Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל הפפריקה ה 14 בחוות התבלינים סוכות 2023

אתם מוזמנים להגיע אל חוות התבלינים שנמצאת בבית לחם הגלילית בחג הסוכות בין התאריכים 30/09-07/10/2023 ולהנות מפסטיבל הפפריקה ה 14. זה בדיוק הזמן הזה בשנה שיבול הפפריקה נמצא בשיאו וזה הזמן לחשוף בפניכם את שדות הפפריקה ולהפוך אותם לחוויה חקלאית לכל המשפחה. במהלך הביקור שלכם כאן תוכלו להנות מסנדאות ופעילויות יצירה, קטיף פפריקה, כתב חידה מאתגר, מתחם מים, מתחם בועות סבון וסיור בטרקטור.

בכל שעה עגולה בין השעות 10:00-16:00 תוכלו לצאת לסיור בטרקטור לשדות הגידול וקטיף פפריקה. במהלך הסיור נלמד על הגידולים השונים של החווה, תטעמו ותריחו את הריחות בשדות החקלאות. משך הנסיעה בטרקטור כ 50 דקות כאשר היציאה לסיור מותנת במינימום 10 משתתפים. בנוסף במתחם המקום תוכלו להנות מפוד טראק המבורגרים של החווה, בית קפה, מתחם שוק תבלינים ובעיקר חגיגה אמיתית! רכישת כרטיסים ושריון מקומות בתיאום מראש דרך האתר הרישמי של חוות התבלינים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוות התבלינים בית לחם הגלילית.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.