך כפר כמא וסביבו יש ספסלי פיקניק, גישה לנכים, בריכת שכשוך גדולה, רדודה וכל זה אל מול נופי הר התבור – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

הר הקפיצה – בכניסה לעיר נצרת עומד לו הר עם תצפית עוצרת נשימה על כל העמק – למידע מלא על המקום ועל מסלול ההליכה לחץ כאן. 

הר התבור – מגוון רחב של מסלולים ותצפית בראש ההר במנזר השתקנים – למידע מלא על המקום לחץ כאן.

יער שוויץ – מבין דרכי הנוף עם נוף עוצר נשימה – למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי חמת טבריה – כניסה לבריכות חמות עם הילדים – למידע מלא על המקום לחץ כאן.

עין פוריה – תצפית נוף על כל איזור דרום הכנרת כולל מעיין מושלם – למידע מלא על המקום לחץ כאן.

הר הקפיצה בנצרת – טיילת תצפית עם נוף עוצר נשימה, בשנת 2009 ביקש בישראל האפיפיור בנדיקטוס ה 16 ובזמן ביקורו הוא ערך טקס מיסה המוני בקצה הר הקפיצה שנמצא בכניסה לנצרת בגובה של 397 מטר. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

דרך נוף יער בית קשת מסלולים ותצפיות – נוף התבור – יער בית קשת משתרע על פני 25 אלף דונם והוא יער מאוד מיוחד ויפה בו עוברת דרך נוף יער בית קשת עבירה לכל רכב הכוללת מסלולים ותצפיות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.