Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לטיול עם הילדים בכל הארץ - מצפון לדרום

רוצים לצאת לטיול עם הילדים ולא יודעים לאן? תמשיכו לקרוא, זה בדיוק בשבילכם. לשמחתנו הרבה יש בארצנו היפה המון מסלולים, טיולים, נחלים זורמים, אטרקציות ועוד. כאן תוכלו למצוא את ששת המומלצים שלנו להפעם – אז מה שנשאר לכם זה לבחור מקום ולצאת לטייל עם המשפחה! 🌳🌞🤸‍♀️🏃‍♂️

🌟נסיעה לכיוון צפון🌟

ג’ונגל כייףבקיבוץ בית זרע נמצא המקום המקסים הזה שהוא אטרקציה נהדרת לבילוי עם ילדים. המקום די גדול והוא משלב בצורה נהדרת מפגש עם חיות, מתקני שעשועים ומספר אטרקציות נוספות לילדים. בנוסף בתקופות מסויימות המקום מציע אפשרות לצאת לטיול טרקטורונים חוייתי שעובר במספר נקודות עניין בתשלום נוסף. להמשך קריאה ומידע נוסף על המקום לחצו כאן.

אם אתם רוצים לצאת מכאן לטיול נוסף אז ההמלצה שלנו היא לשלב ביקור בנהריים. שם תוכלו לשבת לפיקניק וליהנות גם מתצפית זרימה נהדרת של הירמוך. למידע מפורט על טיול בנהריים לחצו כאן.

שמורת הטבע נחל מערות  – השמורה נמצאת בכניסה הדרומית לעיר חיפה והיא אתר מורשת עולמית שמציג את מערות האדם הקדמון בהן הוא חי במשך אלפי שנים. בתחילת הטיול מוצג סרטון קצר שמסביר בצורה חוויתית על המקום בו אתם נמצאים. בנוסף למערות שהן עיקר האטרקציה, בשמורה הוקם גם שביל חושים קצר, “שביל הרגליים היחפות”, שהילדים מאוד אוהבים. מי שרוצה להרחיב את הטיול יוכל לעשות זאת באחד ממסלולי ההליכה שיש בשמורה וגם ליהנות מתצפיות שצופות על קו החוף. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.   

🌟נסיעה לכיוון מרכז🌟

לגעת בחיות בגבעת חיים – לגעת בחיות נמצא בקיבוץ גבעת חיים בעמק חפר ליד חדרה, והוא גן חיות קטנטן אך מיוחד. במקום יש מגוון של חיות שמסתובבות בחופשיות במקום שמדמה את הסביבה הטבעית שלהן. המבקרים יכולים להסתובב בין החיות, להאכיל וללטף את חלקן. בנוסף ברחבי המתחם יש מספר פינות ישיבה, מדשאות וכמה אטרקציות נוספות למבקרים. המקום מציע גם אפשרות של טיול מודרך בטרקטור שנוסע בין שדות הקיבוץ. למידע מלא על המקום לחצו כאן. 

נחל אלכסנדרהנחל זורם בכל ימות השנה ולאורכו יש מספר נקודות עצירה מעניינות. ביניהן מסלולי הליכה קצרים ונגישים, פארקי שעשועים, שטחי מדשאות ואפשרות לפיקניק או על האש. מאחר ומדובר במקום שיש בו קצת מכל דבר, כל אחד יכול למצוא מה לעשות כאן ומדובר במקום שמתאים מאוד לבילוי יומי עם הילדים. אחת האטרקציות שמושכת הנה את רוב המטיילים הם הצבים הרכים שחיים כאן בנחל וניתן לצפות עליהם מהפארק. למידע מלא על המקום לחצו כאן. 

🌟נסיעה לכיוון דרום🌟

גן לאומי בית גובריןגן לאומי בית גוברין הוא עולם מערות קסום ומרהיב שכל כולו אטרקציה. הגן הוא ענק והטיול בו הוא באופן שבו עוברים בין התחנות עם הרכב ובכל תחנה יש נקודת עניין אליה ניתן לרדת לטיול רגלי קצר.  בכניסה אל האתר תקבלו מפה שתעזור לכם להתמצא ולהחליט באילו חלקים של הפארק תרצו לבקר. כמעט בכל תחנה תפגשו מערה וכולן שונות אחת מהשניה בגודל, במראה ובתפקידן. בגן הלאומי ישנם שני מתחמים: מתחם המערכות ומתחם עיר בני החורין. להמשך קריאה על המקום לחצו כאן. 

בריכת הקשתות – בלב העיר רמלה נמצאת בריכה בת אלפי שנים שנשמרה ותוחזקה והיום היא משמשת כארקציה מעניינת וכייפית. אם אתם כבר ברמלה, ואתם מטיילים עם ילדים, אל תפספסו ביקור במוזיאון המשאיות המיוחד והחינמי. להמשך קריאה ופרטים נוספים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדים?

בואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו– יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

רשימת פארקים מומלצים לבילוי עם כל המשפחה – הפארקים הם כבר מזמן לא רק גני שעשועים אלא מרחבי טבע משולבים עם המון אטרקציות לכל המשפחה שיוצרים מקום מושלם להעביר בו יום שלם של בילוי וכייף – כנסו לרשימת המומלצים שלנו של פארקים בכל הארץ.

מוזמנים להשתמש במפת הטיולים שלנו

לעוד טיולי משפחות על פי איזור בארץ

שמורת הטבע נחל ראש פינה
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום
אנדרטת עוצבת סער – חטיבה 7
טנקים, מטוסים ואוניות - אטרקציה לילדים
דרך נוף הגלבוע - כתף שאול וחוות הרוח
16 תצפיות עוצרות נשימה בצפון הארץ
מטיילים עם מוסיקה – גנים ופארקים עם כלים מוזיקלים
מטיילים עם מוסיקה – גנים ופארקים עם כלים מוזיקלים
תחנת רכבת העמק המשוחזרת - טיילת רכבת העמק
אטרקציות לילדים על גלגלים - רכבות, משאיות וכל מה שנוסע