Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנבחרים מוזיאון השעווה הישראלי

את מוזיאון השעווה הבינאלומי מאדאם טוסו בלונדון שבאנגליה כולם מכירים, הגיע הזמן אחרי למעלה משלוש שנים של תכנון מפורט, ייצור הבובות ופיתוחן אתם מוזמנים להגיע למוזיאון השעווה הישראלי של הדמויות המפורסמות ביותר בישראל. המוזיאון מציג למעלה מ 50 דמויות כחול לבן מתחום הבידור, המוסיקה, האוכל, הפוליטיקה, התרבות והספורט. בין הדמויות במוזיאון תוכלו למצוא את: טייל ברקוביץ, גיא פינס, אסי בוזגלו, שירי מימון, אנה זק, סטטיק ובן אל, ריטה, סטפן, לינוי אשרם, מיקי ברקוביץ, כוכבי הילדים: יובל המבולבל, מיקי ומיכל הקטנה. גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו, הזמר הראל סקעת ועוד.

במהלך הביקור שלכם במוזיאון תוכלו להשתמש באפליקציה ייחודית שנוצרה כדי ללוות את המבקרים במהלך הסיור. בעזרת האפליקציה תוכלו לראות את בובות השעווה מתעוררות לחיים. מוזיאון “הנבחרים” נמצא במתחם ארנה שבהרצליה בקומה הראשונה והוא פתוח לאורך כל ימות השבוע: ראשון עד חמישי ושבת 10:0-18:30. ימי שישי וערבי חג 09:00-14:30 כניסה אחרונה שעה וחצי לפני סגירה. ההגעה לכאן היא באמצעות רכישת כרטיסים מראש – לכרטיסים בהנחה לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: הנבחרים – מוזיאון השעווה הישראלי ארנה הרצליה.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

תל מיכל – תל מיכל הוא אתר ארכאולוגי שנמצא על רכס כורכר מול מרינה הרצליה, מכאן יש תצפית מדהימה על הנמל. יש כאן שילוט שמסביר על המסלול ונקודות עניין. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק עירוני הרצליה – בשטחו של הפארק העירוני תוכלו למצוא שלל אטרקציות, מסלולי הליכה, שלולית חורף ופארק צפרות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

משק הפארק – בסמוך לפארק הרצליה נמצא משק הפארק המציע חוויה של קטיף עונתי ומגוון פעילויות נוספות לילדים: סדנאות, מופעים משתנים ועוד. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

אולפן הקסם – אולפן הקסם הוא מוזיאון חווייתי ומרכז מבקרים של אולפני הרצליה, שמציע חוויה מרתקת לילדים ולבני נוער: התנסות אמיתית ביצירת טלוויזיה (מבוגרים נהנים לא פחות). למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי אפולוניה  תל ארשף –  גן לאומי אפולוניה היא עיר נמל קדומה הנמצאת על רכס כורכר באזור חוף השרון, בסמוך להרצליה. מדובר באתר ארכיאולוגי מרשים המציג כיצד נראו החיים באזור השרון לפני שנים רבות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מערות אפקה – מסלול קצר וקליל שמתאים לכל המשפחה שבו תטיילו בין מערות עתיקות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק מנחם בגין – פארק ענק עם מגוון אטרקציות, שתוכלו לבלות בו שעות ארוכות. מפיקניק, שעשועים, שיט ועוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.