Skip to content
Search
Search
Close this search box.

טיולים בשעות הנעימות של הקיץ

זהו, הקיץ כבר כאן ובמהלך היום הטמפרטורה יכולה להיות מוגזמת ואף להרוס לנו את חווית הטיול לכל המשפחה, במיוחד בשביל זה בחודשי הקיץ יש המון פעילויות בשעות הנעימות יותר של היום וגם פעילויות תחת קיץ של כוכבים 2024 וטיולי עששיות. אטרקציות שהאריכו את שעות הפעילות שלהן או מסלולי טיול המתאימים גם לשעות הנעימות יותר. כאן ברשימה למטה תוכלו למצוא ריכוז של טיולים בשעות הנעימות של הקיץ: 

טיולי ערב באיזור צפון

תופעת טבע חוויה אור קולית לילית בפארק הירדן

מסלול אור-קולי מהנה לכל המשפחה המדובב בהרבה הומור ע”י כוכבי “ארץ נהדרת”. עם רדת החשיכה החיות והטבע בפארק הירדן מתעוררים לחיים. תוך טיול נינוח בשביל סלול ונוח להליכה לאורך הירדן, מכירים את החיות ולומדים מפי הגחליליות על זיהום אור, המסלול משלב  מדיטציה עם צבי הצב, ניגון על פטריות ריקוד עם זיקית והיכרות עם סיפורן של אבני הבזלת העתיקות. לכל אורך המסלול שומעים את נחל הירדן שוצף וקוצף ומוסיף לחוויה החושית. ימים א’ – ו’ מרדת החשיכה סיור יוצא כל 15 דקות הסיור בשביל סלול ומונגש לעגלות ומוגבלי תנועה. הזמנות און ליין באתר הרישמי. 

מופע אורקולי – לילות שאן

לילות שאן הוא מופע אורקולי מרהיב על חומות העיר בית שאן העתיקה. אתר העתיקות בית שאן הוא אחד הגדולים והיפים שיש בארץ ומבין היחידים שיאפשרו לכם לחוש את החיים שהיו כאן בעיר לפני מאות שנים. המופע האורקולי שמתקיים בשעות החושך מספק חוויה מיוחדת ומעביר את סיפור העיר בצורה מוחשית עם מיצגים אורקוליים בתלת מימד. המופע מתקיים בימי שני-חמישי. להרשמה באתר הרישמי של רשות הטבע והגנים.

לילות כוכבים בגן לאומי כוכב הירדן

אתם מוזמנים להגיע בתחילת חודש אוגוסט 08/08 לערב בלתי נשכח בגן לאומי כוכב הירדן. מדובר על הנקודה החשוכה ביותר מעל עמק הירדן בה תוכלו לראות את מטר הפרסאידים בצורה ברורה. במהלך הביקור תהנו מהדרכה מלאה תחת כיפת השמיים על מיהם הפרסאידים? מהי ערפילית? ועוד שלל שאלות שתוכלו לקבל עליהן תשובות. הפעילות היא בשיתוף הסוכנות החלל הישראלית. למידע מלא לחצו כאן.

טיול עששיות בתחנת הרכבת ההיסטורית בצמח

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לטיול עששיות מסתורי בעקבותיו של המרגל הבריטי ריצ’רר מאונטל שריגל לשבח הבריטים בתחנת הרכבת של צמח. נטייל עם העששיות לאורך תוואי מסילת הרכבת ובין מבני תחנת הרכבת ההיסטורית של צמח המשוחזרים עד לסובבן הקוטרים. בדרך נכיר את סיפורו של המרגל, את הכוכבים והלילה וננסה להתחקות על עקבותיו. למידע מלא לחצו כאן.

טיולי ערב באיזור מרכז

פסטיבל האורות נמל תל אביב 2024

פסטיבל האורות חוזר ובגדול!! ניו יורק, סן פרנסיסקו, אנגליה, סין, הולנד ועכשיו לראשונה גם בישראל! “פסטיבל האורות” חוזר לנמל תל-אביב ומבטיח להיות האטרקציה המרכזית של הקיץ!  פסטיבל האורות הבינלאומי חוזר לנמל תל אביב וכולם מוזמנים ליהנות בחינם במשך שלושה שבועות מחגיגה של עשרות מיצגי ענק מרהיבים “פסטיבל האורות סובב עולם”. פסטיבל האורות סובב עולם 04-24/08/2024 באוגוסט (ימים א’-ה’ ומוצ”ש , בין השעות 18:30-23:00 ובמוצ”ש עד חצות) פסטיבל קיץ עוצר נשימה שפתוח לקהל הרחב בכל שעות היום, אך הקסם האמיתי מתחיל אחרי השקיעה, כשכל היצירות מתעוררות לחיים. למידע מפורט על האירוע לחצו כאן.

טיולי עששיות על קו החוף הצפוני עם עמותת כרמלים

עמותת התיירות כרמלים מוציאה טיולי עששיות מודרכים בחוף דור, בקיסריה ועין עוד בשעות הנעימות יותר של היום לאורך זמן השקיעה. יש מגוון תאריכים לבחירה, וחלק מהסיורים כוללים פעילות נוספת כמו הדגמת ניפוח זכוכית. הסיורים עם בהרשמה מראש ובעלות. לרשימת הטיולים המלאה ורכישת כרטיסים לחצו כאן. 

מופע מזרקות – מזרקת המאה רמת גן 

העיר רמת גן חגגה 100 לכבוד החגיגות הוקמה אטרקציה חדשה בפארק הלאומי. הפארק הלאומי של רמת גן הינו מבין הפארקים הגדולים והאטרקטיביים בישראל והוא מהווה מוקד משיכה למאות אלפי מבקרים מדי שנה. בשטח הפארק אטרקציות רבות שהופכות אותה לאתר בילוי שמתאים בכל גיל. בנוסף לכל האטרקציות יש גם אטרקציה נוספת של מזרקת ה 100 המרהיבה שמספקת מופעי מוסיקה ואורות וגם מאפשרת רחצה של המבקרים בימים החמים. למידע מלא לחצו כאן.

טיולי ערב באיזור ירושלים

מופע מזרקות פארק טדי 

פארק טדי הוא פארק עירוני בירושלים הפתוח למבקרים באופן חופשי ובחינם. הפארק נמצא בלב האזור המתוייר של ירושלים, במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה, שדרת ממילא ומגדל דוד. הפארק מוקף במדשאות רחבות וספסלי ישיבה ובמרכזו אטרקציה של מזרקות מים מהיפות והמיוחדות בישראל. למידע מפורט לחצו כאן.

חזיון האורקולי במוזיאון מגדל דוד

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחזיון אורקולי חדשני שמוקרן על חומות מצודת מגדל דוד בירושלים. בין השרידים והעתיקות תפגשו דמויות מוחשיות, מוסיקה מקורית וסיפור בן אלפי שנים. בואו לראות את ירושלים מתעוררת לחיים מחדש. המופע הוא בתשלום ברכישת כרטיסים מראש. החיזיון הלילי הקלאסי מונגש לעיוורים וכבדי ראייה ע”י תיאור קולי בשיתוף עם הספרייה המרכזית לעיוורים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

מופע לייזרים בארמון הנציב

לראשונה בעולם, מופע לייזר של צליל וצבע המתפרס במרחב וכולל חלקים נרחבים של עיר הבירה. המופע, ביוזמת ובתמיכת משרד התיירות, ומשרד ירושלים ומסורת ישראל והוא בוצע על ידי הרשות לפיתוח ירושלים בשיתוף עיריית ירושלים. מופע הלייזר של הבירה הוא שיר הלל של אור ומוזיקה למרקם, להיסטוריה ולתרבות של העיר. מטיילת ארמון הנציב נפרשת בפנינו העיר ירושלים – מקום שאין כמוהו בעולם. עיר ובה מגוון עצום של תרבויות, ובלבה תקווה, להגיע לשלום המיוחל. לאורך טיילת הרכס הצופה אל האגן הקדוש נבנתה מערכת שמע מתקדמת המאפשרת פיזור סאונד אחיד ועוצמתי לכל אורכה, ליצירת חוויה היקפית ומלאה עבור הצופים. למידע מפורט לחצו כאן.

המופע הלילי – הללויה

הללויה הינו מופע לילי מרתק וייחודי במינו שמציג חלקים מההיסטוריה של ירושלים על גבי החומות של העיר. המופע מוקרן על גבי עתיקות עיר דוד, המקום שבו התרחשה ההיסטוריה, ומשתמש באפקטים ייחודיים של אש ומים במהלכו. המופע מרהיב ביופיו והוא חוויתי ומיוחד. יש לרכוש כרטיסים ולתאם הגעה מראש וניתן להשתמש בשירות שאטלים שיסיע אתכם ממתחם התחנה הראשונה. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיולי ערב באיזור דרום

טיול לילי לבור חווארים

במסגרת לילות קיץ קרירים ברמת הנגב אתם מוזמנים להגיע לטיול לילי לבור חווארים במספר תאריכים שונים(31/7, 7/8, 14/8 ו 21/8). מדובר על סיור מעגלי של כ 2.5 ק”מ בשעות הערב כאשר השמש נחה והלילה מלטף. במהלך הטיול מחפשים עקרבים, שומעים סיפורים על הכוכבים שמעלינו ועל בעלי החיים שחיים כאן וגם חיו בעבר. סיור מרתק שמתאים לכל המשפחה גם לבאים עם מנשאים. למידע מפורט לחצו כאן.

מטר המטאורים בארץ ים המלח 

פעילות לילית קסומה לכל המשפחה – בואו לצפות במטר המטאורים המרהיב “פרסאידים” בים המלח! סדנת אפיית פיתות על הסאג’ + ממרחים לילדים ולמבוגרים, ספארי עקרבים זוהרים עם פנסי אולטרה סגול, תצפית כוכבים מודרכת עם טלסקופים גדולים, שכיבה על מחצלות וצפייה במטר הפרסאידים בליווי מוזיקה ותה צמחים חם. אורך הפעילות כשלוש שעות, מתאימה גם למבוגרים וגם לילדים! למידע מלא והרשמה לחצו כאן.

סיור עששיות וקומזיץ במלון מטיילים מדברי

הצטרפו לטיול לילי מרתק בקיבוץ לוטן. את המסלול יאירו העששיות וילוו אתכם אל מול נוף הרי אדום – מקום בו רוח ואדמה נפגשים ויוצרים שלווה מדברית אל מול שמיים זרועי כוכבים. במהלך הסיור תתחברו לטבע, תצפו בכוכבים שמעלינו ותשמעו סיפורים מרתקים מעולמות האסטרונומיה ובעלי החיים המדבריים. את הסיור תסיימו בפאפאצ’נגה – כיפה גאודזית עם נוף פנורמי להרי אדום, הנמצאת במרחק הליכה קצר מחדרי המלון, שם תהנו מקומזיץ לצד מרשמלו ומיץ מרענן. מתי: 21.8 ,26.8 בשעה 20:00 איפה: קיבוץ לוטן לפרטים והרשמה לחצו כאן.

סיור לילה מודרך לכל המשפחה בצריף בן גוריון

צריף בן גוריון נמצא בקיבוץ שדה בוקר שבהר הנגב, במרחק של 30 ק”מ צפונית למצפה רמון. הצריף הוא למעשה מרכז מבקרים שבו תוכלו ללמוד על אישיותו, על אורח חייו ועל הדמות החשובה של דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של ישראל. כשלילה מגיע והחום לאט לאט נעלם צריף בן גוריון מתעורר לחיים והקסם בו ממשיך אפילו עוד יותר. אתם מומנים להגיע בחודשי הקיץ לסיור לילי מודרך לכל המשפחה בצריף המגורים המקורי של ראש הממשלה הראשון. למידע נוסף לחצו כאן.

לילות קיץ קרירים בהר הנגב

הר הנגב בחודשי הקיץ עלול להיות אחד מהמקומות החמים ביותר בישראל במהלך היום, אך האם ידעתם שגם בקיץ אפשר ליהנות מהמדבר? בשעות הלילה! בהר הנגב, טמפרטורות הלילה יורדות משמעותית, מה שהופך את חודש אוגוסט לזמן מושלם לחופשה מדברית מרעננת. מעבר לעובדה שזאת התקופה הטובה ביותר לתצפיות כוכבים. אתם מוזמנים להגיע ולהנות בקיץ 2024 מלילות קיץ קרירים בהר הנגב. יהיו כאן ממגוון פעילויות מיוחדות לכל המשפחה, תחת כיפת השמיים המרהיבים של המדבר. למידע מפורט לחצו כאן.

לילות של כוכבים בגן לאומי ממשית

לכבוד מטר הפרסאידים שיתקיים בחודש אוגוסט אתם מוזמנים להגיע לאירוע לילות של כוכבים בשיתוף סוכנות החלל הישראלית ורשות הטבע והגנים. במהלך האירוע תוכלו להנות מהדרכה מקצועית כולל הסברים על מטר הפרסאידים. תוכלו להנות מישיבה או שכיבה על המחצלות ולהביט למסך השמיים היישר אל הכוכבים. הזדמנות מדהימה לחוות את השמיים הפתוחים של המדבר ולהתנתק מהשגרה. מידע מלא על האירוע לחצו כאן.

טיולי עששיות וסיורי לילה בפארק תמנע

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לסיורים מודרכים בפארק תמנע. במהלך הסיורים תשמעו את הסיפור הארכיאולוגי המרתק של התפתחות הפקת הנחושת והסיפור הגאולוגי המדהים שיצר את כל מה שהעיניים שלנו רואות. אתם מוזמנים לבחור בין טיולי זריחה, סיורי כוכבים, סיורי שקיעה במדבר, סיורי עששיות ועוד. למידע מלא על כל הסיורים ורישום מראש לחצו כאן.

מסע בין כוכבים בשמורת טבע חי בר יטבתה

מטר הפרסאידים השנה, יגיע לשיא בין 9–13 באוגוסט וצפוי להיות חזק במיוחד עם קצב “נפילה” שיגיע בשיאו ל-110 מטאורים לשעה בתנאי תצפית מיטביים. מוזמנים לעמוד או לשכב על מחצלת, להביט בכוכבי השמים ומכתשי הירח, לחפש “כוכבים נופלים” ולהנות מהדרכה מיוחדת על כוכבי השמים. מתי: יום ראשון 11.8, בשעה 20:30. איפה: שמורת טבע חי-בר יטבתה מחיר: 28 ש”ח למבוגר, 14 ש”ח לילד לפרטים והרשמה באתר הרישמי.

ים של אורות: אטרקציית תאורה באילת

15 מיצבי תאורה מרהיבים ביופיים ובצבעיהם הוצבו לאורכה של טיילת אילת, באזור שסובב את המרינה, מיזם של עיריית אילת בשיתוף משרד התיירות. בין פסלי התאורה הייחודיים, שבשעת שקיעה מתעוררים לחיים, אפשר לפגוש את עץ הכפכפים, עץ המשאלות שצמרתו מזכירה את השמש האילתית, דולפינים בצבעי כחול לבן בחוויה של תנועה וזרימה, זרי פרחים מוארים ש”נשתלו” בעציצי ענק לאורך הטיילת, סמל לאהבה ולתקווה, עמדות צילום בצורת לבבות מוארים, פינות ישיבה רומנטיות מוארות בצבעים רכים השמש השוקעת במערב וגם עמדות ישיבה וטעינה לסלולריים, מוארים בשלל צבעים. מידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.