Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים שבועות 2023 - אירועי חג השבועות בצפון

בחג השבועות מתקיימים מדי שנה אירועים רבים ברחבי הארץ סביב נושאי החג. אירועי קיבוצים ייחודיים, אירועים סביב הקציר שמסמל את החג, חגיגות ביכורים, פסטיבלים ברוח חקלאות, מים וטבע. אז איך יודעים מה הם אירועי שבועות 2023 בצפון ואיפה הם מתקיימים? פשוט מאוד – המשיכו לקרוא. הדף מתעדכן כל הזמן בהתאם לפרסומים:

הקרקס החקלאי במושב יוגב חוגג את חג המים – שבועות

אתם מוזמנים עם כל המשפחה לחגיגה של שמחה וחיבור לטבע. פעילויות מים לכל הגילאים, סדנאות קרקס, פעילויות חקלאיות, מופע קרקס מעולה המתאים לכל הגילאים, צילומי חציר ועוד. יום שישי 26/05/2023  ויום שבת 27/05/2023 בין השעות 10:30-15:00, מופע הקרקס מתקיים בשעה 12:30. הכניסה בתשלום. פרטים מלאים לחצו כאן.

פסטיבל הקולעים בחוות התבלינים בבית לחם הגלילית

גם אתם מחכים כל השנה לחג השבועות? גם אנחנו! בחג הזה אנו שמחים להזמין אתכם לפעילות משפחתית מקסימה: פסטיבל הקולעים ב”חוות דרך התבלינים” – פסטיבל שבו מעורבים כל החושים!  טקס מקסים של הבאת ביכורים, פעילויות קליעה עם אמני קליעה מפורסמים, טעימות של יין משובח וגבינות איכותיות, תערוכה חקלאית, מגוון רחב של תבלינים – חווית ריח וטעם בתוספת ישנה אפשרות לטיול בטרקטור, שוק איכרים ועוד. למידע נוסף באתר הרישמי של חוות התבלינים.

חגיגת אש ומים במדעטק חיפה

בחג השבועות ובשבתות במהלך חודש מאי מדעטק חיפה מזמין אתכם להתרשם ולהנות ממגוון פעילויות ומופעים בנושאי אש ומים המותאמים לכל המשפחה. מוזמנים להגיע למופעי אש, מופעי מים, חגית בועות סבון, סדנאות יצירה ועוד מכוון רחב של פעילויות במיוחד לחג השבועות. למידע מלא ורכישת כרטיסים באתר הרישמי של המדעטק.

יריד שבועות חגיגי בחוות רום הר כמון

מזמינים אתכםן לחגיגת שבועות של תוצרת מקומית גלילית משובחת בתאריך 19/05/2023 יום שישי 10:00-15:00. סדנאות הכנת גבינה צ׳רקסית וכנאפה, וסיורים בחווה לקהל הרחב ופעילויות לילדים. דוכני תוצרת החווה ותוצרת מקומית של יוצרים ויוצרות מקומיות – בגדי בוהו כפרי ולייף סטייל ייחודי, אומנות מקומית, יד 2, תכשיטים, קרמיקה ועוד. בנוסף שוק ירקות מגן הירק, סוקולנטים וצמחי תבלין למכירה, אוכל נפלא, קפה, מוזיקה- הכניסה חופשית! לצד הדוכנים נמצא הפודטראק של החווה בירות מקומיות, נקניקיות בוטיק, סנדווצ׳ים מדהימים, מאפים טריים, קפה משובח ועוד ועוד למידע נוסף לחצו כאן.

חגיגת שבועות בחווה Barak’s berries קטיף עצמי

חגיגות שבועות בחווה-Barak’s berries- קטיף עצמי פירות יער. הגליל המערבי לובש חג ואנחנו לובשים חג יחד איתו חגיגות שבועות בחווה, חווית קטיף עצמי לכל המשפחה. אתם מוזמנים להגיע בתאריכים 26-27.5.23 ימי שישי ושבת בין השעות  10:00-16:00. סיור בחווה קטיף עצמי בלב היער קוטפים, אוכלים ונהנים. מה תוכלו לקטוף? פירות יער, צמחי תבלין, עלים וירקות.  פרטים נוספים : ברק 054-7965553/1 או באתר

טנא של חוויות בחאן ראש פינה 

אתם מוזמנים להגיע בחג השבועות לקניון ראש פינה (החאן) מזמין ביום רביעי 24/05/2023 מהשעה 16:00-21:00 לחגוג את חג השבועות על כל המשפחה! מגוון רחב של פסדנאות יצירה, פינת חי, רכיבה על סוס פוני ועוד. הפעילות היא חינמית ופתוחה לכולם. למידע נוסף בדף הפייסבוק של הקניון.

סיורי פריחה משפחתיים בפסגת הר חרמון בחג השבועות

וההרשמה מתחילה עכשיו! בואו ליהנות מסיורי פריחה משפחתיים בפסגת החרמון ללא תשלום ובהרשמה מראש, בהדרכת מדריכים מהחברה להגנת הטבע. מוכנים? יאללה קבלו את כל הפרטים: מתחילים בשבועות 25-26-27/5 ולאחר מכן בימי שישי ושבת בשעות 11:00 ו-13:00. כמה זמן: שעה וחצי של סיור בפסגת החרמון. מה כולל: סיורי פריחה ייחודיים לחרמון, תצפיות והסבר על הרי הלבנון, הגליל העליון וסיפור הקרב על החרמון בגבעות הקרב- “העיניים של המדינה”. רמת קושי: מתאים לכולם, כ-3 ק”מ, רגלית בשטח הררי. למידע נוסף לחצו כאן.

בכורי חופכרמל במרכז מיר”ב

חיכינו חיכינו והנה זה קורה – יריד שבועות במרכז מיר”ב חוף הכרמל יוצא לדרך! הפנינג לכל המשפחה, בו יוצגו ביכורי חוף הכרמל במגוון דוכני ותוצרי חקלאות, אומנות ושלל דוכני מכירה מתוצרת מקומית. במסגרת האירוע יופיעו חוגי האקרובטיקה של מיר”ב, מופעי רחוב וקרקס וכמו כן תתקיים תערוכת רכבי אספנות של מועדון ה-5. האירוע יתקיים בתאריך 22/05/2023 ביום שני במרכז מיר”ב החל מהשעה 17:00. במסגרת פסטיבל חקלאות ים ואדם הכניסה חופשית! לפרסום הרישמי לחצו כאן.

קציר בעיר חוגגים שבועות בגן הבוטני זואולוגי נהריה

יום חמישי 25/05/2023 בין השעות 10:00-13:00 אתם מוזמנים להגיע לגן הבוטני זואולוגי בנהריה לחגיגת שבועות אמיתית קציר בעיר. מה יהיה שם? סדנאות איפור, סדנאות ליצירת סלי טנא, ראש דשא, מתחם בועות, עמדת צילום חגיגית, צלם מגנטים, מפגש ביכורים עם כל התינוקות שנולדו השנה בנהריה והצגת לש תיטרון “סביבטרון” בשעה 11:30.לרכישת כרטיסים ומידע נוסף באתר הרישמי.

פסטיבל חלב ודבש בעמק יזרעאל

פסטיבל חלב ודבש ה 22 יוצא לדרך עם חגיגת שבועות בעמק יזרעאל. אתם מוזמנים להגיע בין התאריכים 18-27/05/2023 ולהנות משלל אירועים ופעילויות באתרי התיירות. יריד יין, אטרקציות, מוזיאונים, גלריות, מסעדות, יקבים וסיורים בעמק יזרעאל. למידע מפורט לחצו כאן.

שבועות בין המושבות 2023 

ביום רביעי 24/05/2023 החל משעה 17:00 אתם מוזמנים לחגוג את חג השבועות בנושא חקלאות, טבע, מוסיקה, ריקודים וכמובן איך אפשר בלי ביכורי תינוקות. הכניסה חופשית וללא עלות, הפעילות מתקיימת בשטח החקלאי בכביש 653 שבין בנימינה וגבעת עדה. במקום יהיו עמדות והפעלות של תנועות הנוער, פיקניק קהילתי, הרכב מגמת המוסיקה ותהלוכה כלים חקלאיים.

הפנינג שבועות בעתלית

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה להפנינג שבועות 2023 בעלית העיר שנמצאת ברצועת החוף הצפונית של ישראל. בואו להפעלות ברוח החג והרבה שמח! בהפנינג יהיו תחנות משחק, דוכנים שונים, הפעלות לכל המשפחה והמון המון כייף! ההפנינג יתקיים בתאריך 24/05/2023 ביום רביעי באמת המים בתלית בשעה 17:00 – הכניסה חופשית! במסגרת פסטיבל חקלאות ים ואדם לפרסום הרישמי לחצו כאן.

הטבע נתן מוזיאון – חגיגת שבועות בכפר האומנים עין הוד

אתם מוזמנים להגיע אל כפר האמנים עין הוד שמזמין את הקהל הרחב אל אירוע שבועות “הטבע נתן מוזיאון”. בואו לאירוע שכל כולו מחבר את האמנות לטבע ואת הטבע לאמנות: מגוון רחב של סדנאות, סיורים, מופע מחול, פיסול, ציור, מסלולי הליכה ברגליים יחפות ועוד. האירוע יתקיים ביום שבת 20/05/2023 מהשעה 10:00-14:00 במרכז הכפר, הכניסה חופשית אך הסדנאות בתשלום. לפרסום הרישמי לחצו כאן.

חלב ודבש במוזיאון עין דור

בואו בין התאריכים 26-27/05/2023 בין השעות 10:00-16:00 לחגיגת שבועות במוזיאון עין דור אל מול נופו של הר תבור. אנו מזמינים אתכם לבוא להתנסות וליהנות בפעילות משפחתית של תהליך הכנת הלחם כמו בימים הקדומים, מהשיבולת בשדה עד פת הלחם הריחנית. יתקיימו סדנאות יצירה, פעילות חוויתית במוזיאון הארכיאולוגי, התנסות בכל שלבי הכנת הלחם כולל סיור מודרך (בהרשמה מראש). למידע נוסף לחצו כאן.

חגיגת שבועות קהילתית בקיסריה

חג השבועות הגיע מה שאומר שאתם מוזמנים להגיע לחגיגת שבועות קהילתית בעיר קיסריה! במהלך האירוע תוכלו להנות מסדנאות, הפעלות ופעילויות ברוח החג שמתאימות לכל המשפחה. בנוסף תתקיים תחרות עוגות גבינה, תהלוכת תינוקות, דוכני דוכני אוכל ואמנות. האירוע יתקיים בתאריך 21/05/2023 ביום ראשון בפארק החרוב קיסריה החל מהשעה 17:00 במסגרת פסטיבל חקלאות ים ואדם. הכניסה חופשית. לפרסום הרישמי לחצו כאן.

סיורים בחג השבועות עם כפר ביקרתם

פרויקט משותף של הרשות לפיתוח הגליל, משרד התיירות והרשות לפיתוח הכלכלי של הדרוזים והצ`רקסים, שמתקיים כבר מספר שנים. הולך להיות קיץ משגע עם סיורים מודרכים ופעילות קטיף בישובי הדרוזים בגולן (עין קניה, מסעדה, בוקעתא, מג`דל שמס) ובבית ג`אן. אתם מוזמנים לסיורים מודרכים ופעילות קטיף עם מורי דרך מקומיים וחוויות של בתים מארחים עם שפע של פעילויות להיכרות עם המורשת, התרבות והקולינריה שלנו. הפעילויות בהרשמה מראש וללא עלות (קטיף בעלות סמלית). הכנסו לאתר הרישמי למידע נוסף.

אירוע שבועות לכל המשפחה בעכו

הפנינג שבועות ייערך ביום ג’, 23/05/2023 בין השעות 20:00-16:00 ברחבת העירייה. מחכים לכם עם ים של הפתעות. הגיעו עם בני המשפחה ותייגו חברים. פינת חי, מתקן נינג’ה ענק, מתחם קטנטנים מיוח, דוכני מכירה, בובות ענק, מתחם באבל בול, עמדות הפעלה, אפור, צמות, קעקועים, בלוני צורות. בשעה 1800 סיוון חי ציון ובשעה 18:30 מופע של סטטיק בליווי נגנים.

חוגגים שבועות קהילתי לכפר ורדים

אתם מוזמנים להגיע לכפר ורדים ולהנות משפע של סדנאות יצירה והפעלות לכל המשפחה, קבלת ביכורי תינוקות היישוב, תיאטרון, ריקודי עם, שוק איכרים עם תוצאת מקומית. ההפנינג יתקיים ביום שלישי בתאריך ה 23/05/2023 בין השעות 16:00-19:00 במרכז המסחרי כפר ורדים. לפרסום הרישמי לחצו כאן.

טקס ביכורים בכפר תבור

מתנ”ס כפר תבור ממשיך במסורת חגיגות חד השבועות עם הפנינג חגיגי לכל המשפחה. האירוע מתקיים בפארק המעיין וכולל מגוון הפעלות ופעילויות להורים ולילדים. כמו כן יעקב טקס ביכורים מיוחד, במסגרתו הורי התינוקות שנולדו בין חג השבועות בשנה שעברה ועד שבועות השנה, מקבלים ברכות, חולצה וצילום חגיגי למזכרת. את הטקס מלוות להקות החוגים במחרוזת שירים וריקודים מיוחדים לחג השבועות וגן שירים בביצוע מיוחד של בני הנוער המתגייסים בקרוב לצה”ל. את האירוע חותמת, במיטב המסורת תערוכת כלים חקלאיים מכל הזמנים.

מנתור סלינה בחגיגית שבועות

בואו עם כל המשפחה לחגיגת שבועות במסיבה צוענית מעיפה במיוחד עם להקת הטורבנס ובנוסף סדנאות קרקס וחפלה צוענים עם DJ gemma. בואו עם הסבתות, הילדים והשכנים מתחילים את החגיגה מוקדם! כל המטרה של הטורבנס היא להביא את המוסיקה לכל האנשים להתפרע, לחגוג ולשמוח אל תחמיצו את ההזדמנות להיות חלק מהחגיגה הזו! לו”ז האירוע: 16:00 פתיחת דלתות וסדנאות קרקס. 17:00 הופעה. 18:30: DJ GEMMA לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

חוגגים יחד ביריד חג השבועות של משק ג’השאן

חוגגים יחד ביריד חג השבועות של ג׳השאן. שמן זית איכותי, מיטב התוצרת החקלאית ויין משמח לבב. מתקיים בתאריכים 23-24/05/2023 בין השעות 09:00-17:00 במרכז המבקרים החדש בקמת הגליל. מה תפגשו ביריד? דוכני שמן זית, לחמים כפריים, מגוון יינות, גבינות גליליות ועוד. מוזמנים להגיע – נשמח לראותכם! לפרטים נוספים באתר הרישמי.

ביכורי חיפה עם בית בינ”ה חיפה הבית של היהדות הישראלית

אתם מוזמנים להגיע בתאריך 26/05/2023 יום שישי החל מהשעה 10:00 בגן הכט במרכז הכרמל לחגוג את הביכורים והתבואה עם אומנים שיציגו תוצרת מקומית ומקורית: תכשיטים, חפצי אומנות, כובעים בעבודת יד, קולאז’ים ועוד. בשעה 10:00 סדנאות ודוכנים, בשעה 11:30 תהלוכת ביכורי חיפה ובשעה 12:00 האירוע המרכזי: עלמה זהר במופע אקוסטי עם מיטב השירים האהובים בעיבודים אקוסטיים מיוחדים. הכניסה חופשית בהרשמה מראש באתר הרישמי.

שבועות יבניאלי

אתם מוזמנים להגיע ביום חמישי 25/05/2023 לחגוג שבועות ביבנאלי. בשעה 16:30 שוק איכרים ובו יריד תוצרת מקומית ועבודת יד, בשעה 17:30 טקס החג שיוקדש כולו ללחם, מהזרע ועד שולחננו. יחד נוציא לחם מן הארץ! הטקס צפוי להסתיים רבע שעה לפני כניסת החג. מידע נוסף בדף הפייסבוק הרישמי של המועצה המקומית יבניאל.

פסטיבל הדובדבן ברמת הגולן

עונת הדובדבנים בגולן נמצאת בפתח ומדובר בחגיגה חקלאית המושכת אליה מדי שנה עשרות אלפי מבקרים. המגיעים לקטיפים להנות מהפרי הייחודי קטיף הדובדבנים ופירות היער המתקיים החל מאמצע מאי עד סוף יוני בגולן, משלב בתוכו חוויה משפחתית מהנה וטעימה, שפע של פעילויות תוכן, אטרקציות, אפשרויות בילוי ולינה להשלמת חוויית הקטיף הגולנית לצד הדובדבנים ניתן למצוא גם פירות יער נוספים הגדלים במטעי הגולן: אוכמניות, תות שמי, תות שדה, תות פקיסטני, גואמי, פטל, אוסנה, דומדמניות ועוד. למידע מפורט לחצו כאן.

פסטיבל חקלאות אדם וים

כמדי שנה, גם השנה ישובים חוף הכרמל מזמינים אתכם לפסטיבל חקלאות ואדם לכבוד חג השבועות 2023. מגוון רחב של אירועים ברחבי חוף הכרמל כמו: מרוץ הבננה השני של חוף הכרמל, טיולי עששיות וטיולים מיוחדים בין כרמל וים, פסטיבל היין של קיסריה, הופעות Live עם מיטב האמנים, יריד ביכורי שבועות במרכז מיר”ב, לידת הפניקס, תיקון ליל שבועות עם אהוד בנאי, יריד שבועות ביישובים השונים, אטרקציות , חגיגת צוענית במנתור בית אורן ועוד שפע של אירועים. למידע מלא לחצו כאן.

שבועות באתר התיירות ראש הנקרה

מה יותר מתאים משבועות הנקרא גם ‘חג המים’ מאשר ביקור בנקרות הצפוניות? אתר התיירות ראש הנקרה ממוקם בנקודת הגבול הצפונית על קו חוף ים התיכון, מציע חווית טבע מרהיבה לכל המשפחה, עוצמות הים מתפרצות בנקרות ויוצרות דיאלוג ייחודי  עוצר נשימה.  אל הנקרות מגיעים בעזרת הרכבל, מבקרים גם במנהרת הרכבת המנדטורית שנסעה מחיפה ללבנון וצופים בסרטון מרשים ומיוחד במינו. בשעות הבוקר ואחה”צ ניתן לצפות בשפני הסלע שמתחממים על הסלעים.  פעילות מיוחדת בסופ”ש של חג השבועות (ה’-ש’ 25-27.5) – הפנינג עם פעילויות יצירה לילדים (בשישי ושבת בלבד), עמדת צילום ,מוסיקה ואווירה טובה לכל אורך היום. לפרטים נוספים באתר הרישמי.

שבועות בשמורות הטבע והגנים הלאומים – רשות הטבע והגנים

חג השבועות אטוטו מגיע וזה הזמן לצאת ולטייל בשמורות הטבע והגנים הלאומים רגע לפני החום הכבד שהקיץ מביא איתו. מגוון רחב של סיורים, תצפיות, פעילויות לכל המשפחה. בואו לבקר במערות, להתפלא מהתצפיות היפות ביותר, לחגוג בגורן עתיקה בציפורי ועוד שלל אירועים. לכל האירועים לחצו כאן.

חגיגת שבועות בזיכרון יעקב

המועצה המקומית זיכרון יעקב, עמותת התיירות גדעונים ועמותת התרבות זמארין מזמינים את הקהל להנות ולבלות עם אירועי שבועות לכל המשפחה. יריד עם דוכני אוכל ותצוגת כלים חקלאיים, פעילות וסדנאות ברוח החג, מוזיקה חיה לאורך המדרחוב. ביום שלישי 23.5 בשעה 16:30 – יתקיים יריד שבועות באווירה כפרית שתכלול תצוגת כלים חקלאיים, דוכני אוכל ותוצרת חקלאית, מופעים מקומיים וסדנאות ברוח החג . כניסה לרכב משביל הגישה של רמת הנדיב (בשדה מדרום לשכ’ רמז) . פרטים נוספים באתר זמארין.

פסטיבל אומני קציר חוזר

מה עושים בשבועות? גם השנה אתם מוזמנים לבקר “פסטיבל אומני קציר” יום שבת 27.5.23 מ-10:00 בבוקר ועד חצות ביישוב הקהילתי קציר (איזור פרדס חנה כרכור, 10 ד’ ממחלף עירון, כביש 6). בתי אומנים פתוחים , אירוח קולינארי ביתי, סיורים בנוף המשגע, סדנאות אומנות, הופעות חצר מוזיקליות , מתחם ילדים, הופעות מוזיקליות משקיעה ועד חצות. למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.