Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קטיף דובדבנים 2023

כמדי שנה בתקופה הקצרה שבין חודשים מאי ליוני הדובדבנים עושים קאמבק ואיתם גם חוזרים לפעילות כל אתרי הקטיף – בצפון הארץ ובמקומות נוספים. לכן זה זמן מצוין למי שרוצה ללכת לקטוף וליהנות מהחוויה. הדובדבנים פורחים להם במקומות רבים מהצפון ובמקומות נוספים ברחבי הארץ. בחלק נכבד מאתרי הקטיף משדרגים את חווית הקטיף ומוסיפים אטרקציות נוספות לגילאים שונים, ויוצרים חגיגה של ממש סביב קטיף הדובדבנים.

קטיף הדובדבנים הוא עונתי ואינו פעיל במהלך כל השנה, לכן בטרם הגעתכם למקום כדאי לוודא ישירות מול בית העסק עצמו שהוא פעיל ולבדוק מה היבול שקיים בשדה. #טיפ לקוטפים שעות הבוקר עדיפות שכן אז הפרי טרי על העץ/שיח לאחר מנוחת לילה וחידוש כוחות וגם יותר נעים לטייל במטע כשעוד קריר, לפני החום של הצהריים. אם יש אפשרות, מומלץ להגיע לאתרי הקטיף באמצע השבוע כאשר אין עומס ומרחבי הקטיפים פנויים יותר. 

קטיף דובדבנים באיזור צפון

חוות הסוואנה – בגליל

למרגלות הר מירון, בכפר הציורי גוש חלב, שוכנת חוות הסוואנה בוסתן ציורי בו תפגשו את טוני וצוותו מגדלים תוצאת איכותית משנת 2000. קטיף הדובדבנים מתחיל בדרך כלל בחודשים מאי או יוני תלוי מאוד בקצב הבשלת הפירות. הוא פתוח בכל יום כולל שבת וחגים החל מהשעה 09:00-18:00. בנוסף לדובדבנים ניתן לקטוף פירות יער, פטל, תות אפגני ועוד. קטיף 2023 מתחיל ב 10/05/2023. פרטים נוספים על המקום באתר הרישמי. 

בוסתן בראשית בגולן

אתר קטיף עצמי של דובדבנים ואכילה חופשית במקום, לצד תערוכת כלים חקלאים, פארק חבלים, פינת חי, טיול בטרקטור ועגלה, שכשוכית מים זורמים, מתחם מזון ומבחר דוכנים של תוצרת הגליל גולן (חלק מהפעילויות מתקיימות רק בסופ”ש וכרוכות בתשלום). מה קוטפים? דובדבנים, פירות יער, נקטרינות, תפוחים, תותי עץ, שזיפים, אגסים אסיינים ועוד, כל פרי בעתו. קטיף 2023 מתחיל ב 03/06/2023 ימי א’ עד ה’ 10:00 עד 16:00 שישי ושבת 09:00-16:00. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

קטיף גראנד גולן בבוקעתא

אתם מוזמנים לבוא לצפון רמת הגולן לכפר הדרוזי בוקעתא ולהנות מקטיף עצמי באתר “גראנד גולן”. חוויה משפחתית אדירה לחודשי יוני יולי! תמצאו כאן: שתיה קרה, קפה אותנטי, פינות ישיבה מוצלות למנועה, פיתה דרוזית עם לאבנה וזעתר, שירותים ומטבחון, חנייה חינם וקטיף חוויתי לכל המשפחה! קטיף 2023 כבר התחיל ויצא לדרך. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: קטיף עצמי גרנד גולן. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

קטיף עצמי ברכת רם

אל מול נוף הר החרמון עוצר הנשימה אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מקטיף דובדבנים משובח. הביקור בקטיף עצמי ברכת רם כולל אירוח דרוזי רחב ידיים הכולל תה וקפה ובמהלך הקטיף תהנו מהדרכה של מגוון זני דובדבנים הגדלים כאן: אדומים, ורודים ולבנים. קטיף דובדבנים 2023 בברכת רם כבר החל! לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

הבוסתן של מוטי

חוויה לכל המשפחה. קטיף עצמי של דובדבנים אדומים, צהובים ושחורים. שלל פירות יער: פטל אדום, פטל שחור (אסנה), אוכמניות, תות עץ פקיסטני מתוק, שזיפים ותאנים. ניתן לאכול חופשי במקום מכל סוגי הפירות, וניתן לרכוש סלסלת פירות ולקחת הביתה. באתר פינות ישיבה מוצלות  וכן דוכן לממכר מוצרים מהגולן: שמן זית, ריבות, זיתים, ועוד. האתר מתאים לכל גיל, לבודדים, למשפחות ולקבוצות. מתי? פתיחה ב 05/06/2023 שעות הפעילות: 10:00-16:00 א-ש באמצע השבוע רצוי לתאם מראש. איפה? עמק הבכא, מול קיבוץ אלרום,  “הבוסתן של מוטי” ב-waze. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

קטיף עצמי אל רום

קטיף עצמי אל-רום ממוקם בלב עמק הבכא, במקום הכי גבוה בארץ. הקטיף באל-רום הינו ייחודי לארץ ישראל, והוא מציע מגוון של 12 זני דובדבנים מהמיוחדים, המתוקים והגדולים שיש לעולם להציע. מלבד חווית הקטיף הייחודית והפסטורלית ייהנו האורחים ממגוון פינות ישיבה מוצלות, קפיטריה עשירה, פיתה דרוזית ועוד אטרקציות משתנות. בנוסף במקום תהיה מכירה של שתילי פירות יער, זנים מיוחדים המותאמים למגוון אזורים בארץ, ועוד המון פירות יער ארוזים למכירה. צפוי להיפתח ב 01/06/2023 תלוי בקצב הבשלת הפרי, בימים א’ עד שבת בשעות 9:00- 16:00. מומלץ לרכוש כרטיסים מראש – לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

קטיף עצמי דובדבנים פהד בגולן

אתם מוזמנים עם כל המשפחה לקטיף מיוחד לאכול את הדובדבנים הטעימים ביותר שיש ברמת הגולן. כל זה באווירה כפרית, נגיש ומסודר. אתם מוזמנים לאכול ללא הגבלה תוך כדי שאתם קוטפים כמובן לקחת הביתה. הקטיף מתקיים בחודשי מאי עד יולי ואתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה! במקום יש גם פיתות דרוזיות, דבש, ריבות ועוד. קטיף 2023 יצא לדרך! יש לשריין כרטיסים מראש – לחצו כאן.

קטיף דובדבנים ברמת הגולן אצל נסיבה סמארה

מוזמנים עם כל המשפחה להגיע לחווית קטיף דובדבנים אצל נסיבה ברמת הגולן. נסיבה היא אישה שהקימה עסק עצמאי והתגברה על כל מכשול בדרך כאישה בעדה הדרוזית. תוכלו להנות מחווית הקטיף תוך כדי טעימות ישירות מהעץ. יש כאן פינות פיקניק, מחצלות והמון נקודות פסטורליות. הקטיף מתקיים בישוב בוקעאתא שברמת הגולן. קטיף 2023 התחיל ב 25/05/2023 יש לשריין כרטיסים מראש –  לחצו כאן.

קטיף עצמי באודם

במושב אודם אשר בלב יער אודם ולמרגלות ההר, שפע של פירות מיוחדים לקטיף עצמי:  מגוון זני דובדבנים מתוקים וחמוצים ופירות יער יפים ובריאים כמו פטל אדום ושחור, אוכמניות, דומדמניות, חזרזר (קריז’ובניק), תותי עץ, תות שדה ועוד. כל פרי לפי מועד הבשלתו. כל הפירות ללא חומרי הדברה וניתן לאכול ישר מהעצים והשיחים. המטע מעוצב כך שכל אחת ואחד בכל גיל יוכלו לקטוף וליהנות. קטיף דובדבנים עצמי באודם צפוי להתחיל ב 09/06/2023 ולפי הבשלת הפירות. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

קטיף עצמי הדובדבן שבגולן

9 זנים שונים של דובדבנים , תותי שדה, תות פקיסטני פטל אדום, ופטל שחור, תפוחי עץ, אפרסקים ונקטרינות. אתר הקטיף העצמי הוא המשך של המשק המשפחתי שהוקם לפני למעלה משלושים שנה, מתוך חלום לעסוק בחקלאות ברמת הגולן. האתר באווירה משפתית ביתית וצעירה, טובל בנוף המרהיב של הרי הגולן. במהלך הקטיף מקבלים הסבר מהמדריכים על קטיף נכון וסוגי הפרי. במקום עצים נמוכים וסולמות המאפשרים לילדים ליהנות אף הם מהקטיף. באתר פינות ישיבה מוצלות, מזנון המציע שתיה חמה, שתיה קרה, גלידות ושירותים. קטיף 2023 נפתח החל מ 18/05/2023 הגעה באמצע שבוע בתיאום מראש ובסופי שבוע בין השעות 09:00-16:00. המקום נמצא בין צומת ווסט למושב אודם, בוויז-  ‘”הדובדבן שבגולן חאן וקטיף עצמי”. 

קטיף עצמי משק לוי שעל

קטיף עצמי של פירות יער ופירות אקזוטיים. במקום תוכלו למצוא קטיף, קפיטריה עשירה, שולחנות ופינות ישיבה, פינת חי ופינת משחקים לילדים, חניה מסודרת ושירותים. קטיף 2023 מתחיל ב 16/05/2023 בין השעות 08:30-15:00 מומלץ להגיע מוקדם. המקום נמצא על כביש 978 צומת ווסט לכיוון צפון (“משק לוי- קטיף עצמי” ב-waze). לפרטים נוספים בטלפון 052-4600465 או באתר הרישמי. 

חוות הסוס והדובדבן

במקום ישנן מגוון של אטרקציות למשפחות, אפשרות לעשות פיקניק, שירותים מסודרים, שתילים למכירה, סוסים בחווה, עולם הדבורים, פינת ליטוף, דוכנים ובסופי שבוע הופעות חיות ללא תשלום נוסף. ניתן לקטוף פטל אדום ושחור, תות שדה, אוכמניות ועצים של תות עץ פקיסטני המיוחד בטעמו ישנו מטע עם זנים מאוחרים יותר המאפשרים לנו להמשיך את עונת הדובדבן  עד אמצע יולי עם דובדבנים מתוקים, חמוצים ובהמון צבעים. תאריך פתיחה ב- 6/6/2023 שעות פתיחה: ימים א’-ה’ 9:00-17:00, יום ו’ 8:30-17:00 וביום שבת מ-8:30-18:00, (כניסה אחרונה כשעה לפני סגירה). מומלץ להגיע מוקדם. 

פארק וקטיף עצמי אחמודי בבוקעאתא

בבוקעאתא שבצפון רמת הגולן אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לפארק ולקטיף עצמי מפירות העונה. הפארק פתוח כל השנה עם משחקיות, אטרקציות והמון פעילויות לילדים כמו: מתקני נינג’ה, מגלשות, טרמפולינות, קארטינג פדלים וכל זה לצד קטיף עצמי לדובדבנים. קטיף 2023 מתחיל בסופ”ש האחרון של חודש מאי, יש ליצור קשר טרם הגעתכם 052-4102209. למידע מלא בדף הפייסבוק הרישמי של המקום.

קטיף עצמי משק מלול

קטיף עצמי של פירות יער: פטל אדום, פטל שחור, מגוון של תותי עץ ותותי שדה. ניתן לאכול בשטח כמה שרוצים ולרכוש פירות במקום. במקום נמצאות פינות ישיבה עם נוף מרהיב לכנרת ולעמק החולה. קפיטריה במבנה בוץ ייחודי וקסום. יש מתחם קמפינג במקום. המקום נמצא בכניסה למושב שעל (יש שילוט מהשער למשק) וייז-קטיף עצמי משק מלול. הקטיף צפוי להיפתח בתחילת יוני 2023 ימים ראשון עד שבת 09:00-17:00. למידע נוסף בדף הפייסבוק הרישמי של המקום. 

קטיף עצמי נווה אטיב

קטיף דובדבנים ופירות יער בפינה קסומה למרגלות החרמון. פירות טריים,  בריאים וללא ריסוסים! קטיף עצמי נווה אטיב- חוויה משפחתית בטבע. קטיף 2023 צפי פתיחה בשבועיים הראשונים של יוני שישי 8:00-15:00, שבת 9:00-17:00, אמצע שבוע וקבוצות בתיאום מראש (יתכנו שינויים בהתאם למזג האוויר מומלץ להתעדכן לפני ההגעה). איפה? מושב נווה אטיב צפון הגולן מופיע ב Waze. לפרטים נוספים בדף הפייסבוק של המקום.

קטיף דובדבנים באיזור ירושלים

קטיף רמת רחל

בלב מטעי הדובדבנים של תיירות רמת רחל בקרוב מאוד יבשיל פרי הדובדבן ויזמין אתכם לקטיף עצמי עם כל המשפחה. במטעים גדלים כ 17 זני דובדבנים שונים ואתם בקרוב מאוד תוכלו להגיע להנות מקטיף עצמי! עדיין לא ידוע מתי ואם יתקיים קטיף בעונה זו . ברגע שנדע מה מצב הפרי מבטיחים לעדכן ברשתות החברתיות ובאתר.

חגיגת הדובדבן בגוש עציון 2023

חגיגת הדובדבן הגוש עציון 2023 יוצאת לדרך – במרחק נסיעה של רבע שעה מירושלים ופחות משעה ממרכז הארץ ותל אביב אותם מוזמנים להנות עם כל המשפחה מחוויה טעימה במיוחד! מטעי הדובדבנים בגוש עציון ניטעו לפני עשרות שנים ומאז ועד היום הם המטעים הגדולים ביותר בארץ. אז איפה תוכלו להגיע לקטיף עצמי של דובדבנים וגם פירות יער? הקטיף כבר החל בחלק מאתרי הקטיף – למידע מפורט כולל תאריכים לחצו כאן.

קטיף דובדבנים באיזור דרום

קטיף דובדבנים בחבל יתיר

אין כמו לחגוג עם דובדבנים אדומים ומתוקים, שנקטפו באותו הרגע הישר מן העץ, ולנצל את עונת הדובדבנים הקצרה שמתקיימת במהלך חודש מאי/יוני. זה בדיוק הזמן להסיר את הפיג’מות, ולהגיע עם כל המשפחה למושב מעון בסמוך ליער יתיר, וליהנות מקטיף של דובדבנים עסיסיים שאי אפשר להפסיק לאכול. מדי שנה מתקיימת חגיגת קטיף הדובדבנים של חבל יתיר, שמושכת אליה אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ וגם השנה – הקטיף יתקיים ב 09/06/2023 בין השעות 09:00-15:00. למידע מפורט לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום