Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל לילות מדבר נגב של כוכבים

הרשות לפיתוח הנגב ומשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי מזמינים את הקהל הרחב לבקר בחודש אוגוסט בנגב במסגרת פסטיבל “לילות מדבר – נגב של כוכבים”. הפסטיבל יתקיים במהלך חודש אוגוסט, עם למעלה מ-300 פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה שיתקיימו במקביל  בכל רחבי הנגב, מהנגב הצפוני ועד הערבה הדרומית, בעלות מסובסדת של עד 20 ₪.

בחודש אוגוסט הקרוב יתקיים בנגב פסטיבל שיחלוש על כל הנגב ויציע למעלה מ-300 פעילויות, טיולים, סדנאות ואטרקציות לכל המשפחה בעלות מסובסדת. מחלקת התיירות ברשות לפיתוח הנגב ומשרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי, אשר מובילים את “לילות מדבר” הכריזו על הפסטיבל לאחר ההצלחה של הפסטיבל “צבעי מדבר” בחודש דצמבר האחרון אליו הגיעו למעלה מ- 16,000 מטיילים מכל הארץ.

הפסטיבל יתקיים בחמישה מרחבים כאשר לכל מרחב אופי ייחודי לו – החל מצפון הנגב, באר שבע והסביבה, מרחב הר הנגב, לאורך כביש 90 מים המלח ועד לערבה ובתיירות הבדואית – “קסם המדבר”. הפסטיבל יאפשר למבקרים מבט מבפנים על הנגב דרך הא.נשים, הסיפורים, הצבעים, האמנות, הנופים והטעמים הייחודיים לנגב. הפסטיבל יציע שילוב מעניין של חוויות חקלאיות, לצד תיירות אורבנית במיטבה, תיירות בדואית, טיולים בטבע, סדנאות, לילות כוכבים במדבר, הצצה לחיי הלילה של באר שבע, מראות מרהיבים של הנגב בזריחה ובשקיעות הקיציות, פעילויות בלב מדבר ולינה במקומות מיוחדים במטרה לעודד את עסקי התרבות, התיירות, הבילוי והפנאי.  

הפעילויות שיתקיימו במשך היום יהיו בחדרי סטודיו, גלריות ומרכזי מבקרים ממוזגים, והחל משעות אחר הצהריים שהטמפרטורה יורדת ומתחילה רוח קרירה ונעימה של הנגב יתקיימו פעילויות בחוץ והשמיים של הנגב הופכים לתפאורה המשולמת לצפייה בכוכבים ולפעילויות נוספות במרחב הפתוח ובמזג אויר נעיםבמסגרת הפסטיבל יוכלו המבקרים גם ליהנות מהפסטיבלים שיתקיימו הקיץ ברחבי הנגב, פסטיבל בירה בקרית גת, פסטיבל לילות קיץ קרירים בהר בנגב,  פסטיבל אופקים, חגיגות בציר, לילות מטאורים בנגב, פסטיבל ג’אז במצפה רמון, צעדת בן גוריון לאור ירח מלא ופסטיבל כדורים פורחים בצפון הנגב.

בין הפעילויות שיתקיימו –סיורים מקומיים, סדנה לבניית דמותו של גוריון מחומרים ממחוזרים וסדנה לבניית כלי נגינה בירוחם, סדנאות צילום ואקרו יוגה במצפה רמון, גלישת חולות, סיורי גבינות ויין מדברי ברמת הנגב, קטיף פטל בצפון הנגב, סיורי ג’יפים, יוגה זריחה בפארק תמנע וטיול עששיות בעתיקות מואה בערבה, סדנת יוגה ערסלים, סיור טעימות ביקב צוף וסיור קולינרי כשר בערד, סיור בעקבות המוזיקה בשדרות,  מפגשים עם התיירניות והתיירנים הבדואים של “קסם המדבר”, מופעי תרבות, סדנאות יצירה וסדנת אוכל עזתי בבאר שבע ועוד. למידע מפורט באתר הרישמי של גו נגב.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.