Skip to content
Search
Search
Close this search box.

5 טיולים מומלצים עם הילדים בצפון

לאן יוצאים לטייל עם הילדים באזור צפון? לשמחתנו הרבה הצפון מלא במסלולים, טיולים, נחלים זורמים, אטרקציות ועוד… לפעמים דווקא בגלל שיש כל כך הרבה מקומות, קשה לנו להחליט מה הכי מתאים לטיול עם המשפחה. כאן תוכלו למצוא חמש הצעות לטיולים קלילים שלא כולם מכירים והם אופציה נהדרת לטיול בשבת או בכל הזדמנות אחרת שיש – אז צאו לטייל עם הילדים בצפון !

השביל התלוי בבניאס

הבניאס הוא אחד הנחלים המפורסמים בארץ ובצדק. לאורך הנחל הארוך יש המון מקומות בהם אפשר לטייל לצד הנחל, פינות ישיבה נהדרות ומסלולי הליכה מרהיבים. השביל התלוי הוא חלק משמורת הטבע נחל חרמון והיא אחת השמורות היפות שיש בארץ, בלי להגזים. המסלול אמנם אינו נגיש, אך מתאים מאוד למשפחות עם ילדים. לאורכו נלך לרוב לצד המים הזורמים ובחלקם נעבור ממש מעליהם בזכות הגשר התלוי המיוחד. לאורך המסלול כולו רואים נוף מהיפים שיש בארץ, ובסופו מגיעים אל מפל הבניאס היפהפה והעוצמתי. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

מפל עיט וכפר האומנים אניעם

אם אתם מטיילים בדרום רמת הגולן, הנה שני מקומות שמאוד כדאי להכיר ולראות – האחד מפל עיט והשני כפר אומנים אניעם היפהפה. מדובר בשני מקומות שנמצאים במרחק כמה דקות נסיעה זה מזה ולכן כדאי לשלב בין השניים. במפל עיט נעצור לתצפית על המפל המרשים ומשם נמשיך לביקור קצר בכפר האומנים אניעם המיוחד בו יש מדרחוב ואפשר לטייל בין חנויות בוטיק ומסעדות. מומלץ להגיע אחרי הגשמים כדי לזכות לראות את המפל זורם בעוצמה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עיינות עדן עין סלוקיה

עינות עדן הם המעיינות המהווים את מקור המים ממנו שואבת חברת “מי עדן” את מי השתייה המגיעים אלינו בבקבוקים בסופו של דבר. במתחם המעיינות אפשר לטייל במסלול קליל העובר לצד המים שזורמים להם בין הסלעים. בתחילת המסלול יש שטח מדשאות בו תוכלו גם לשבת למנוחה. מדובר במתחם מאוד יפה ומיוחד שכדאי מאוד לבקר בו ולהכיר. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

נחל ציפורי טחנת הנזירים

אורכו המלא של נחל ציפורי הוא 32 ק”מ ויש לאורכו נקודות עצירה ומקומות טיול רבים. טחנת הנזירים היא הנקודה האטרקטיבית ביותר מאחר והיא מאפשרת לשלב בצורה מצוינת טיול קצרצר עם ישיבה במקום. במקום יש שביל הליכה שעובר לצד המים הזורמים ונגיש לכל אורכו ושטח מדשאות גדול שמתאים מאוד לפיקניק ומשחק עם הילדים.  למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שביל אוהד

סביב הישוב הקהילתי נופית שבגליל התחתון ישנו שביל הליכה ושמו “שביל אוהד”. השביל הוקם לזכרו של אוהד זך ז”ל שהיה בן הישוב אשר נפל באדמת לבנון דצמבר 1998. השביל אינו נגיש לטיול עם עגלות אבל הוא מאפשר טיול קליל וקצר לצד הנוף המקסים ממנו יש כמה תצפיות נהדרות. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

לעוד טיולי משפחות על פי איזור בארץ

שמורת הטבע נחל ראש פינה
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום

מוזמנים להשתמש במפת הטיולים שלנו