Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירוח כפרי למשפחות - מקומות לחופשה כפרית בארץ

הנה הגיע הזמן הזה בשנה שאנחנו מחפשים לעצמנו את היעד הבא שלנו לחופשה כפרית בישראל. אירוח כפרי בתוך קיבוצים, יישובים או מושבים ציוריים אפשרי למצוא מגוון רחב של סוגי לינה כמו בתי הארחה, לינת בוטיק, מלונות או צימרים. לרוב האירוח הכפרי יזדהה עם ביקור אותנטי תרבותי. בכתבה הבאה תוכלו לקבל המלצות לאירוח כפרי למשפחות בישראל מהנקודה הצפונית ביותר ועד הדרומית ביותר. כל מה שנותר לכם זה רק לבחור את המקום וקדימה לחופשה.

כפר הנופש גונן

כפר הנופש נופי גונן נמצא בלב קיבוץ גונןמשתרע על פני 40 דונם וממוקם על הגבול הפסטורלי שבין עמק החולה לרמת הגולן, בסמוך לאגמון החולה, עין תינה המפורסם ועשרות רבות של מוקדי טבע, תצפיות נוף, נחלים, מעיינות ואתרי מורשת. נופי גונן הוא אירוח כפרי בצפון למשפחות והוא כולל 55 חדרי אירוח בינהם בקתות עץ ואבן משפחתיות מעוצבות בסגנון רטרו מדליק. לכם גולשי אתר בשביל המשפחה ישנה הנחה קבועה בסך 15% עם קוד קופון shvil להזמנות באתר הרישמי. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. להזמנות לחצו כאן.

חוות הנופש ורד הגליל

חוות הנופש ורד הגליל משתרעת על פני כ-120 דונמים של צמחיה ירוקה, נופים קסומים, מרבדי דשא רחבי ידיים ונוף עוצר נשימה של הכנרת, הרי הגולן והגליל. בואו להתארח באחד מ-27 בתי הנופש שלנו, העשויים מעץ ואבני בזלת מקומית, צאו לטיול רכיבה בנופים נפלאים ותיהנו מקולינריה משובחת במסעדת טיביס האגדית. חדש בחוות הנופש: פעילות “Happy Hour” לילדים: יצירת קשר מיוחד בין הילדים לסוסים על ידי צביעת פרסות, האכלת סוסים וטיפול בסוס (הברשה או שטיפה). לכם גולשי אתר בשביל המשפחה ישנה הנחה קבועה בסך 15% עם קוד קופון shvil להזמנות באתר הרישמי. ההנחה תקפה בכל ימות השנה כולל סופי שבוע וחגים. להזמנות לחצו כאן.

מלון מטיילים קיבוץ מלכיה

מלון מטיילים מלכיה שייך לרשת מלונות מטיילים הוא מלון כפרי, הוא ממוקם בתוך קיבוץ מלכיה, באצבע הגליל שבגליל העליון. סביבו יש שלל אטרקציות ואתרי טיול מבוקשים. המלון מציע חדרים למגוון של הרכבים מזוגות ועד משפחות עם ילדים. בשטח המלון מדשאות דשא רחבות, פינות ישיבה מחוץ לחדרים, פינות מנגלים, בריכה של הקיבוץ, גן שעשועים וחדר אוכל. לכם גולשי אתר בשביל המשפחה יש הנחה קבועה בסך 16% בכל רשת מלונות מטיילים עם קוד קופון: שביל למזמינים דרך האתר הרישמי של רשת מלונות מטיילים. להזמנות ומידע נוסף לחצו כאן.

הווילג’ מלון מטיילים על הירדן

הווילג’ מלון מטיילים על הירדן שייך לרשת מלונות מטיילים, הוא ממוקם ליד קיבוץ שדה נחמיה שבגליל העליון. בסמוך למלון זורם לו נהר הירדן שמספק לא מעט נקודות תיירות, שלל אטרקציות ואתרי טיול מבוקשים. המלון מציע חדרים למגוון של הרכבים מזוגות ועד משפחות עם ילדים. בשטח המלון מדשאות דשא, פינות ישיבה מחוץ לחדרים, פינות מנגלים, בריכה, מגרש כדורגל וכדור עף, גן שעשועים וחדר אוכל. לכם גולשי אתר בשביל המשפחה יש הנחה קבועה בסך 16% בכל רשת מלונות מטיילים עם קוד קופון: שביל למזמינים דרך האתר הרישמי של רשת מלונות מטיילים. להזמנות ומידע נוסף לחצו כאן.

כפר הנופש מעגן עדן

כפר הנופש מעגן עדן נמצא בקיבוץ מעגן, בצידה הדרומי של הכנרת והוא מציע נופש כפרי למשפחות. מדובר במתחם נופש ענק ויפהפה שיש בו כל מה שצריך לחופשה מהנה. במתחם יש כמה אגפי חדרים ובהם סוגי חדרים שונים שיכולים להתאים לאירוח של זוגות או משפחות. עבור הילדים תמצאו כאן מתחם ג’ימבורי מרשים ובתקופות של חופשות פעילויות נוספות ייעודיות לילדים. כפר הנופש שוכן לצידה של רצועת חוף כנרת ומציע חוף רחצה פרטי לאורחי המתחם ובעונת הרחצה יש גם בריכת שחייה פעילה. לכם גולשי אתר בשביל המשפחה יש הנחה בסך 7% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של רשת מעגן עדן. להזמנות ומידע נוסף לחצו כאן.

כפר הנופש עין חרוד איחוד

כפר הנופש עין חרוד מציע חווית אירוח קיבוצי למרגלות הגלבוע. מתחם אירוח שתמצאו בו מספר סוגי חדרים, בקתות נופש וסוויטות שמתאימות להרכבי אירוח שונים. המיקום של כפר הנופש מעולה למעוניינים בטיולים באזור הגלבוע ועמק חרוד מאחר והוא נמצא במרחק של דקות נסיעה ממספר אזורי טיול, אטרקציות, מסעדות ועוד. במתחם האירוח יש גן שעשועים קטן, ואחד נוסף גדול יותר נמצא בתוך קיבוץ חרוד. עמדות מנגל מסודרות נמצאות במספר מתחמים שבהם תוכלו להשתמש בחופשיות (מותר להדליק אש בפינות המיועדות לכך בלבד). לכם גולשי האתר יכולים לקבל 12% הנחה לחופשה, עם הזנת קוד קופון shvil בעת ההזמנה באתר הרשמי של כפר הנופש עין חרוד איחוד. ההטבה תקפה לאורך כל השנה על בסיס מקום פנוי. להזמנות ומידע נוסף לחצו כאן.

מלון מטיילים גשר הזיו

מלון מטיילים גשר הזיו שייך לרשת מלונות מטיילים, הוא ממוקם בתוך קיבוץ גשר הזיו שבגליל המערבי. סביבו יש שלל אטרקציות ואתרי טיול מבוקשים. המלון מציע חדרים למגוון של הרכבים מזוגות ועד משפחות עם ילדים. מלון מטיילים גשר הזיו מעוצב בסגנון כפר יווני, יש מרחבי דשא ופינות מנגלים. לכם גולשי אתר בשביל המשפחה יש הנחה קבועה בסך 16% בכל רשת מלונות מטיילים עם קוד קופון: שביל למזמינים דרך האתר הרישמי של רשת מלונות מטיילים. להזמנות ומידע נוסף לחצו כאן.

מלון מטיילים קיבוץ איילון

מלון מטיילים איילון שייך לרשת מלונות מטיילים, הוא ממוקם בתוך קיבוץ איילון שבגליל המערבי. סביבו יש שלל אטרקציות ואתרי טיול מבוקשים. המלון מציע חדרים למגוון של הרכבים מזוגות ועד משפחות עם ילדים, יש כאן מרחבי דשא ופינות מנגלים. לכם גולשי אתר בשביל המשפחה יש הנחה קבועה בסך 16% בכל רשת מלונות מטיילים עם קוד קופון: שביל למזמינים דרך האתר הרישמי של רשת מלונות מטיילים. להזמנות ומידע נוסף לחצו כאן.

מנתור פרוד רשת סלינה

מנתור פרוד נמצא בלב הרי הגליל ומציע אירוח כפרי המאפשר באופן מושלם חיבור עם הטבע. בין חדרי האירוח השונים שטחי מדשאות גדולים, פינות ישיבה פסטורליות ושטחים משותפים נוספים. במנתור פרוד יש מגוון חדרי מלון שמתאימים להרכבים שונים: חדרים פרטיים, חדרים משפחתיים וחדרים שיתופייים המעוצבים ברמה גבוהה ומאפשרים מפגש בין מטיילים. בין שירותי המלון השונים: ארוחת בוקר, בריכת שחיה, מסעדה ובר, חניה בחינם, WIFI חופשי, חוגי וולנס והופעות חיות מעת לעת. ניתן להגיע עם בעלי חיים בתוספת תשלום סמלי. למידע מלא כולל הסבר הנחה לחצו כאן.

סלינה קיבוץ מעלה החמישה

סלינה הרי ירושלים נמצא בתוך קיבוץ מעלה החמישה הממוקם באחת הפסגות הגבוהות שבהרי ירושלים. סביב הקיבוץ ישנם מגוון רחב של מסלול בתוך היערות אל מול נוף עוצר נשימה של ירושלים. בסלינה הרי ירושלים תמצאו בר מקורה וחיצוני, בריכה מקורה לשימוש מעל גיל 4 עם כובע שחייה, משטחים פתוחים ומגוון רחב של אפשרויות לינה לבחירתכם בהתאם להרכב שלכם. מיקום של קיבוץ מעלה חמישה הוא מתאים למי מכם שמחפש לצאת לטייל בהרי ירושלים: אבו גוש לחובבי החומוס וקולינריה, מעיינות הרי ירושלים, מסלולי הליכה ונקודות תצפית עוצרות נשימה. למידע מלא כולל הסבר הנחה לחצו כאן.

אירוח בחוות האלפקות

חוות האלפקות שוכנת בלב הר הנגב, במרחק נסיעה של דקות בודדות ממצפה רמון. בחווה המיוחדת חיות להן עשרות אלפקות ולאמות שהגיעו הנה מדרום אמריקה ומאחורי הגעתן מצוי סיפורה המרתק של הקמת החווה. לצד החווה, שמהווה אטרקציה מומלצת למבקרים באזור מצפה רמון, מציע האתר גם יחידות אירוח ואפשרויות לינה נהדרות באחד האזורים היפים של ישראל. בחוות האלפקות תוכלו ליהנות מחווית אירוח ולינה ולבחור מבין יחידות האירוח השונות: צימרים, סוויטות, יורטים מפנקים ודום ענק לקבוצות גדולות. למידע מלא כולל הסבר הנחה לחצו כאן.

מנתור אלמוג ים המלח

מנתור אלמוג ים המלח נמצא בתוך קיבוץ אלמוג בצפון ים המלח. המקום נמצא בין נופי מדבר של בקעת הירדן ובמרחק נסיעה קצר מחופי צפון ים המלח, הבוץ האגדי, מסלולי ההליכה המוכרים ביותר כמו נחל דוד בעין גדי או נחל ערוגות. במנתור אלמוג יש בריכת שחייה, סדנאות אומנים, מדשאות דשא, בר ומסעדה. יש כאן מגוון של חדרים המתאימים להרכבים שונים לזוגות ומשפחות. למידע מלא כולל הסבר הנחה לחצו כאן.

סלינה צוקים בערבה

סלינה צוקים נמצא ביישוב צוקים שהוא כפר אומנים שנמצא בערבה התיכונה. אם אתם מחפשים לצאת לחופשה שתנתק אתכם מהיום יום שלכם ויותר תחבר אתכם לטבע זה המקום בשבילכם. היישוב צוקים מוקף בנופי בראשית במדבר האינסופי. סביב סלינה צוקים תוכלו לצאת לגלות את המדבר הפתוח בטיולי ג’יפים או טיולים גמלים שיוציאו אתכם מהשגרה. רגע לפני שאתם הולכים לישון הרימו את ראשכם מעלה ותהנו משמיים מלאי כוכבים. בסלינה צוקים יש מגוון רחב של סוגי חדרים המתאימים להרכבים שונים. למידע מלא כולל הסבר הנחה לחצו כאן.

מלון מטיילים מדברי לוטן

מלון מטיילים מדברי לוטן נמצא בערבה הדרומית – איזור מדהים עם נופי בראשית! מלון מטיילים מזמין אתכם להגיע לאחד האיזורים התיירותים בדרום הארץ יש כאן שלל אטרקציות ואתרי טיול מבוקשים המתאימים לכל המשפחה. כאן בערבה הדרומית הקצב הוא אחר – בואו לחופשה פשוטה מחוברת לטבע, בואו לשבת עם כל המשפחה סביב המדורה תחת כיפת השמיים, לצפות בכוכבים ולהנות מהשקט המדברי. המלון מציע 26 חדרים למגוון של הרכבים מזוגות ועד משפחות עם ילדים. בשטח המלון יש פינות ישיבה מחוץ לחדרים מספסלי בוץ, מטבח מרכזי מאובזר, אטרקציה מקומית בשם פארק האקו כייף שהוא גן משפחתי בנוי מחומרים ממוחזרים ובריכה אל מול נוף הרי המדבר. לכם גולשי אתר בשביל המשפחה יש הנחה קבועה בסך 16% בכל רשת מלונות מטיילים עם קוד קופון: שביל למזמינים דרך האתר הרישמי של רשת מלונות מטיילים. להזמנות ומידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.