Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממלכת הדרקונים מתחם אקספו תל אביב

ממלכת הדרקונים, תערוכת דרקוני ענק המשתרעת על שטח של מעל 5,500 מ”ר במתחם עתידני מרשים הכולל מסכי ענק שמכניסים את הילדים לעולם חוויתי שכולו טבע ופרא, דמויות ענק של דרקוני ענק ויצורי פנטזיה נוספים ניצבים ברחבי המתחם ובנוסף, יצורי פנטזיה וגיבורים המגולמים ע”י שחקנים- מסתובבים בין קהל המבקרים ומוסיפים לחוויה מימד נוסף. בנוסף, מתחם קולנוע VR , עמדות סלפי, אטרקציות לילדים, פינות יצירה והצגות לכל אורך היום– וכל אלה במיקום ממוזג בשיאו של הקיץ. התערוכה והפעילויות השונות מתאימות לילדים ולכל המשפחה – החל מגיל 3.

ברוכים הבאים לאינסוף – עולם מוקף מים ואש, הרים וגאיות, טירות מבוצרות והרי געש. חושו את רוח המדבר, שמעו את נהמת הדרקונים וגלו את מסתורי עולם הפנטזיה על גבי יותר מ-2000 מ”ר של מסכי ענק 360 מעלות. דרקונים מכל מיתולוגיות העולם – דרקונים בגובה 10 מטרים, נושפי עשן ורועמים יישאו אתכם אל עולם האגדות אשר טרם ביקרו בו בני אדם. אך היזהרו! לפעמים הם רעבים! לפגוש את הגיבורים – פגשו את האבירים והנסיכות, מכשפים ואורקים, יצורים מהאגדות והיוניקורן המסתורי. קחו חלק במסעם ובהרפתקותיהם בממלכה המסתורית. עולמם המסתורי של ממלכת הדרקונים – בואו לחשוף עולמות שטרם ביקרו בהם בני אדם, הרי געש יורקי אש, מפלי ענק ויצורים שלא מהעולם הזה! גלו את עמדות הסלפי הייחודיות והמדהימות. מתחם קולנוע VR – חוויה מדהימה בממלכת הדרקונים ! מתחם קולנוע VR בו יתגלה עולם מסתורי , מרתק ובלתי נודע, חווית מציאות מדומה לכל המשפחה אשר תשאיר את המשתתפים פעורי פה (אינו כלול במחיר הכרטיס). כרטיסים באתר לאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.