Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטיילים עם עגלות - הצעות לטיולים מונגשים ברחבי הארץ

מחפשים איפה לטייל עם הקטנטנים שעדיין בעגלה? בארץ יש מבחר של מקומות שמתאימים לטיול עם עגלות. הנה כמה המלצות לטיולים נהדרים ברחבי הארץ שמתאימים גם עם עגלות. שבילי הליכה, מסלולים קצרים ליד נחל, פארקים או תצפיות עוצרת נשימה. אז בואו נתחיל: 

 הג’ובה הגדולה ביער אודם – בצפון רמת הגולן, ליד מושב אודם, נמצאת תופעת טבע מיוחדת בלב היער. הג’ובה היא בעצם מכתש שנוצר בעקבות רעש וולקני שהתרחש באיזור לפני מאות אלפי שנים. באזור יש עוד כמה עשרות ג’ובות דומות, אך זו הגדולה ביותר ביניהן – קוטרה 250 מטר ועומקה כ-60 מטרים. ההליכה ביער היא בשביל סלול קצר (כ-700 מטרים) ומונגש לעגלות שיוביל אתכם ישירות אל תצפית מרהיבה הצופה אל המכתש המיוחד ואל הנוף שסביבו. לאחר הטיול אל התצפית תוכלו לתפוס מקום נחמד ביער תחת צל העצים ולעשות פיקניק או לשתות קפה מול הנוף.

במרחק נסיעה של דקות ספורות תוכלו להגיע אל יער האיילים הנמצא במושב אודם והוא מתחם אטרקציות ענק לכל המשפחה. לפירוט מלא על המקום לחצו כאן.

 טיילת מצוקי האון – בדרום רמת הגולן נסלל שביל הליכה מונגש שעובר ממצפה שלום ועד מבוא חמה. מדובר בטיילת שצופה אל נופים מהיפים שיש בצפון הארץ ולאורכה יש מספר נקודות עצירה ותצפיות. הטיילת מתנשאת לגובה של כ-500 מטרים מעל פני הים ואורכו של שביל ההליכה הוא כ-2.5 ק”מ. ממסלול הטיול נוכל לצפות אל נופי הכנרת, עמק החולה, עמק הירדן, הרי מירון, הרי הנפתלי, נראה גם את החרמון וחדי הראייה יוכלו להבחין גם בהר התבור העגול והמיוחד. רוב השביל חשוף לשמש ולכן אם אתם מגיעים בשיא הקיץ, אנחנו נמליץ להתחיל את הטיול בשעה מוקדמת יחסית בבוקר או להגיע בשעות השקיעה היפהפיות.

מי שרוצה לקצר משמעותית את הטיול יכול להגיע ישירות אל תצפית מצפה שלום היפה ומשם לחזור אל הרכב. בנקודת התצפית הזו יש מסבירן קולי שיפרט לכם מעט על הנוף שמולכם. לחצו כאן למידע על תצפית מצפה שלום והמעיינות שלצידו.

 נחל ציפורי טחנת הנזירים – באיזור הכרמל / רמות מנשה נמצא אחד המקטעים האטרקטיביים של נחל ציפורי הארוך. מטחנת הנזירים העתיקה ישנו שביל הליכה סלול ונגיש לעגלות לכל אורכו. שביל ההליכה הוא ממש בצמוד למי הנחל הזורמים והוא מגיע עד לטחנת הנזירים העתיקה. בסופו של השביל יש גם שטחי דשא גדולים שבהם ניתן להתמקם לפיקניק ואפשר גם לעשות על האש. החזרה היא באותה הדרך ממנה הגעתם. טיפ – תביאו כדור לילדים.

הגן היפני וגן הקקטוסים בחולון – בארצות המזרח הגנים היפניים מהווים איזורי רגיעה שמשרים אווירת שלווה ושקט. הגן היפני בחולון עוצב בסגנון המקובל במזרח ויש בו אלמנטים של מים זורמים, פרגולות, פסלים יפניים וצמחייה עשירה. הגן הוא אמנם קטן אך הביקור בו הוא מיוחד.

במרחק של כמה מאות מטרים ממנו נמצא גן מיוחד נוסף – גן הקקטוסים. ברחבי הפארק שבילי הליכה נגישים וספסלי ישיבה והטיול בו יחשוף אתכם לעולם שלם של קקטוסים. ברחבי הפארק פזורה צמחייה מיוחדת במינה ונדירה שהובאה הנה מרחבי העולם וגם פסלים אומנותיים בעיצוב מיוחד. אז גם אם טיול בין קקטוסים נשמע לכם כמו חוויה קצת מוזרה, אתם לא תאמינו כמה מיוחד המקום הזה.

הכניסה לשני המקומות היא ללא תשלום. הגן היפני פתוח תמיד למבקרים ולגבי שעות הפעילות של גן הקקטוסים תוכלו להתעדכן כאן: לאתר הרישמי לחץ כאן.

 גן לאומי עין חמד – הגן הלאומי נמצא בדרך העולה אל ירושלים. מדובר בפארק מאוד גדול בשטחו ובו מספר מסלולי טיול קצרים שתוכלו לעשות. תוכלו גם לתפוס פינה ולהתמקם לכם על אחד מספספלי הפיקניק הרבים שיש כאן תחת צל העצים ולהעביר יום של כייף. נחל כסלון זורם ברחבי הפארק בתעלות ובריכות שניתן להשתכשך בהן. בפארק עובר מסלול הליכה נחמד, מעגלי וקצר שמוביל אל מערת קבורה מימי בית ראשון ובחלקו הדרומי של הפארק יש גם מבצר צלבני עתיק. בחגים ובסופי שבוע מתקיימות כאן לעתים פעילויות מיוחדות לכל המשפחה, כדאי להתעדכן באתר הרשמי של הגן הלאומי. לאתר הרישמי לחץ כאן.

 פארק נחל לכיש באשדוד – הפארק מהווה מקום בילוי עם מספר אטרקציות לכל המשפחה כשלצידו זורם נחל לכיש. בפארק ישנה טיילת שנקראת “טיילת חי לכיש” והיא עוברת לאורך הפארק ולצד הזרימה של הנחל ומגיעה עד לנקודה הסופית של הנחל בה הוא נשפך לים. הטיילת סלולה ונגישה במלואה ובכל אחד מצידיה אטרקציה נחמדה. מצידו האחד של הפארק גן חיות קטן ובקצהו השני פארק שעשועים גדול. לטעמנו מדובר במקום שמשלב בצורה נהדרת טיול טבע עם אטרקציות לילדים.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.