Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים שבועות 2023 -אירועי חג השבועות במרכז

חג השבועות ידוע כם כחג הקציר וחג הביכורים ולכבודו מתקיימים שלל אירועים ופסטיבלים ברוח החג ברחבי הארץ. בין האירועים השנה פסטיבלים בנושא הקציר העונתי, חגיגות בלבן המסורתי שמייצג את החג, חגיגות מים שגם הם מסימני החג, סיורים משפחתיים ועוד. הנה כמה המלצות לפעילויות סביב חג השבועות במרכז הארץ. הדף מתעדכן כל הזמן בהתאם לפרסומים:

חגיגת ביכורים בחצר הראשונים בעין שמר 2023 

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ב 27/05/2023 בין השעות 10:00-17:00 יום שבת לחגוג את חג השבועות עם טקסי ביכורים ועוד שלל פעילויות. יציאה לקציר בשדה חיטה ופעילות בטחנת קמח, אפיית לחמניות, סיור בטרקטור ברחבי הקיבוץ, ביקור במוזיאון הטרקטורים, פינות יצירה: הכנת טנא, זרים לראש ועוד, סיור במוזיאון ראשית הקיבוץ. בשעות 13:00 וגם ב 15:00 טקסי ביכורים (הטקסים זהים): טקס הבאת ביכורים בהשתתפות הקהל, תהלוכת טרקטורים ומכונות חקלאיות מראשית המאה, תצוגה של ענפי הקיבוץ והופעת מחול והרקדה המונית. ההגעה היא ברכישת כרטיסים מראש בלבד לא תינתן רכישת כרטיסים במקום – לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

בית לחם הגלילית

גם אתם מחכים כל השנה לחג השבועות? גם אנחנו! בחג הזה אנו שמחים להזמין אתכם לפעילות משפחתית מקסימה: פסטיבל הקולעים ב”חוות דרך התבלינים” – פסטיבל שבו מעורבים כל החושים!  טקס מקסים של הבאת ביכורים, פעילויות קליעה עם אמני קליעה מפורסמים, טעימות של יין משובח וגבינות איכותיות, תערוכה חקלאית, מגוון רחב של תבלינים – חווית ריח וטעם בתוספת ישנה אפשרות לטיול בטרקטור, שוק איכרים ועוד. למידע נוסף באתר הרישמי של חוות התבלינים.

חגיגת שבועות בזיכרון יעקב

המועצה המקומית זיכרון יעקב, עמותת התיירות גדעונים ועמותת התרבות זמארין מזמינים את הקהל להנות ולבלות עם אירועי שבועות לכל המשפחה. יריד עם דוכני אוכל ותצוגת כלים חקלאיים, פעילות וסדנאות ברוח החג, מוזיקה חיה לאורך המדרחוב. ביום שלישי 23.5 בשעה 16:30 – יתקיים יריד שבועות באווירה כפרית שתכלול תצוגת כלים חקלאיים, דוכני אוכל ותוצרת חקלאית, מופעים מקומיים וסדנאות ברוח החג . כניסה לרכב משביל הגישה של רמת הנדיב (בשדה מדרום לשכ’ רמז) .פרטים נוספים באתר זמארין.

חגיגת שבועות קהילתית בקיסריה

חג השבועות הגיע מה שאומר שאתם מוזמנים להגיע לחגיגת שבועות קהילתית בעיר קיסריה! במהלך האירוע תוכלו להנות מסדנאות, הפעלות ופעילויות ברוח החג שמתאימות לכל המשפחה. בנוסף תתקיים תחרות עוגות גבינה, תהלוכת תינוקות, דוכני דוכני אוכל ואמנות. האירוע יתקיים בתאריך 21/05/2023 ביום ראשון בפארק החרוב קיסריה החל מהשעה 17:00. הכניסה חופשית. לפרסום הרישמי לחצו כאן.

שבועות בין המושבות 2023 

ביום רביעי 24/05/2023 החל משעה 17:00 אתם מוזמנים לחגוג את חג השבועות בנושא חקלאות, טבע, מוסיקה, ריקודים וכמובן איך אפשר בלי ביכורי תינוקות. הכניסה חופשית וללא עלות, הפעילות מתקיימת בשטח החקלאי בכביש 653 שבין בנימינה וגבעת עדה. במקום יהיו עמדות והפעלות של תנועות הנוער, פיקניק קהילתי, הרכב מגמת המוסיקה ותהלוכה כלים חקלאיים.

יריד שבועות במעדנייה בגבעת חיים איחוד

יריד שבועות במעדנייה בגבעת חיים איחוד- אירוע שאסור לפספס! האירוע יתקיים בתאריכים 24/05/2023 יום רביעי בין השעות 10:00-17:00 וגם ב 25/05/2023 יום חמישי בין השעות 08:00-15:00, בשעה 12:00 הופעה של כופתאות המשי. מה עוד בתוכנית? פיצות, מלבי קר, בירה מהחבית, יינות וקוקטיילים, מוזיקה, פסטה טרייה, העוגות והקישים של שלי, גבינות של המחלבה הקטנה, ירקות אורגניים, דוכני מתנות ועוד הפתעות! מידע נוסף בדף הפייסבוק הרישמי של המעדנייה.

חגיגת הדובדבן בגוש עציון

חגיגת הדובדבן בגוש עציון 2023 יוצאת לדרך – במרחק נסיעה של רבע שעה מירושלים ופחות משעה ממרכז הארץ ותל אביב אותם מוזמנים להנות עם כל המשפחה מחוויה טעימה במיוחד! מטעי הדובדבנים בגוש עציון ניטעו לפני עשרות שנים ומאז ועד היום הם המטעים הגדולים ביותר בארץ. אז איפה תוכלו להגיע לקטיף עצמי של דובדבנים וגם פירות יער? למידע מלא לחצו כאן.

הפנינג שבועות בפארק יד לבנים פתח תקווה

אתם מוזמנים להגיע להפנינג שבועות בפארק יד לבנים פתח תקווה, ביום שלישי 23/05/2023 בין השעות 16:30-19:30 ולהנות ממגוון פעילויות וסדנאות יצירה, מופע של כוכבת הילדים מיקי החל מהשעה 16:30, אטרקציות כמו בועות סבון, תחנות משחק, סדנאות ראש דשא, שבשבת רוח, סלי טנא, זרים לראש, דחלילים ודוכני מזומן בתשלום. הכניסה חופשית לכולם. למידע נוסף באתר הרישמי של עיירית פתח תקווה.

ספרים וסיפורים בין העצים הפנינג למשפחות עם ילדים

לכבוד שבוע הספר העברי נצא לטיול בשבילי יער אילנות בעקבות סיפורי עצים מיוחדים שגדלים ביער זה. נפגוש את “האורן הבודד”, נכיר את “עץ המיץ”, ונשמע על “חנן הגנן” ועוד. בסיום הטיול נמשיך לפעילות חווייתית הצגה לכל המשפחה וסדנת יצירה. בתשלום: 10 ₪ למשתתף. מותנה בהרשמה מראש ב”קו ליער” באתר הרישמי. מתי? יום שישי, ד’ תמוז תשפ”ג, 23 ביוני 2023 בשעה 13:00. היכן: יער אילנות.

מתחם המים ספלאש שרונים נפתח בשבועות! 

לרגל חג שבועות או בשמו הנוסף, חג המים ועם תחילת הקיץ, מתחם MEEX שרונים בהוד השרון מזמין אתכם לחוויה רטובה לכל המשפחה: אטרקציית מים יוצאת דופן הכוללת מזרקות צבעוניות, דלי ענק, תותחי מים צבעוניים, מנהרת מים ועוד. אטרקציית המים “ספלאש” משתרעת על פני שטח של 500 מ”ר וכוללת מיתקני מים ייחודיים שיובאו במיוחד מקנדה וארה”ב ומספקים חוויה צבעונית ורטובה לכל המשפחה. ב25.5.23 ערב חג שבועות, אטרקציית המים תפתח לקהל הרחב ותהיה פעילה לאורך תקופת הקיץ 2023 , עד סוף חג סוכות השנה. תחילה ימי הפעילות יהיו בסופי שבוע בלבד- ימי שישי בין השעות 12:00-16:00 וימי שבת בין השעות 10:00-20:00. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

פסטיבל ימים לבנים בחולון שבועות 2023

המסורת נמשכת: זו השנה החמש עשרה שבה מתקיים לקראת חג השבועות פסטיבל “ימים לבנים בחולון” ברחבי העיר. הפסטיבל מציע לקהילה החולונית מגוון אירועים, חוויות ופעילויות, שמטרתם להעמיק ולפתח את הקשרים הנרקמים בין התושבים ולחברם לחגיגה קהילתית המושתתת על ערכים יהודיים-ישראליים. במסגרת הפסטיבל יתקיימו 20 אירועים ססגוניים, ללא עלות או בעלות סמלית, המיועדים למגוון גילים, החל מגיל ינקות ועד 120, ביניהם: טקסי ביכורי תינוקות, מופעים מוזיקליים, מפגשי לימוד ועוד. מידע מפורט על האירועים באתר הרישמי.

שבועות בתל אביב 

עיריית תל אביב חוגגת שבועות ובמגוון רחב של נקודות בעיר תוכלו להנות מאירועים שווים כמו: הפנינה שחיה בכל הבריכות שבכל הקאנטרים העירוניים, תיקון  ליל שבועות בספרייה, מופעי רוק לילדים, כיכר גבעון תהפוך לכפר ליום אחד עם סדנאות ברוח החג ועוד. לכל האירועים בצורה מפורטת באתר הרישמי של עיריית תל אביב.

חג שבועות בספארי

בחג השבועות, בואו להיפגש עם צוות הספארי והכירו את חיות ארץ ישראל והעולם: תוכלו לשוטט בין החיות, לצאת לסיור בו תכירו את “ביכורי הספארי” שנולדו כאן בשנים האחרונות, להצטרף להאכלות מודרכות של בעלי החיים וגם לעצור בתחנות ההדרכה שפזורות בגן. בעזרת הסברים, משחקים ומוצגים נלמד על בעלי החיים שסביבנו ועל בית החולים לחיות בר בספארי, נסובב את גלגל החיות ונגלה את כל האמת על החיה שעלתה בגורל, ונכיר את הטבע הארצישראלי שסביבנו. למידע נוסף ורכישת כרטיסים באתר הרישמי.

פסטיבל חגיגה בלבן בחבל מודיעין

פסטיבל ‘חגיגה בלבן’, 22-27 במאי 2023, ב’-ז’ בסיוון תשפ”ג, ברחבי המועצה האזורית חבל מודיעין. חג השבועות כבר ממש כאן, השדות מזהיבים, העצים נותנים פירות ביכורים והטבע מתעורר מחדש.  ממש מתחת לאף, במרחב הכפרי של המרכז – עמותת התיירות חבל מודיעין מזמינה את המבקרים לחגיגות שבועות בפסטיבל ‘חגיגה בלבן בחבל מודיעין’. מחכים לכם נופים קסומים, טעמים מיוחדים, אווירה כפרית ושקטה המאפשרת למשפחות ליהנות מחיבור אמיתי בין טבע, אדם, חקלאות ואמנות. אתרי התיירות באזור יציעו מגוון חוויות חקלאיות ברוח החג ועונת הקציר, ילדים והוריהם יוזמנו להשתתף בחוויות של סיורים בטבע ובחממות בשילוב פעילויות מגוונות, טעימות של גבינות ויין, הכנת פיתות, טיולי ניווט, סדנאות ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

סיור ברפת של איתי

לכבוד חג השבועות אתם מוזמנים לבוא לחוות את העבודה היומיומית ברפת המשפחתית! נשמח לארח אתכם לסיור חוויתי לכל המשפחה ברפת החלב הגדולה שלנו. במהלך הסיור המבקרים ילמדו רבות על עבודת הרפתן ויתנסו בעצמם בהאכלת עגלים קטנים ופרות גדולות, יצפו בחליבה ועוד הפתעות. הסיור כולל בר מעדנים חופשי של מוצרי טרה אליה אנו משווקים את החלב. במקום יש עמדות צילום מקסימות, טיפוס על טרקטורים, התנסות ב״חליבת״ פרה מעץ ועוד. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

שבועות 2023 בנס ציונה

בואו להפנינג שבועות 2023 בנס ציונה שיערך ביום שלישי 23/05/2023, שעה 17:00 ברחבת קריית התרבות. אתם מוזמנים לחגוג עם תפאורות ברוח שבועות ושלל הפעלות לילדי העיר. תפאורות ברוח החג, סדנאות ברוח החג, פינת צילום מיוחדת ברחבה, שחקנים, מוזיקה, ביתני יריד, להקות המחול הייצוגיות במופעי פולקלור. מידע מפורט באתר הרישמי של נס ציונה.

שבועות 2023 בנתניה

נתניה חוגגת את חג השבועות עם מגוון אירועים בכיכר העצמאות, בשכונות, בקניון עיר ימים ובמוזיאון העיר נתניה. מתחם תיבות חול, מתחם יצירה ועמדת חליבת פרה, סדנאות של תיפוף, עמדת איפור, מופעי להטוטנים. כל זה מתקיים בין התאריכים 21-25/05/2023. למידע מפורט על כל האירועים כולל תאריכים וזמנים באתר הרישמי של עיריית נתניה.

שבועות בשמורות הטבע והגנים הלאומים – רשות הטבע והגנים

חג השבועות אטוטו מגיע וזה הזמן לצאת ולטייל בשמורות הטבע והגנים הלאומים רגע לפני החום הכבד שהקיץ מביא איתו. מגוון רחב של סיורים, תצפיות, פעילויות לכל המשפחה. בואו לבקר במערות, להתפלא מהתצפיות היפות ביותר, לחגוג בגורן עתיקה בציפורי ועוד שלל אירועים. לכל האירועים לחצו כאן.

שבועות בבאר יעקוב – צילומים לאינטסגרם

אתם מוזמנים להגיע למתחם צילום בקניון באר יעקב שיוקמם במיוחד לחג השבועות בין התאריכים 21-25/05/2023: חציר, שיבולים, פרחים ועוד. בזמן שהילדים נהנים מצילומים לאינסטגרם אתם מוזמנים להנות ממתחם גביעות כמו גאודה: מנצ’גו, אולד אמסטרדם ועוד. בנוסף לגבינות תהנו גם מיין איכותי. הכניסה חופשית. למידע נוסף באתר הרישמי. 

פסטיבל אומני קציר חוזר

מה עושים בשבועות? גם השנה אתם מוזמנים לבקר “פסטיבל אומני קציר” יום שבת 27.5.23 מ-10:00 בבוקר ועד חצות ביישוב הקהילתי קציר (איזור פרדס חנה כרכור, 10 ד’ ממחלף עירון, כביש 6). בתי אומנים פתוחים , אירוח קולינארי ביתי, סיורים בנוף המשגע, סדנאות אומנות, הופעות חצר מוזיקליות , מתחם ילדים, הופעות מוזיקליות משקיעה ועד חצות. למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.