Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

10 מקומות מומלצים לקטיף עם הילדים

בשנים האחרונות אנחנו עדים לראות שאטרקציה חדשה/ישנה נכנסה למסגרת “בילוי משפחתי” – הקטיף העצמי. חוות, משקים, שדות, חממות – כל מקום בו אתם, הילדים והחברים יכולים להסתובב ולקטוף כל מה שבא ליד הישר אל הסל. המטעים והשדות מושכים מדי שנה אלפי משפחות להתנסות בחוויית הקטיף העצמי וחלקם הגדילו והוסיפו אטרקציות נוספות לילדים, סיורים מודרכים ומתחמי ישיבה מסודרים. שימו לב – כל קטיף הוא עונתי ומשתנה ולכן יש להתעדכן עם המקום תמיד לפני ההגעה ולוודא שהוא פעיל ושיש בו תבואה רלוונטית לקטיף. הנה כמה מקומות מומלצים ברשת מסודרים לפי אזורים בארץ: הקטיף הוא עונתי ואינו פעיל בכל עונות השנה. לכן בטרם הגעתכם למקום כדאי לוודא ישירות מול בית העסק עצמו שהוא פעיל, ולבדוק מה היבול שקיים בשדה.

חוות הסוואנה בגוש חלב:

החווה שנמצאת למרגלותיו של הר מירון מציעה אטרקציה למשפחות, סיורים וגם חווית קטיף לילדים. קטיף פירות יער, פטל ודובדבנים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

קטיף עצמי בכפר נטר:

 פעילות קטיף עצמי של קלמנטינות (ושאר הדרים בהתאם למלאי) בחודשים נובמבר-דצמבר. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

קטיף עצמי – קטופותי בבית לחם הגלילית:

קטופותי, אתר הקטיף העצמי הייחודי הפתוח כל השנה, נמצא בשדות המושבה הטמפלרית, מקום שמחבר אותנו אל האדמה ואל השורשים ומזכיר לנו שפירות וירקות אינם גדלים בסופר מרקט, אלא במטעים ובשדות. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

משוך בגזר בצופית:

קטיף עצמי של מגוון ענק של ירקות: בטטה, מלפפון, קישוא, תירס לבן, כרוב לבן, כרוב אדום, סלק, צנון, צנונית, קולורבי, פלפלים רגילים וחריפים, פטרוזיליה, כוסברה, שמיר, נענע, תרד, חסה ועוד. במקום יש גם הדרכה ואטרקציות נוספות לילדים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

קטיף תותים חזי ניסים ברמת השרון:

חוויה מהנה לכל המשפחה, אכילה ישר מהשדה. אחרי שתהנו תיקחו עמכם קופסא הביתה. כמו כן, תוכלו להנות מקטיף של גידולים עונתיים וגת. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

תותי משקל טל – תותלאנד הוד השרון

תותלאנד – שדה חקלאי בהוד השרון המציע קטיף עצמי של מגוון פירות וירקות שמשתנה לפי העונה: חסה, עגבניות שרי, תפוזים גזר ועוד מגוון רחב. וכמובן תותים! בילוי מושלם בשבת. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

משתלת נורית – יצחק בלפרמן בביתן האהרון:

אנו מחכים לכם במשתלת נורית, בואו לעוד שבת של קטיף קלמנטינות, תפוזים ואשכולית אדומה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

אגרונן – קטיף עצמי בגדרה:

לכל אוהבי הפירות האקזוטיים בשילוב פעילות ייחודית ומהנה בטבע – קטיף עצמי של פירות יער – פטל, תותים ופיטנגובנוסף ניתן ליהנות מפינות משחקים לילדים, פינת חי והפתעות נוספות בשטח. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

אורי תותים במושב ישע

קטיף עצמי של תות תלוי בחממות של אורי תותים, שפע של תות טרי מחכה לכם. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שביל הסלט בתלמי יוסף

קטיף עצמי בדרום הארץ בחבל הבשור. במקום סיורים לכל המשפחה וקטיף של מגוון ירקות, פירות ותבלינים. גזר צבעוני, עגבניות שרי, מלפפונים ועוד. למידע מלא על המקום לחצו כאן. 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע –  להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

מצפה יפתח
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
מצפה יפתח
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום