Skip to content
Search
Search
Close this search box.

אטרקציות בתל אביב והסביבה עם ילדים

תל אביב היא לא רק עיר של חיי לילה ותרבות, היא גם גן עדן לילדים! העיר מציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים, החל מחופים חוליים מושלמים לבניית ארמונות בחול ומשחקי כדור, דרך פארקים ירוקים ושטחים פתוחים מושלמים לפיקניקים ורכיבה על אופניים, ועד מוזיאונים אינטראקטיביים ומרכזי תרבות שיעוררו את הסקרנות של הקטנים. כאן תמצאו מספר אטרקציות מומלצות בעיר הגדולה:

פארק אריאל שרון פארק מיחזור חירייה

פארק אריאל שרון נמצא באזור גוש דן, והוא מציע אפשרות לטיול קליל במרכז הארץ. הפארק הוא גדול ויש בו המון שטחי דשא ומסלולי הליכה שרובם נגישים. לפארק אריאל שרון יש גם סיפור התהוות מעניין ומיוחד שאותו תוכלו להכיר בביקור שלכם כאן. בעבר האתר היה מוכר בעיקר בשמו “חירייה”, מה שבטח מצלצל לכם מוכר כאתר לאיסוף פסולת. לאחר פרויקט שיקום ענק, כיום מדובר במקום משודרג ומושקע. הפארק הוא מקום נהדר לפיקניק או בילוי עם ילדים, וגם הכלבים שלכם יהיו מרוצים להתרוצץ כאן. למידע מלא לחצו כאן.

גרביטי פארק נמל תל אביב

בואו עם הילדים לפארק אתגרים שהם לא ירצו ללכת הביתה. מקום מושלם להעביר בו את היום על כל המשפחה, יש כאן חלל ענק של אטרקציות והכל בתוך מקום ממוזג בלב נחל תל אביב. יש כאן פעילויות מאתגרות, ספורטיביות, מהנות לכל הגילאים כמו: מתחם טרמפולינות, סליידר, מתחם לקטנטנים: כדורים לבנים, גשר שרשראות ועוד. למידע נוסף וכרטיסים בהנחה לחצו כאן.

גני יהושע ואתר שבע טחנות

גני יהושע לאורך נחל הירקון מספק בילוי יום מפתיע מלא באטרקציות לכל המשפחה. אם אתם באיזור המרכז תוכלו להגיע אל אתר שבע טחנות על גבול נחל אל עוג’ה – נחל הירקון. המקום מציע שלל של אטרקציות לכל המשפחה החל מהשכרת רכב גולף, כדור פורח, רכבת ילדים, פארק טיפוס וגני שעשועים מושקעים וחדישים. למידע מלא לחצו כאן.

פארק מנחם בגין וסקי על המים

פארק מנחם הוא אחד הפארקים המגניבים בדרום תל אביב. הפארק ענק, אפשר לבלות בו שעות ארוכות ויש בו גם מגוון אטרקציות לכל המשפחה ובמיוחד עם ילדים. יש כאן גם שני אגמים מלאכותיים: בקטן אפשר להשכיר סירות פדלים והאגם השני הגדול יותר ומציע אטרקציית סקי מים בכבלים (זה אדיר!). בנוסף לשני האגמים המלאכותיים תוכלו למצוא כאן גם חיות – בפארק יש פינת חי די מרשימה עם חיות כמו: איילים, יעלים, תרנגולות, כבשים ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

חוות שלם פארק אריאל שרון

בכניסה הצפונית לפארק אריאל שרון המוכר לנו בתור הר הפסולת של גוש דן תוכלו להגיע אל חוות שלם. כאן תמצאו מסלולי הליכה נגישים, מרכז צפרות, אגם אקולוגי, משטחי דשא רחבי ידיים, המון ספסלי פיקניק בין בתי החווה המשוחזרים ומפוזרים בתחמי הדשא, טיילת נחל כופר, גן שעשועים מושקע מאוד שכל כולו מעץ, עגלת קפה ומרכז מבקרים. בעתיד הלא רחוק יפתחו כאן גם מסעדות, מרכז ירידים ובתי קפה לקהל הפתוח. למידע מלא לחצו כאן.

פארק צפרות יער ראש ציפור

יער ראש ציפור הינו פארק גדול במרכז הארץ שבו יש מספר נקודות עניין. הפארק הוא יפה ומטופח, וניתן לטייל בו בין שבילי הטיול הנגישים ולהתרשם מהנוף ואווירת הטבע שמאפיינת אותו. הפארק נמצא בשטח גני יהושע, פארק הירקון ובמהלך הטיול באזור תוכלו לבקר באתר שבע טחנותגבעת נפוליאון ומרכז הצפרות ראש ציפור. למידע מלא לחצו כאן.

מרכז פרס לשלום

מרכז פרס לשלום הוא מרכז מבקרים יחיד מסוגו, בעיר תל אביב, המציג את סיפור החדשנות המפואר של ישראל. במרכז המבקרים תצאו לסיור מודרך מרתק בהשראת חזונו של שמעון פרס ז”ל, תפגשו טכנולוגיה חדשנית אינטראקטיבית מיוחדת במינה ותקבלו גם הצצה לעתיד. כאן תוכלו להיות במפגש הולוגרמות של האנשים מאחורי החדשנות הישראלית. למידע מלא לחצו כאן.

מוזיאון אנו

מוזיאון אנו המחודש היה מוכר בשמו הקודם כמוזיאון בית התפוצות היהודי. המוזיאון נמצא בתל אביב והביקור בו מזמין אתכם למסע מרתק בהיסטוריה בת אלפי השנים של העם היהודי. המוזיאון המשודרג מעוצב בקפידה רבה והוא בנוי באופן כזה שמהווה עניין למגוון רחב של גילאים. המבנה מחולק למספר קומות, וכל קומה מספרת את סיפורו של העם היהודי לפי תקופות שונות ונושאים מגוונים כמו: ספרות, מוסיקה, אומנות, מדע ועוד רבים אחרים. למידע מלא לחצו כאן.

מוזיאון הטבע ע”ש שטיינהרגט

מוזיאון הטבע ע”ש שטיינהרדט מציג את אוצרות הטבע הלאומיים של מדינת ישראל שאותרו מתוך אוסף בן חמישה מיליון וחצי פריטים(!!). הבניין שבו ממוקם מוזיאון הטבע בתל אביב מזכיר בעיצובו תיבת אוצרות והוא בן חמש קומות של חללי תצוגה בתערוכות מתחלפות. יש הטוענים כי המבנה מזכיר את תיבת נח לשמירת אוצרות הטבע לדורות הבאים. בתערוכות השונות במוזיאון הטבע מוצגים פוחלצים ושלדים, ויש בו שילוב של אמצעי מולטימדיה מגוונים כמו סרטונים, משחקים, מסכי מגע ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

הספארי ברמת גן 

גן חיות הספארי נמצא במרכז הארץ בעיר רמת גן והוא בין הגדולים בארץ ובמרכז התיכון בכלל. יש המכנים אותו “אפריקה של גוש דן”. בספארי יש מגוון חיות ענק ומתגוררים בו מעל ל 1,600 בעלי חיים מכל העולם, ביניהם: 68 מיני יונקים, 130 מיני עופות ו- 25 מיני זוחלים. בנוסף יש כאן פילים, ג’ירפות, סוגי קופים שונים כמו גם גורילות. לכרטיסים בהנחה לחצו כאן.

מוזיאון האשליות

מוזיאון האשליות בתל אביב הוא מקום ייחודי בו תוכלו לחוות עולם של אשליות אופטיות מרתקות, חידות מאתגרות ותערוכות אינטראקטיביות. המוזיאון ממוקם בנמל תל אביב, בקרבת מגוון אטרקציות תיירותיות, ומהווה יעד פופולרי עבור משפחות, זוגות וצעירים. מדובר על מוזיאון שכל אחד צריך לבקר בו לפחות פעם אחת! מוזיאון האשליות מציע חוויה מרתקת לכל המשפחה כזאת שלא תרצו לצאת ממנה. במוזיאון תמצאו למעלה מ-50 מיצגים אינטראקטיביים המשתמשים באשליות אופטיות, הולוגרמות ומשחקי תפיסה כדי לערער את תפיסת המציאות שלכם. מיצגים מושקעים ברמה הגבוהה ביותר! למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.