Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים ואטרקציות במרכז הארץ עם ילדים

במרכז הארץ אפשר למצוא מגוון מקומות לטיולים בהם ניתן להעביר יום שלם של כייף עם המשפחה, הילדים והחברים. מקומות כמו פארקים לפיקניקים, פינות טבע עם זרימת מים ומגוון אטרקציות בטבע הפתוח לצד העיר הסואנת. אז איפה מטיילים במרכז הארץ? הנה כמה אפשרויות לטיול הבא שלכם:

פארק רעננה – הפארק הגדול הזה באזור השרון מאפשר לנו לבלות במקום שבו נוכל להרגיש אווירה של טבע לצד העיר. פארק רעננה הוא אחד מהפארקים העירוניים היפים והמטופחים וניתן להעביר בו כמה שעות של כייף והנאה. ברחבי הפארק יש שטחי מדשאות גדולים, שבילי הליכה ושבילי רכיבה לאופניים, אגם מים מלאכותי, מזרקות, מגוון רב של מתקני שעשועים לילדים, מגרשי ספורט, וגם פינת חי שיקומית מרשימה. בפארק יש שתי אטרקציות נהדרות נוספות (בתשלום) – רכבת ילדים קטנה שעושה סיבובים סביב הפארק (בשבתות וחגים) ושייט בספינה החוצה את האגם. בשטח הפארק יש גם מזנון לרכישת אוכל ושתיה ומדי פעם מתקיימות הופעות. ניתן להתעדכן בדף הפייסבוק של הפארק – לחצו כאן. 

גן לאומי מקורות הירקון – במתחם מקורות הירקון שבגן הלאומי תמצאו מסלולי הליכה קלילים בין בריכות נופרים מרשימות, שטחים גדולים לפיקניקים וגם חניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים. בגן הלאומי ישנה אפשרות לטייל לצד נחל הירקון ובדרך לקרוא את שלטי ההסבר על הנחל ועל הצמחייה שתפגשו כאן. בבריכות תפגשו גם את השפמנונים הגדולים ששוחים כאן במים שקשה מאוד לפספס אותם. במסלול הטיול יש נקודות עניין נוספות כמו בית בטון שהוא המתקן הראשון שנבנה מבטון בישראל, טחנת קמח מהתקופה העות’מנית ואת בריכת דגי הלבנון. שימו לב שלא להתבלבל עם מתחם תל אפק שגם הוא חלק מגן לאומי ירקון. למידע על גן לאומי תל אפק לחצו כאן.

פארק שבע טחנות – טוב, יותר מרכז מזה אין. בלב גני יהושוע הגדולים שמשתרעים לאורכו של נחל הירקון נמצא המתחם הענק הזה שמלא באטרקציות לכל המשפחה. המקום נקרא שבע טחנות מאחר ובעבר היו כאן טחנות קמח והמקום הזה שימש כאזור חקלאי פעיל. כיום הפארק הפך לאחד הגדולים והאטרקטיביים בארץ שבו יש מגוון אטרקציות ונקודות עניין. בפארק יש גנים מיוחדים כמו גן טרופי, גן מוסיקלי, גן סלעים, גן קקטוסים ועוד. בכניסה לפארק ישנה אפשרות להשכיר רכב גולף ולטייל עצמאית בין המקומות שבפארק. עוד אטרקציות שיש כאן בגני יהושוע: שייט באגם, כדור פורח, רכבת ילדים (בשבתות וחגים), פארק שעשועים עם מתקני אקסטרים והמון דשא וצל.  

בית לאה – אם אתם מחפשים מקומות לטבול בהם במים במרכז הארץ, הנה מקום שהוא אופציה נהדרת לבילוי לצד מים זורמים. המים הזורמים כאן הם חלק מנחל הירקון הארוך שזורם בלב המדינה ועובר במספר מוקדי עניין שחלקם ראויים לחצה וחלקם אסורים. בבית לאה תמצאו נקודה ליד המים עם אנשים רבים שמתרעננים להם במים הראויים לרחצה באזור זה. סביב המים יש אזורי ישיבה עם צל. אז מי שמחפש טיול עם מים במרכז הארץ, זה בדיוק בשבילכם.

מערות אפקה – הטיול במערות אפקה מתחיל ממש “בחצר האחורית” של העיר הגדולה. לא להאמין שכל כך קרוב לעיר הסואנת, בסמוך לשכונת רמת אביב, נמצא אתר טבע חשוב ומיוחד שמציג מערות קבורה מהתקופה הביזנטית. מסלול הטיול של מערות אפקה מפורסם בעיקר בעקבות פריחת הנרקיסים המרהיבה שממלאת את האזור בחורף, אבל מעבר לכך מדובר באופציה לטיול קליל במיקום מפתיע, שמתאים לכל המשפחה. המסלול הוא מעגלי ואורכו כ 1 ק”מ במהלכו נפגוש מערות ועוד שרידי עתיקות שונים. אז אם אתם מחפשים מסלולים שקרובים לעיר, זה לגמרי הכי קרוב שיש.

פארק ארץ הצבי – הפארק נמצא במושב אלישמע שבאזור הוד השרון ויש פה קצת מכל דבר כדי להעביר כמה שעות של כייף עם הילדים. הפארק הוא בעצם שילוב של גן חיות קטן ומשפחתי עם מספר אטרקציות נוספות. בכניסה אתם תמצאו את הבימבות והאופניים שמפוזרים כאן לשימוש חופשי של הילדים, וברחבי הפארק תוכלו לראות מגוון בעלי חיים ומתקני שעשועים. במרכז הפארק ישנו אזור ישיבה גדול עם שולחנות פיקניק ומשחקים שונים כמו נדנדות, מגלשות, בועות סבון, פינת יצירה ועוד.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

מצפה יפתח
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום
דרך נוף יערות ציפורי – דרך נוף יער קרית אתא
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בצפון
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי במרכז
דרום אדום יער שוקדה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בדרום
מפת הטיולים שלנו
מפת הטיולים שלנו פתוחה חינם לכולם!
אנדרטת עוצבת סער – חטיבה 7
טנקים, מטוסים ואוניות - אטרקציה לילדים
טיילת עמי - טיילת הירדן
המלצות לטיולים עם עגלות בישראל
דרך נוף הגלבוע - כתף שאול וחוות הרוח
16 תצפיות עוצרות נשימה בצפון הארץ
פארק תמנע
רוד טריפ בארץ טיולים מובנים