Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוכות 2023 בתיאטרון חיפה

תיאטרון חיפה מציע במהלך חג הסוכות חוויית בילוי מהנה לכל המשפחה. מגוון הצגות מקור איכותיות וערכיות וביניהם: “מה שבאמצע” קומדיה מוסיקלית, ההצגה “חבר שלי, פו הדב!” מחזמר מקורי ע”פ ספרו האהוב של א.א. מילן, ההצגה האינטראקטיבית “מאחורי הפלאים”, בת הים הקטנה” בעיבוד חדש לאגדה האהובה מאת האנס כריסטיאן אנדרסן  ו”בת הטוחן“. בנוסף  יציע התיאטרון  גם  את “הרפתקה מהספרים” חוויה ייחודית של חדר בריחה תיאטרלי, שמתקיים בארבעה חללים מאחורי הקלעים של התיאטרון, שכל אחד מהם מוקדש לאחד מספריה של דבורה עומר ומעוצב ברוח התקופה. חדר הבריחה הינו חלק ממיזם” החממה לתרבות המחר” -מיזם תרבותי-חינוכי  הפועל במסגרת התיאטרון. רכישת כרטיסים באתר הרישמי.

פרטי ההצגות:

חבר שלי פו הדב!

מחזמר מקורי ע”פ ספרו האהוב של א.א. מילן. ההצגה הפותחת של פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-33 להצגות ילדים. מומלצת לגילי 4 ומעלה. בוקר אחד פו הדב מגלה שחברו הילד, כריסטופר רובין נעלם.  לפו אין ספק: “ההיפופופיל לקח את כריסטופר ליער!”. יחד עם חזרזיר הוא יוצא ללכוד את ההיפופופיל ולהוכיח לכריסטופר (ולעצמו) שהוא יודע להיות חבר טוב ונאמן. במסע של השניים ביער הם יפגשו את איה החמור, קנגה ורו, ינשוף וארנב וגם הרפתקאות, סכנות, שירים וסיפורים אהובים. האם הדבורים יאמינו שפו הוא ענן מרחף? מי יעזור לאיה למצוא את הזנב שלו ומדוע הארנב מצונן? והאם פו הדב וחזרזיר ימצאו את מה שחיפשו: את כריסטופר רובין ואת התשובה לשאלה: מהו חבר אמת?

הרפתקה מהספרים

חדר בריחה תיאטרלי, שמתקיים בארבעה חללים מאחורי הקלעים של התיאטרון, שכל אחד מהם מוקדש לאחד מספריה של דבורה עומר ומעוצב ברוח התקופה. הילדים יעברו חוויה סוחפת בהם הם יכנסו אל תוך ארבעה מספריה של דבורה עומר. ויתמודדו עם חידות ומשימות מאתגרות, יפגשו עם דמיות מספריה ולבסוף יצליחו להחזיר את הספרים האבודים אל מדפי הספרייה המכושפת. מגוון תאריכים בחודשים יולי – אוגוסט. הפעילות מתאימה לגילי 10-14.

מאחורי הפלאים

חווית תיאטרון פורצת גבולות! מתאים לגילי 5-10. תמר בורחת מחבריה ונכנסת בטעות אל מאחורי הקלעים של התיאטרון, שם היא נשאבת לתוך הרפתקה מסעירה, בה היא פוגשת דמויות מפתיעות, מטיילת בעולמות דמיוניים ואף מצליחה ליצור בעצמה הצגה. הצגה אינטראקטיבית המתרחשת במספר חללים שעוצבו ונבנו במיוחד בתיאטרון חיפה. מסע קסום ומסתורי מאחורי הקלעים של התיאטרון.

מה שבאמצע

קומדיה מוזיקלית על מלך שביטל את האמצע. מומלצת לגילי 5-10. המלך גריפא הראשון הוא מלך עצלן שמחפש קיצורי דרך.  מילא שהוא רוצה לדעת סינית בלי ללמוד, אבל הוא גם רוצה להשיא את בתו הפמיניסטית, הנסיכה קלמנטינה, למי שירדים אותו בלי להתעייף. מזל שסמטוחה, ליצן החצר, נמצא בסביבה כדי ללמד את המלך הזה שאי-אפשר להשיג דבר בלי תהליך.

בת הים הקטנה

תיאטרון חיפה מארח את המדיטק. עיבוד חדש לאגדה האהובה מאת האנס כריסטיאן אנדרסן מתאים לגילי 5 ומעלה. בממלכה קסומה מתחת לפני הים, מתגוררת בת ים שנמאס לה להיות קטנה. אביה והאחים שלה בטוחים שבני האדם הם יצורים מסוכנים, אבל היא נחושה להוכיח אחרת. היא עולה מעל פני המים ומגלה שם נסיך צעיר שלמרות השוני הגדול, יש ביניהם הרבה במשותף. היא מחליטה לצאת נגד משפחתה ועוטה צורת בת אדם כדי לתת סיכוי לאהבה ולשלום בין העולמות. האם שני הצעירים יצליחו במקום בו המבוגרים נכשלו? הצגה מצחיקה ומרגשת עם שירים מקוריים, קרבות, הרפתקאות ושלל דמויות צבעוניות, שמלמדת את כולנו שלפעמים חשוב לשחות נגד הזרם.

בת הטוחן

תיאטרון חיפה מארח את התיאטרון הקיבוץ. מופע תיאטרון מחול בשיתוף להקת המחול הקיבוצית. האגדה המפורסמת על בת הטוחן הענייה אך טובת לב, העוזרת לאביה הטוחן הזקן לנהל את טחנת הקמח הישנה. כשהנסיך המפונק והבזבזן רוצה לאסור אותו בשל חובות לארמון, בת הטוחן נחלצת לעזרתו ואף מספרת שביכולתה לטוות קש לזהב. לאמיתו של דבר אין ביכולתה לעשות זאת והיא נקלעת לתסבוכת. איך תוכל לפתור את התסבוכת? בת הטוחן מגלה שאם לא מאבדים את התקווה, המצב תמיד יכול להשתנות לטובה. סיפור על אומץ לב, צניעות מול חמדנות, הסתפקות במועט והכרה בערך החברות והעזרה לזולת, והאמונה שאנשים יכולים להשתנות לטובה.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.