Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטיילים עם מוסיקה – גנים ופארקים עם כלים מוזיקלים

יש כל כך הרבה פארקים וגני שעשועים אך לא בכולם תוכלו למצוא אטרקציה שהופכת את המקום למיוחדת – כלים מוזיקלים. אם יש לכם ילדים שאוהבים מוסיקה ומנגינות הם בטח ימצאו את עצמם משחקים במקומות האלו זמן מה. מצפון לדרום אלו ההמלצות שלנו לגנים מוזיקלים.

פארק המשפחה בכרמיאל – מעבר לכך שפארק המשפחה בכרמיאל מאכלס בו כל כך הרבה אטרקציות כמו: מיני גולף, מתקני שעשועים, אזור פיקניקים, קט רגל, באולינג, מתקני כושר. הוא גם מכיל בו גן מוזיקלי חינוכי. תוכלו למצוא כאן קסילופון, פעמונים, תופים ועוד… למידע מלא לחץ כאן.

נופארק – מדובר בפארק ענק עם מרחבים גדולים שמטרתו להוות אטרקציה ואתר פנאי לבילוי עם כל המשפחה. אז אחרי הביקור שלנו בנופארק מבחינתנו הפארק בהחלט מספק את כל מה שנדרש כדי לבלות כאן כמה שעות של כייף עם הילדים. אם אתם מחפשים פארק יפה, אטרקטיבי ומטופח לבילוי הבא שלכם, תמשיכו לקרוא כאן.

פארק אדית וולפסון בתל אביב – בפארק העירוני יש פינת מוזיקה באיזור הגן שעשועים. יש כאן מגוון מתקנים המייצרים צלילים שונים, חוויה נהדרת לכל הגילאים.

יער בן שמן – חניון “קולות וצלילים” שנמצא בלב היער ליד “שער קדומים” לבאים מכביש 443. אז כמו ברוב חניוני היום של קרן קיימת לישראל גם כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של שולחנות פיקניק, שביל נגיש ומותאם לעגלות/נכים. אך מה שמיוחד בחניון זה שתוכלו למצוא כאן משחקים שניתן להפיק מהם צלילים. האמנית ציפורה גנדלר היא זו שאחראית על המשחקים שבנויים מצינורות בצורות שונות שניתן להפיק מהם מוסיקה. אם תנשב הרוח ותהיו מספיק בשקט תוכלו לשמוע גם איך הרוח שנושבת מנגנת את ניגונה.

גן מוסיקלי פארק פרס – פארק ציבורי מבין היפים והמושקעים שיש באיזור חולון. יש בו אטרקציות לכל המשפחה כמו: משחקי ספורט, מגרשים פתוחים, אימוני כושר וגם גן מוזיקלי עם מספר כלי נגינה שונים. על פארק פרס אפשר לדבר ולהחריב בנפרד עוד הרבה אך אין ספק שמדובר על מקום מושלם להעביר בו ימי כייף עם הילדים.

הגן הטרופי מוזיקלי בירקון – גני יהושע לאורך נחל הירקון מספק בילוי יום מפתיע מלא באטרקציות לכל המשפחה. אם אתם באיזור המרכז תוכלו להגיע אל אתר שבע טחנות על גדול נחל אל עוג’ה – נחל הירקון. בגן הטרופי מוזיקלי יש צמחייה טרופית, שבילי הליכה, בריכות מים לדגים, עופות וצמחי מים. הביקור בגן מדגיש את החוויה של שהיה ביער טרופי. בתוך הגן יש חממה ייחודית של סחלבים. בנוסף לכל זה תוכלו למצוא כלים מוזיקלים שמשתלבים מצוין עם המקום. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן המוזיקה בראשון לציון – מבין הגנים המיוחדים שנותנים את הכבוד המלא למוזיקה הקלאסית. מדובר על גן חכם, יש בו המון שלטים המפעילים את המטיילים בעזרת הסמארטפון ובכך המטיילים נחשפים למוזיקה. בגן יש נדנדה שבעת הנדנוד מעלה ומטה היא מנגנת את הערבסקה של דביסי. יש כאן עוד מגוון רחב של מתקנים כמו כסאות מוזיקלים, גלילי ריצה, כדורי טיפוס וכל זה בזמן שהמתקן מנגד את המוזיקה!

פארק אשדוד ים – פארק המשתרע על שטח של 200 דונם ובו יש אגם גדול בשטוח של 11 דונם עם מזרקה צבעונית ומרשימה. בנוסף יש פה מגוון אטרקציות כמו מתקני שעשועים, מגרשי ספורט, מתקני כושר, סקייט פארק, מקומות פיקניק וגם גן מוזיקלי – גן וצליל. תוכלו למצוא כאן תופים, קסילופון, אבוב נשיפה ועוד…

גן הפסלים ברוח – ממש על שפת מכתש רמון, בנקודה הכי יפה באיזור עם הנוף עוצר הנשימה והפרעי של המכתש, תוכלו למצוא את גן הפסלים. למעשה מדובר על פארק פיסול מדברי גדול של האומן עזרא אוריון. קו הפסלים הקרוב יותר לשפת המכתש הוא פיסול מדברי והקו השני הרחוק יותר הוא של המפסלים המוסיקלים. למידע נוסף על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד כמה טיפים לטיול עם הילדים?

בואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו– יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

רשימת פארקים מומלצים לבילוי עם כל המשפחה – הפארקים הם כבר מזמן לא רק גני שעשועים אלא מרחבי טבע משולבים עם המון אטרקציות לכל המשפחה שיוצרים מקום מושלם להעביר בו יום שלם של בילוי וכייף – כנסו לרשימת המומלצים שלנו של פארקים בכל הארץ.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

מוזמנים להשתמש במפת הטיולים שלנו