Skip to content
Search
Search
Close this search box.

תות בקיבוץ: קטיף תותים, פרחים וירקות העונה

תות בקיבוץ היא חווה חקלאית ובה יש קטיף עצמי מגוון. החווה שנמצאת בעמק חפר הוקמה במטרה לחבר את האדם לטבע, לקרקע ולעבודת חקלאות. בכל יום שבת ובאמצע השבוע אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לקטיף תותים מתוקים בעונה, קטיף ירקות בחורף ועוד פעילויות מתחלפות שמתקיימות בחווה כמו: סחיטת מיץ תפוזים, שתילת ירקות העונה, קטיף פרחים ועוד. למי מכם שמגיע לטובת קטיף התותים יש לקחת בחשבון כי קטיף התותים הוא עונתי ולכן מומלץ לבדוק טרם הגעתכם האם יש תותים לקטיף.

במתחם יש איזור מדשאות גדול עם שולחנות פיקניק, נדנדות ובעיקר המון שטח בו הילדים יכולים להוציא אנרגיות לפני או אחרי הקטיף. במתחם החווה ישנה עגלת קפה (לא תמיד פעילה), מחצלות וגם איזור מכירת תוצרת חקלאית מקומית. במתחם החווה יש מספר חממות בהן ניתן לקטוף ויש גם שטח פתוח גדול תחת כיפת השמיים. למי מכם שמגיע עם עגלת תינוק יש לקחת בחשבון כי באיזור הכניסה לחווה או באיזור הפיקניק ניתן להתנייד עם עגלת תינוק, אך בתוך החממות עם מנשאים בלבד. ההגעה באמצע שבוע בתיאום מראש בלבד, ימי שבת המקום נפתח בשעה 09:30 עד גמר התות האדום האחרון. הפעילויות בחווה משתנות מדי שבת, מומלץ  תמיד להתעדכן בדף הפייסבוק הרישמי של החווה טרם ביקורכם. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: תות בקיבוץ.

רוצים להמשיך לטייל באיזור? הנה כמה הצעות:

פארק איטליה – אחד מהמקומות סביב נחל אלכסנדר שמושך אליו מבקרים רבים הוא קטע נחל לדוגמא בפארק איטליה הוא הפך לאתר טבע יפה שנעים לבקר ולטייל בו והוא גם מתאים מאוד לפיקניק. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מאגר משמר השרון – מצפור ויקר –  מצפור ויקר הוא מקום קטן שמפגיש אתכם עם היופי של הטבע. מדובר בתחנת תצפית ממנה תוכלו לראות אלפי עופות מים שעוברים פה מדי שנה. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

יער קדימה – קרן קיימת לישראל – יער שגודלו כ-250 דונמים והוא נמצא בין שני היישובים קדימה ועין שריד. בתקופת הפריחה שלאחר הגשמים ישנה כאן פריחה מרשימה של צבעוני השרון ואירוס הארגמן. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

לגעת בחיות – אטרקציה למשפחות, ביקור במקום המקסים הזה מאפשר לחוות את הטבע ולטייל בין החיות שמסתובבות כאן בחופשיות. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

אגמון חפר – הפארק כפי ששמו מרמז, נמצא באזור עמק חפר המקום מציע טיול קצר שבו תפגשו פארק גדול עם תצפיות ושבילי הליכה המתאימים לכל המשפחה.  למידע מלא על המקום לחצו כאן.

חוות הנוי – חוות הנוי נמצאת לצידו של מושב כפר מונש בעמק חפר והיא מציגה גן בוטני יפהפה שבו מגוון רחב של צמחים, פרחים ועצים ייחודיים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע ביתן אהרון – השמורה היא לא מהמוכרות והמפורסמות בארץ. מדובר בשמורה די קטנה שנמצאת באזור השרון והיא מפתיעה מאוד בעיקר בתקופת הפריחה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.