Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה בפסח 24: הנחות במלונות ואתרי נופש

חופשת פסח הארוכה כבר תכף כאן וזה הזמן לקבל החלטה איפה תרצו להעביר אותה. פסח וחודשי הקיץ הקרובים הם זמן מצוין לקחת פסק זמן ולצאת לנפוש בערים השונות של ישראל. מקומות רבים כבר הולכים ומתמלאים ומי שרוצה חופשה בפסח, ארוכה או קצרה, זה בדיוק הרגע להזמין. אנו מציעים לגולשי בשביל המשפחה מגוון הנחות במלונות, הוסטלים וכפרי נופש.  אצלנו תוכלו למצוא הנחות לחופשה באילת, הנחות לחופשה בתל אביב והמרכז, הוסטלים וכפרי נופש בצפון ועוד. אם אתם מחפשים הנחה לחופשה בישראל בפסח, או בחודשי הקיץ הקרובים, המשיכו לקרוא וסגרו לכם את החופשה שהכי מתאימה לכם.

חופשה בצפון

כפר הנופש עין חרוד

כפר הנופש עין חרוד מציע חווית אירוח קיבוצי למרגלות הגלבוע. במתחם הנופש תמצאו מספר סוגי חדרים, בקתות נופש וסוויטות שמתאימות להרכבי אירוח שונים. המיקום של כפר הנופש מעולה למעוניינים בטיולים באזור הגלבוע ועמק חרוד מאחר והוא נמצא במרחק של דקות נסיעה ממספר אזורי טיול, אטרקציות, מסעדות ועוד. במתחם האירוח יש גן שעשועים קטן, ואחד נוסף גדול יותר נמצא בתוך קיבוץ חרוד. עמדות מנגל מסודרות נמצאות במספר מתחמים שבהם תוכלו להשתמש בחופשיות (מותר להדליק אש בפינות המיועדות לכך בלבד). גולשי האתר יכולים לקבל 12% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של כפר הנופש עין חרוד איחוד. ההטבה תקפה לאורך כל השנה על בסיס מקום פנוי. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

לייקהאוס כנרת

מלון לייקהאוס כנרת ממוקם אל מול הכנרת, הרי הגולן והגליל ומשתרע על 220 דונמים של מדשאות מוריקות, מגרשי טניס וקט רגל, בריכה וחוף נאמוס – חוף ים פרטי. במלון תמצאו חדרים מרווחים ומעוצבים, ארוחות בוקר וערב עשירות וטריות, בריכת שחיה חיצונית, מועדון ילדים ומתחם מרחצאות חמי טבריה הממוקם מול המלון ומזמין את אורחי המלון ליהנות מבריכות תרמו-מינרליות פנימיות וחיצוניות, בריכה חצי אולימפית וחדר כושר מאובזר ללא עלות. ובמיוחד לחודשי הקיץ, מגוון ענק של פעילויות לילדים: כוכבי הילדים הגדולים בישראל מגיעים ללייקהאוס כנרת ( קווין רובין, רוי בוי, טל מוסרי ובוב ספוג, סמי הכבאי, סוניק ומור זיתוני), צוות בידור והפעלות בבריכה, מגוון הצגות וסדנאות מיוחדות לילדים, שעשועונים נושאי פרסים, מסיבות קצף בבריכה עם DJ לייב ועוד. גולשי האתר יכולים לקבל 15% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של לייקהאוס כנרת. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

חופשה במרכז

ספוט הוסטל תל אביב

הספוט הוסטל – THE SPOT – הוא מבין אתרי האירוח המיוחדים שתמצאו בעיר התוססת. העיצוב הייחודי שלו, המגוון הגדול של חדרי האירוח והשטחים המשותפים במקום הם רק חלק ממה שהופך אותו למקום אירוח שממש כדאי לכם להכיר. אחד היתרונות הגדולים של הספוט הוא ההיצע הגדול של החדרים והמבנה המגוון שלהם: חדרי שותפים, חדרים לזוגות, חדרי משפחה וחדרים שמתאימים לקבוצות גדולות או משפחות מרובי ילדים. כל החדרים מעוצבים ומאובזרים בקפידה. הספוט הוסטל נמצא במיקום מושלם, בנמל תל אביב, בקרבת האתרים הכי מבוקשים של העיר. נמל תל אביב התוסס מציע אפשרויות בילוי רבות, אטרקציות לילדים, טיילת נגישה, מגוון חנויות גדול, מסעדות, בתי קפה ועוד. במרחק קצר משם תוכלו להגיע גם למרחבי הטבע והפארקים הרבים שיש בעיר. גולשי האתר יכולים לקבל 7% הנחה לחופשה בנוסף למבצעים הקיימים, עם הזננת קוד קופון: שביל בעת ההזמנה באתר הרשמי של ספוט הוסטל. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. *כרגע ההוסטל אינו מגיש ארוחות בוקר באופן זמני. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

מלון פליי מידטאון תל אביב

ברוכים הבאים למלון PLAY מידטאון המקום בו הכל יכול לקרות, כל האפשרויות פתוחות והגבולות – רק מחכים להימתח. מלון PLAY אינו נראה או מרגיש כמו כל מלון אחר בו הייתם, וככה בדיוק אנחנו רוצים שתרגישו: הכל פתוח. בואו לחוות את תל אביב כאילו הייתם מקומיים. תנו לחוויות, מראות, טעמים, ריחות, צלילים ותחושות לפעפע פנימה. במלון 115 חדרים ייחודיים: סטודיו, לופט, גלריה, טרסה וסוויטות שיגרמו לכם לשנות את כל מה שאתם חושבים על חופשה, על מלון (או על החיים). במלון יחכו לכם סוויטות וחדרים בעיצוב ניו יורקי, ארוחת בוקר עשירה במסעדת המלון פלייגראונד, מתחם הכושר והספא זאוס ועוד. הגיע הזמן להתנתק, להעז, לנוח ולשקוע עמוק בעיר המרגשת ביותר בעולם. גולשי האתר יכולים לקבל 15% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של מלון פליי מידטאון. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

מלון פליי סי פורט תל אביב

מלון PLAY סי פורט ממוקם בנמל תל אביב מרחק פסיעה מהים, שוק האיכרים של צפון העיר וכל האטרקציות המרכזיות של העיר. המלון מציע 77 חדרי דלקס וסוויטות מרווחות, מעוצבות בסגנון אורבני ומזמין. מסעדת פנטסטיק הממוקמת בקומת הכניסה של המלון מגישה ארוחות בוקר וערב במרחב הלקוח מעולם האגדות והפנטזיה, באולם האירועים, הטרקלין וגינת התה. בחדר הכושר הסמוך למלון, תוכלו ליהנות מציוד מתקדם לאימוני כוח וסיבולת, הליכונים ומתקני משקולות. גולשי האתר יכולים לקבל 15% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של מלון פליי סי פורט תל אביב. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

אברהם תל אביב

לרשת אברהם יש ארבעה הוסטלים ברחבי הארץ: ירושלים, נצרת, תל אביב ואילת. כל ההוסטלים נמצאים במיקום מרכזי, קרובים לעיר ולאתר טיול כמו אברהם תל אביב. אברהם תל אביב מציע לכם לינה בסיסית וזולה עם חדרים שמתאימים גם למשפחות. הייחודיות של הרשת היא בעיצוב מיוחד ובאווירה צעירה. בנוסף תוכלו לצאת לסיורים שמארגנת הרשת במחירים מוזלים. גולשי האתר יכולים לקבל 10% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון Shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של אברהם תל אביב. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

מלון WEST תל אביב

מלון ווסט ת”א ממוקם בסמוך לחוף הצוק הפופולרי. המיקום מאפשר נסיעה קצרה, למרכזי העסקים והבילוי של תל אביב והרצליה כמו גם גישה לצירי תנועה מרכזיים. הגישה לחוף המוסדר קלה, מהירה ונוחה. במלון 65 סוויטות מפוארות ומרווחות המתאימות למשפחות, זוגות ואנשי עסקים. חלקן פונות לים התיכון, וחלקן האחר לנוף האורבני. בכל דירה/סוויטה מיזוג, טלוויזיה, חדר רחצה, מיני מקרר, מכונת אספרסו, ערכת קפה ותה ועוד. הסוויטות כוללות מטבחון מאובזר, מיקרוגל וכיריים חשמליות. במלון תוכלו ליהנות מבריכת שחיה עם מיטות שיזוף, ספא מפנק ומחדר כושר חדש ומאובזר. גולשי האתר יכולים לקבל 15% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של מלון וואסט תל אביב. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

חופשה בירושלים

מלון סי הוטל נווה אילן

מלון נווה אילן מרשת מלונות סי הוטלס (C-Hotels) נמצא במיקום מושלם, בלב הרי יהודה, וצופה אל הנופים הקסומים של הרי ירושלים. מיקומו של המלון אטרקטיבי בהיותו נמצא במרחק נסיעה של 20-30 דקות נסיעה מתל אביב או ממרכז העיר ירושלים. מלון נווה אילן מציע מגוון רחב של חדרים והוא מתאים לאירוח משפחות, לחופשה רומנטית זוגית וגם לאירוח כנסים עסקיים. 

המיקום של המלון הופך אותו לאטרקטיבי מאוד מאחר ובקרבתו יש מסלולי טיול, מסעדות ויקבים, פארקים ואטרקציות. במלון יש מתחם ייחודי שמוקדש כולו עבור הילדים – עולם הילדים במלון מציע לאורחים מתחם פעילויות לפי חדרי נושא: חדר קולנוע, חדר משחקי מחשב, חדר קולנוע, ג’ימבורי לקטנטנים, מיני סופרמרקט ועוד (המתחם פתוח בסופי שבוע, חופשות ובהתאם לתפוסה במלון). בסמוך למלון נמצא קאנטרי נווה אילן וכאורחי המלון תוכלו להיכנס אליו באופן חופשי. המלון מציע גם אטרקציית מים שכוללת מגלשת מים ומזרקות – המתקנים פעילים בהתאם לעונות השנה. בעונת הקיץ ובחופשות המלון מקיים מגוון פעילויות משתנות כמו: מופעים, סיורי פנסים, סדנאות שף ועוד. גולשי האתר יכולים לקבל 7% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון “שביל” בעת ההזמנה באתר הרשמי של מלון סי הוטל נווה אילן. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

מלון אלדן ירושלים

מלון אלדן בירושלים ממוקם בלב העיר העתיקה, לצד שדרת ממילא התיירותית. המיקום של המלון הוא מבין היתרונות הכי חשובים בעיר ירושלים בכך שהוא מהווה נקודת יציאה מושלמת לטיולים באתרי העיר האטרקטיביים ביותר. המלון נמצא במרחק הליכה ממתחם התחנה הראשונה, שדרת ממילא, שער יפו, משכנות שאננים ועוד מגוון של אתרי תיירות ובילוי בירושלים. גולשי האתר יכולים לקבל 10% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של מלון אלדן. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

אברהם ירושלים

לרשת אברהם יש ארבעה הוסטלים ברחבי הארץ: ירושלים, נצרת, תל אביב ואילת. כל ההוסטלים נמצאים במיקום מרכזי, קרובים לעיר ולאתר טיול כמו אברהם ירושלים. אברהם ירושלים מציע לכם לינה בסיסית וזולה עם חדרים שמתאימים גם למשפחות. הייחודיות של הרשת היא בעיצוב מיוחד ובאווירה צעירה. בנוסף תוכלו לצאת לסיורים שמארגנת הרשת במחירים מוזלים. גולשי האתר יכולים לקבל 10% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון Shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של אברהם ירושלים. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

חופשה בדרום

מלון אינג’וי ים המלח

אינג’וי ים המלח (דניאל לשעבר) הוא נווה מדבר של רוגע באחד מהאתרים הידועים והמבוקשים בעולם. המלון מציע שילוב מושלם של בילוי, פנאי, ספא וטבע באזור המלונות של עין בוקק. במלון 302 חדרים מרווחים מתוכם סוויטות מפנקות וסוויטה נשיאותית עם בריכה פרטית הפונה לים ולבריכה.
במלון מסעדה המציעה ארוחות בוקר וערב עשירות, טריות וטעימות, בריכה צלולה, חוף ים מוסדר במרחק דקות הליכה, מתחם ספא המשתרע על פני 2 קומות, מתחם סולריום בעונה, מועדון ילדים, בית כנסת ועוד
. גולשי האתר יכולים לקבל 15% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של מלון אינג’וי ים המלח. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

אירוח כפרי בקיבוץ אילות

אירוח כפרי קיבוץ אילות שבדרום הערבה, מזמין אתכם לבוא להתארח בקיבוץ הדרומי ביותר בעולם. על גבעה המשקיפה אל נופה המרהיב של העיר אילת, בין הרי אילת ואל מול הרי אדום ישנם 41 יחידות נופש המתאימות למשפחות ולזוגות. בחדרים תוכלו להנות מכל מה שצריך: טלוויזיה בכל חדר, wifi, מיני מקרר, מיקרוגל, קומקום ומזגנים. בין יחידות הנופש ישנם מרחבים ירוקים ומשדאות הכוללות גני שעשועים, ערסלים, פינות מנגל ופינות ישיבה מוצלות. החנייה ברחבי הקיבוץ חופשית ויש כאן עמדות טעינה לרכבים חשמליים. גולשי האתר יכולים לקבל 13% הנחה, עם קוד קופון: שביל. למזמינים דרך האתר הרישמי של אירוח כפרי קיבוץ אילות. ההנחה תקפה כולל סופי שבוע, חגים וחופשות. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

אברהם אילת

לרשת אברהם יש ארבעה הוסטלים ברחבי הארץ: ירושלים, נצרת, תל אביב ואילת. כל ההוסטלים נמצאים במיקום מרכזי, קרובים לעיר ולאתר טיול כמו אברהם אילת. אברהם ירושלים מציע לכם לינה בסיסית וזולה עם חדרים שמתאימים גם למשפחות. הייחודיות של הרשת היא בעיצוב מיוחד ובאווירה צעירה. בנוסף תוכלו לצאת לסיורים שמארגנת הרשת במחירים מוזלים. גולשי האתר יכולים לקבל 10% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון Shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של אברהם אילת. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

אלמוגים אילת

מתחם דירות נופש אלמוגים מציע מגוון אפשרויות לינה לנופשים באילת. במתחם הלינה אלמוגים יש מגוון דירות בגדלים שונים, שמתאימות לאירוח הרכבים שונים מזוגות ועד משפחות ביניהן: דירות סטודיו, דירות גן, פנטהאוז ודירות עם יציאה ישירה אל הבריכה. כל הדירות מאובזרות ברמה גבוהה עם מטבח מאובזר, טלוויזיות ועוד. אורחי מתחם הנופש נהנים מחניה ללא תשלום בחניון הסמוך, על בסיס מקום פנוי. גולשי האתר יכולים לקבל 18% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון Shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של אלמוגים אילת. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע על המקום והזמנות לחצו כאן.

מלון פליי אילת

מלון פליי אילת הממוקם בחוף הצפוני, רק דקות הליכה מהטיילת, בקרבה למרינה, לקניון מול הים ולכל האטרקציות של העיר. המלון מזמין את אורחיו לחופשה מלאה חוויות ורוגע באווירה משוחררת ושמחה. במלון 73 חדרים מעוצבים, מוארים וממוזגים, מתוכם סוויטות וחדרי דלקס מפוארים המתאימים למשפחות או זוגות. במלון תוכלו ליהנות מארוחות בוקר עשירות עם שפע מטעמים, בריכה צלולה, מסעדת דגים בבעלות פרטית, סולו סושי בר, פוד טראק, ספא  וחדר כושר. גולשי האתר יכולים לקבל 15% הנחה לחופשה, בעת ההזמנה באתר הרשמי של מלון פליי אילת. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. למידע אל על המקום והזמנות לחצו כאן

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.