Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק רעננה - פארק עירוני בשרון

פארק רעננה הוא פארק עירוני גדול באזור השרון, שמציע מגוון אפשרויות בילוי לכל המשפחה. הפארק מהווה ריאה ירוקה בלב העיר, ומאפשר למבקרים בו לטייל בין השבילים וליהנות מאטרקציות נהדרות במרחב הפתוח. בשטח הפארק מרחבי דשא, פינות ישיבה מוצלות, מתחמי שעשועים לילדים, פינת חי מקסימה, אגם מלאכותי יפהפה, מגרשי משחק גדולים, בית קפה ועוד. הכניסה לפארק פתוחה לקהל הרחב בחינם, וחלק מהאטרקציות הזמינות בפארק הן בתשלום. 

אטרקציות בפארק רעננה

בתחומו של פארק רעננה ניתן ליהנות מאטרקציות רבות שמתאימות לכל המשפחה. הודות למגוון הרחב של האפשרויות, המקום מציע הנאה לכל גיל. בפארק יש מספר מתחמים של מתקני שעשועים לילדים בגילאים שונים. בין המתקנים מרחב סולמות וחבלים גדול, מתקנים נגישים לילדים עם מוגבלויות, מתקני כושר ומגרשי משחק: מגרש כדורסל, כדורגל ורחבת גלגיליות. ברחבי הפארק נמצא מתחם מוזיקלי חווייתי, ולצדו פינת תבלינים ועצי פירות אדר. פינת חי חינוכית שיקומית שמסייעת לבעלי חיים פצועים ומהווה בית עבור אלו שאינם יכולים לשוב אל הטבע. הכניסה אל פינת החי היא בתשלום סמלי עבור תושבי חוץ.

במרכזו של פארק רעננה אגם מים מקסים ובמרכזו מזרקת מים וברבורים שטים בו. מעל האגם עובר גשר להולכי רגל וניתן גם לצאת לשייט בסירה (בתשלום). לצד האגם בית קפה שמציע ארוחות מפנקות, גלידות, שתיה קרה או חמה ועוד. בשטח הפארק עוברת רכבת הילדים שמספקת חוויה משעשעת עבור הילדים. הרכבת נוסעת בין שבילי הפארק ומאפשר להיחשף לשטח הפארק במלואו ללא הליכה מרובה. הנסיעה ברכבת הילדים היא בתשלום. תוכלו ליהנות גם מטיול רגלי בין שבילי הפארק הנגישים או ליהנות מישיבה במדשאות תחת צל העצים או בספסלי הפיקניק הפזורים. 

עיריית רעננה מקיימת בפארק אירועים שונים לקהל הרחב ופעילויות לילדים. גם בתקופות חופשות וחגים מומלץ להתעדכן באתר העירייה בפעילויות המתקיימות בפארק.  

חשוב לדעת: השבילים בפארק רעננה נגישים לעגלות, בפארק יש גם מתחם שעשועים נגיש לבעלי מוגבלויות. ברחבי הפארק שירותים ציבוריים ומספר ברזיות מים לשתייה. שימו לב לחנייה – ישנם אזורי חניה בתשלום, גם בסופי שבוע. מול כניסת האגם, במערב הפארק, יש חניית כורכר בה תוכלו להחנות ללא עלות. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק רעננה רעננה. 

אפשרויות טיול נוספות באזור פארק רעננה:

שמורת הטבע העירונית עץ השיזף – בצידה הצפוני של העיר רעננה נמצאת לה שמורת טבע עירונית קטנה ובמרכזה עומד לו עץ השיזף. סביבו, בעונת הפריחה, ניתן ליהנות מפריחה של מרבדי כלניות, תורמוסים ועוד. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי ירקון – מתחם מקורות הירקון של רשות הטבע והגנים – טיול קליל עם מסלולי הליכה בין בריכות נופרים מיוחדות, לצד שטח גדול לפיקניקים וחניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק ארץ הצבי – גן חיות קטן ומקסים שכל כולו אטרקציה לילדים. למידע על המקום לחצו כאן.

המפל הנסתר במקורות הירקון – מפל שרונים – בלב אזור השרון נדיר מאוד למצוא מקורות מים, אך כאן תוכלו למצוא כחלק ממקורות הירקון את המפל הנסתר או בשמו השני מפל שרונים. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק מנחם בגין – הפארק ענק, אפשר לבלות בו שעות ארוכות ויש בו גם מגוון אטרקציות לכל המשפחה ובמיוחד עם ילדים. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק אריאל שרון –  אם אתם מגיעים לטיול במרכז, מומלץ להגיע לכאן להעביר כמה שעות, ליהנות מהנוף ולהכיר את הסיפור של הפארק. סיפור התהוות של הפארק הוא מיוחד במינו ואולי יגרום לכם להרים גבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק האגמים – אגם הנקיק ואגם הסופרלנד הם חלק מפרויקט “פארק האגמים” שהוקם במטרה לפתח טבע עירוני בסביבת העיר. בפארק האגמים מרחבי טבע, מדשאות, מסלולי הליכה ורכיבה, עופות מים ודגים ואפילו חיות בר.  למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

האגם האקולוגי בפתח תקווה – פארק עירוני גדול לכל המשפחה שמשלב בתוכו מרחבי דשא, שבילי הליכה, מתקני שעשועים ואזורי פיקניק. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק האגם האקולוגי בהוד השרון – פארק יפהפה שבמרכזו אגם ויש בו שבילי טיול, פינות מצפור ואזורי ישיבה. אטרקציה חינמית לבילוי עם כל המשפחה. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

טיול במקורות הירקון – כפר הבפטיסטים – אזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האזורים המקסימים של הירקון, ממש סמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי ירקון – תל אפק – תל אפק מכונה בכינוי “הריאה הירוקה של גוש דן” ולמען האמת שאפשר להבין מדוע. מדובר בנקודת טבע יפהפייה ומיוחדת באזור המרכז. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אתר שבע טחנות גני יהושע פארק הירקון‎ – גני יהושע לאורך נחל הירקון מספקים אפשרות בילוי יום מפתיעה, מלאה באטרקציות לכל המשפחה. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.