Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

7 המלצות לפעילויות עם הילדים בראש השנה

ראש השנה במוזיאון אחוזת דוברובין

מוזמנים לבקר באחוזת דוברובין ולחוות את ההיסטוריה בדרך מעניינת ומהנה, המתאימה לכל המשפחה. אחוזת דוברובין היא חצר איכרים משוחזרת הנמצאת ביסוד המעלה. לפני הרבה שנים הגיעו קבוצות חלוצים וחלוצות לעמק החולה וכאן בחרו לבנות את ביתם, היו נחושים לכבוש את השממה, להקים מושבה ומשק פורה. בביקור באחוזה תגלו פנינה היסטורית המספרת דרך ביקור בחדרי המגורים, בחצר ובגן את קורותיה של המושבה יסוד-המעלה בת ה 140 שנים וסיפור משפחת דוברובין. ממגוון פעילויות לילדים: טחינת חיטה במכתש ועלי וגם באבני ריחיים, העלאת מים מהבאר, תלבושות תקופתיות, משחקי ריצפה, ערכות צביעה, ובקיץ גם התנסות בכביסה של פעם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

ג’ונגל כייף

ג’ונגל כיף, מקום קסום לילדים וממוקם בקיבוץ בית זרע שבעמק הירדן, מזמין אתכם לביקור מרתק! מרגע כניסתכם לג’ונגל כיף, תתעורר הסקרנות ואיתה כל החושים יתעוררו. הצמחייה טרופית סביב ושבילי ההליכה במתחם, הצלילים וקולות בעלי החיים נותנים לנו את התחושה שנכנסנו אל ג’ונגל של ממש! רגע אחרי, נכיר מקרוב את בעלי החיים, דיירי הקבע של ג’ונגל כיף, שהגיעו מכל העולם אל המתחם המופלא, ג’ונגל כיף: קופי הסנאי השובבים והסוריקטות, נכיר את התוכי המדבר והצב הסודני הענק. נצפה בחוטמנים ובדורבנים מקרוב, וגם בארנבים והשרקנים ועוד חיות מופלאות. נבקר בפינת הליטוף ונזכה ללטף את בעלי החיים הקטנים: האפרוחים שרק בקעו מן הביצה והארנבות ועוד. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

ראש השנה בחוות התבלינים 

בואו לחגוג איתנו את ראש השנה באווירה מתוקה ומשפחתית: אריזות שי ייחודיות, סדנאות ופעילויות יצירה לילדים, סיורים בטרקטור, יריד מכירות חגיגי ועוד הפתעות מתוקות, מגוון פעילויות ללא תשלום, סדנאות, פעילויות יצירה בתשלום סמלי. לאורך כל היום חנות התבלינים הגדולה בעולם לצד בית קפה נהדר!
ומרחבים ירוקים ונעימים בין ערוגות התבלינים. למידע מלא לחצו כאן.

חוות הפסיפלורה בבית אלעזרי

בתאריך 17/09/2023 אתם מוזמנים להגיע ולהעביר את ימי החג באווירה מושבית ועגבניות שרי מתוקות כמו דבש. בואו עם כל המשפחה ותהנו מקטיף עגבניות שרי צבעוניות, משחקי חצר, פינת ציור, פינת חי, בועות סבון, שולחנות קק״ל בשפע, מכירת ג’חנון חם ומלבי טעים במקום ועוד. ההגעה למקום ברישום בראש באתר הרישמי.

חוות בר מושב יגל חוגגת ראש השנה

הצטרפו אלינו לאטרקציה באווירת מושב לילדים והמשפחה! כל מה שעושה לילדים כייף ומעניין: מתנפחים גדולים, טרמפולינות, ג’ימבורי משחקי חצר, בועות סבון, אפיית פיתות בטאבון, פינת יצירה, פינת חי ליטוף והאכלת בעלי חיים, מזנון מפנק ,פינות ישיבה מוצלות. במהלך הקיץ תיהנו גם מפעילויות מים מהנות ומרעננות: מתנפחים גדולים עם מים, בריכות ושכשוכיות לילדים. בואו עם בגדי ים והרבה מצב רוח טוב! לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הפנינג טבעי ומשפחתי במשק עירון

פעילות משפחתית חוויתית בטבע ביום ראשון 17/09/2023 בין השעות  9:30-13:30. הפנינג משפחתי שמרחיב את הלב ומחבר לאדמה.  נסייר בגן הירק, נטעם מהגידולים ונלקט מצמחי התבלין (10:00, 12:00), שעת סיפור בטבע- סיפור ילדים שיפגיש אותם עם הטבע שסביבם והטבע הפנימי שלהם (11:30), סדנאות יצירה מהטבע- פעילויות יצירתיות מחומרים טבעיים שבסופם יצאו הילדים עם תוצר מקסים הביתה. הכנת ראש דשא, שרשראות פרחים אביביות, מנדלות מזרעים, שרביטי חיטה, קטורות ועוד. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

בית הדבש והדבורה

בואו עם כל המשפחה לחוויה מושלמת בדיוק לפתיחת השנה החדשה בבית הדבש והדבורה בקיבוץ יד מרדכי. הפעילות כוללת: 1.בית הדבש והדבורה 2.נסיעה בעגלה רתומה לטרקטור 3. אפיית עוגת דבש משפחתית.  בואו לפגוש את הדבוראי שמסביר על עולמם המרתק של הדבורים. יוצאים לסיור בעגלה רתומה לטרקטור כל זה ברוח קיבוצית ברפת, בית האריזה ועוד. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיולי משפחות לפי איזורים

קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.