Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל אביב ישראלי בחדרה:

פסח 2024 יוצאים מהמסכים

יוצאים מהמסכים, מתנתקים מהניידים ומכבים את המחשבים! עיריית חדרה מציעה לתושביה בחג הפסח מסע חזרה בזמן לימי משחקי הקופסא והמשפחה של פעם במסגרת פסטיבל אביב ישראלי. האירוע ייערך בחול המועד (25.4) באקו פארק. במסגרת פסטיבל אביב ישראלי בחדרה, האירוע המרכזי של חג הפסח בעיר, מתחם אחד כבר מעורר סקרנות רבה בקרב תושבי העיר – מתחם יריד משחקים של פעם.

במתחם זה מתכוונת העירייה להפעיל מגוון משחקים “של פעם” שמוכרים יותר לילידי שנות ה-70 וה-80 ופחות מוכרים לצעירים כיום. “ישבנו וחשבנו מה יכול להיות מיוחד, והבנו שהפער בין הדורות הולך ומתגבר וחשוב לנו לעצור רגע וליזום מגוון פעילויות בין-דוריות משותפות. מצאנו שקיים עניין רב במשחקים של פעם, המנותקים ממסכים, מכבלי חשמל ומטענים”, אומר אלה ביאר, מנהל אגף אתו”ס בעירייה.

במסגרת המתחם מתכננת העירייה לפרוס מגוון רחב של משחקי קופסא ומשחקים של פעם שחלקם אף עוצבו בגודל ענק, כך שכולם יוכלו לצפות במהלך המשחקים. “ישבנו וחשבנו אילו משחקים יכולים להוות מוקד עניין ובחרנו להתרכז במשחקים המחברים בין המשתתפים, מעודדים שיח והיכרות וקצת לצאת מהניידים, בטח בתקופה הזו שבה המגע האישי מאד נדרש”, הוסיף ביאר.

פסטיבל אביב ישראלי בחדרה ייערך בחול המועד פסח, 25.4.24, באקו פארק הענק בחדרה, ויפעל בין השעות 10 בבוקר ל-16:00. בין המשחקים שתוכלו להיזכר ולהתנסות בהם: סולמות ונחשים, שלוש מקלות, חיי שרה, דמקה, איקס עיגול, קלאס, הנחש בא, כיבוש שטחים, מדרכות ועוד.

האירוע כולו יכלול שורה רחבה של מתחמים, ביניהם מתחם “שדות ירוקים” – הצדעה לחקלאות הישראלית. במתחם תהיה תערוכה של 3 טרקטורים של ג’ון דיר, שוק איכרים ועמדות יצירה לילדים. מתחם בולט נוסף יהיה מתחם הצדעה לכוחות הביטחון. במתחם ייהנו המבקרים מתצוגות של כיבוי אש (כבאיות ותצוגה של כלים ותלבושות של כבאים), משטרה (ניידות, אופנועים, פרשים, כלבים, רובוט משטרתי), מד”א (ניידות, משאית פינוי פצועים, הדגמה של הנשמות והצלת חיי אדם) ומג”ב – היחידה הטקטית (רחפנים, ג’יפים, כלים צבאיים). בכניסה לאירוע תנגן תזמורת המשטרה.

“פסטיבל אביב ישראלי” ייערך בחול המועד, יום חמישי, 25.4, באקו פארק הענק בשכונת הפארק, בין השעות 10:00-16:00. הכניסה חופשית, האירוע כולו נגיש. את הפסטיבל מארגנת עיריית חדרה באמצעות אגף אתו”ס. האירוע כולו יכלול שורה רחבה של מתחמים לכל המשפחה, ביניהם מתחם “שדות ירוקים” – הצדעה לחקלאות הישראלית. במתחם תהיה תערוכה של 3 טרקטורים של ג’ון דיר, שוק איכרים ועמדות יצירה לילדים.

מתחם בולט נוסף יהיה מתחם הצדעה לכוחות הביטחון. במתחם ייהנו המבקרים מתצוגות של כיבוי אש (כבאיות ותצוגה של כלים ותלבושות של כבאים), משטרה (ניידות, אופנועים, פרשים, כלבים, רובוט משטרתי), מד”א (ניידות, משאית פינוי פצועים, הדגמה של הנשמות והצלת חיי אדם) ומג”ב – היחידה הטקטית (רחפנים, ג’יפים, כלים צבאיים). בכניסה לאירוע תנגן תזמורת המשטרה. מתחמים נוספים בפסטיבל:

  • מתחם מסיבה ישראלית משפחתית להורים וילדים והפעלה של ריקודים בשילוב מיטב שירי הילדות מהעבר ועד היום.
  • מתחם “משחקים של פעם”.
  • יוצרים כחול לבן – מתחם יצירה לילדים הכולל קלאסיקות ודמויות מהספרות הישראלית.
  • מתחם ג’ימבורי לקטנטנים
  • במה מרכזית עם הופעות במשך כל הפסטיבל
  • שדרת אומנים ודוכני מזון.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.