Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שביל הגולן - מקטע מספר 12 - מנחל תאנה לגבעת יואב

מקטע מספר 12 של שביל הגולן מתחיל בנחל תאנה ומכאן למעשה אנחנו מתחילים לקבל חלון אל הכנרת במלוא הדרה, בדרך עוצרים בתצפית מפגש הנחלים. ממשיכים בשביל ובעזרת סטייה קלה אפשר להגיע גם לבני יהודה הישנה – ביר א-שגום ובסופו של דבר לסיים בחורשה לצד מושב גבעת יואב. מה תראו במהלך המסלול?

שביל הגולן - מקטע מספר 12 - ממצפה אופיר לאמפי גולן

תצפית מפגש הנחלים

תצפית נוף עוצר נשימה על הכנרת, הרי הגליל, נחל סמך, נחל אל על. יש כאן שילוט הסבר על המרחב אותו רואים. מקום נהדר לעצירה קצרה – צריך לקחת בחשבון שאין צל. 

בני יהודה הישנה – ביר א-שגום

סטייה קלה משביל הגולן תוכלו להגיע אל ביר א-שגום ששם אותרו שרידי כפר שהיה ניסיון להתיישבות עצמאית במאה ה 19. לא רחוק מכאן יש את מעיין ביר א-שגום שלצידו יש מקום מסודר עם שולחנות פיקניק שמתאים לעצירה תחת העצים שנותנים כאן צל.

חורשת גבעת יואב

בסיום המקטע תגיעו אל חורשת גבעת יואב, מדובר על חניון לילה מסודר של קקל. יש כאן המון עצים שנותנים צל, מחסות ללינה, שירותים כימיים ושולחנות פיקניק.

למי שצולח את שביל הגולן ללא לינה:

  • את הרכב הראשוןאפשר להחנות על פי הוויז: חניון מי גהה כביש 789.
  • את הרכב השני אפשר להחנות על פי הוויז: חניון לילה גבעת יואב.

מקומות לינה וקמפינג:

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.