Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות באילת למשפחות עם ילדים

עיר הנופש הדרומית של ישראל מציעה מגוון ענק של אטרקציות למבקרים בה וכאן תוכלו לקבל מידע על אטרקציות אילת. מלבד אתרי הנופש הרבים שיש באילת, תוכלו ליהנות גם מאטרקציות ימיות מגוונות הכוללות שיט, צלילה ועוד אפשרויות רבות של ספורט ימי. בנוסף יש בעיר פארקי מים מרהיבים, פעילויות באילת, ספורט אתגרי ומדרחוב תוסס עם מתקני משחק לכל המשפחה. אז מה לעשות באילת? המשיכו לקרוא ובחרו את האטרקציה עבורכם. 

ווטרלנד פארק המים של אילת

אילת, עיר החופש והנופש, סוף כל סוף זוכה לפארק מים חווייתי ומרשים במיוחד! מה יש לעשות באילת? קבלו את פארק המים שמשתרע על פני 20 דונם שתוכנן להיות פארק מים חכם ייחודי. בפארק ישנם שלושה מתחמים אשר בכל אחד מהם יש מגוון רחב של מגלשות מים, בריכות גלים, מזרקות ג’טים ממוחשבות, קרוסלות, סירות מתנגשות במים, מתחמי פיקניק ועוד. פארק המים ווטרלנד או בתרגום פשוט “ארץ המים” נבנה בחלקה הדרומי של אילת במקום ה”טקסס ראנץ'” שהיה בעבר לאטרקציה בסגנון המערב הפרוע. בפארק המים ווטרלנד ישנם 27 מגלשת מים, זו מגלשת מים שיש האומרים כי היא הגבוהה ביותר במזרח התיכון שמגיעה לכ 24 מטרים. למידע נוסף לחצו כאן.

אל האופק – הפלגה חוויתית בים האדום

הזדמנות ייחודית לחוות את מפרץ אילת דרך עיניים של מי שחי את הים. הפלגה בסירת מפרש (כן! בדיוק כמו בפוסטרים!), בה נחוש את הרוח, המים, ובגדול את הים בצורה הכי טבעית שלו. בכל סירה יהיו לא יותר מ-14 משתתפים, מה שיבטיח חוויה אינטימית (ניתן להוציא 3 סירות במקביל). אורך ההפלגה שעתיים . במהלכה נעגון בלב ים. המעוניינים יוכלו לרדת לרחוץ במים ולהשתמש בציוד השנירקול והסאפ שיסופקו בסירה. הירידה למים מותנית בתנאי הים ובשיקול דעתו המקצועית של הסקיפר. למידע נוסף כולל רכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

המצפה התת ימי

המצפה התת ימי הוא אטרקציה שלא מוותרים עליה בביקור באילת. מדובר במקום שמציע אטרקציה ימית בלתי רגילה שנותנת לכם הצצה חווייתית ומוחשית אל החיים מתחת לפני המים. הביקור במצפה התת ימי מתאים לכל המשפחה ובכל גיל ומדובר בחוויה נהדרת שכולם נהנים בה. למידע נוסף ורכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

החללית האילתית

מה עושים באילת מעבר לטבילה בים? אתם מוזמנים להגיע לחוויה בלתי נשכחת בחללית האילתית – סירת הזכוכית המהירה ביותר בישראל. תחתית הסירה היא זכוכית עגולה בצורת עין כחולה, היא שטה במהירות גבוהה ונותנת למטייל להרגיש כאילו הוא עף מעל לפני המים. במהלך השייט מגיעים אל ריף הדולפינים, מפרץ אילת וגבול ירדן. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק הטרמינל 

בלב העיר אילת ממש היכן שעד לפני כמה שים עמד לו שדה התעופה של העיר מוקם בימים אלו פארק הטרמינל. הפארק הוא פארק עירוני מלא אטרקציות ואירועי תרבות שיתקיימו בעתיד בעיר. פארק הטרמינל יעוצב עם אלמנטים מעולם התעופה זאת בשביל לשמר את ההיסטוריה של השטח בו הוא הוקם. יוקם כאן מדרחוב הכולל הצללה לכל אורכו עם אלפי עצים שכבר נשתלו כאן במטרה לתת צל. למידע מפורט לחצו כאן.

המזרקה המוזיקלית באילת

בשנים האחרונות קיבלנו תוספת נחמדה לעיר אילת – המזרקה המוזיקלית. 350 מתיזי מים המוזנקים לגבהים של עד 30 מטרים לפי קצב המוזיקה. בשעות הערב המזרקה מתפקדת כמופע אורקולי ובשעות היום לשעשועי מים לקטנטנים. שעות פתיחה: בימים שלישי, חמישי, שישי ושבת. במהלך היום: 17:00-20:00 בלילה: 20:30,21:30 (מופעי לילה עם מוזיקה ואורות). כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: המזרקה המוזיקלית אילת.

חוף חנניה – ספינת זכוכית וספורט ימי באילת

הבית של הספורט הימי אילת חוף חנניה מזמין אתכם לבוא ולהנות מחווית שייט ואקסטרים אמיתית! יש כאן מתקני חוף למי מכם שרוצה לשלב את חווית הספורט הימי לצד טבילה בחוף הים. תוכלו לחוות שיט בספינת מצלול ז’ול ורן שהיא ספינה מרהיבה עם תחתית זכוכית שממנה ניתן לראות את שמורת האלמוגים, או לחוות סיור במפרץ אילת עם ספינת פרדייז שבה תוכלו להנות מחוויה המשלבת שייט, חווית שחייה וגם ארוחה. בחוף חנניה תוכלו לבחור גם מבין שלל אטרקציות ימיות נוספות כמו: אופנועי ים, סירות מהירות, בננה, אבובים, סירות פדלים, קייקים ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

ספינת זכוכית גלאקסיה אילת

בואו עם הילדים שלכם לחוות את עולם המים שבמעמקי הים האדום. ספינת גלאקסיה בה הקרקעית היא מזכוכית עם חלונות פנוראמיים ענקיים, שטה במעמקי המים. בספינה יש קומת תצפית עם מקומות ישיבה, קומת כניסה ממוזגת עם מקומות ישיבה וקומת קרקע שבה יש זכוכית פנוראמית המגיעה עד לעומק של כ 2 מטר מתחת לפני הים. הקומה התחתונה מאפשרת לכם לקבל נקודת מבט מרהיבה על חיי הים והאלמוגים. ניתן לבחור בין שני מסלולי שייט: שייט בלבד או שייט עם עצירת שחייה בלב הים. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק המים יו ספלאש אילת

בתוך מלון יו ספלאש ריזורט שנמצא בקיבוץ אילות תוכלו להגיע ולהנות מחוויה נהדרת של כייף עם כל המשפחה. פארק המים יו ספלאש עם מגוון של מגלשות מים, מתחם אקסטרים, מתחם לפעוטות וקטנטנים, דוכני אוכל, מלתחות ועוד. במתחם האקסטרים תיהנו מ 5 מגלשות ייחודיות שמגיעות לגובה של 19 מטרים, המתחם מתאים בעיקר לילדים החל מגיל 6 וגובה 1.20 מטרים. במתחם יש את מגלשת הצונמי, הבאנג’י, האנקונדה, הקוברה והבלו ממבה. למידע נוסף חצו כאן.

לעוף על המים באילת

זה המקום לחובבי ספורט ימי בעיר הדרומית אילת, כאן תוכלו לחוות את הים האדום ואת יופיו של מפרץ אילת לכל גיל. תוכלו לצאת לשייט רגוע, שייט בסירה מהירה, אבובים, צפייה בדולפינים, סיור גבולות וגם שנירקול לצד האלמוגים והשוניות של ים סוף. בנוסף יש גם אפשרות להתנסות בסקי מים ושייט ביאכטה אמיתית! לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

יאכטות אילת: שיט בסירות עם אטרקציות מים

שיט חווייתי בספינת קפטן פיליפ שלא תרצו לפספס. בואו עם החברים והמשפחה להפלגה מטורפת של שעתיים לאורך קו החוף של אילת. הספינה בעלת 3 מפלסים: מפלס תחתון בו יש חדר אוכל ממוזג עם ספות ושולחנות, מפלס אמצעי שבו אזור הכולל רחבת ריקודים, כסאות, שולחנות, בר משקאות ועוד ובמפלס העליון רחבת דק המשקיפה ישירות לים ובנוסף יש בה מיטות שיזוף וג’קוזי גדול. בזמן השייט תוכלו להנות ממגלשת מים, ג’קוזי, טרמפולינת מים, מזרנים צפים, מתנפחים ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

אטרקציות בקניון האייס מול אילת

פארק חבלים אייס מול

בלב קניון האייס מול תוכלו ליהנות מפארק חבלים גבוה ומרשים ובו 3 קומות טיפוס עם מסלולים חווייתיים שונים המשתרעים על כ-300 מטרים. הילדים יוכלו לטפס וללכת כאן על גשרי החבלים הארוכים ולצפות על אורחי הקניון מזוית קצת אחרת. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

אייס ג’אמפ אילת

בקניון האייס מול אילת נמצא מתחום טרמפולינות גדול שמציעה חוויה לכל המשפחה. במתחם תמצאו עשרות טרמפולינות לגילאים שונים, קיר טיפוס, בריכת ספוגים ועוד. המתחם מומלץ מגיל 5 ומעלה. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

החלקה על הקרח

אם בא לכם להתנסות בהחלקה מרעננת על הקרח בעיר החמה של אילת, הגעתם למקום הנכון. בלב הקניון יש משטח החלקה ענק שמתאים לגילאים ורמות ניסיון שונות. חוויה נהדרת ומיוחדת לכל המשפחה. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

לייזר טאז אילת

חובבי האקשן יכולים לקחת חלק במשחק קבוצתי של חוויה וגיבוש. בלייזר טאג תיכנסו לתוך מבוך חשוך מצויידים באפודים ורובי לייזר כשהמטרה שלכם היא לנצח את הסכנות שבדרך. לאורך המסלול מוסיקה ואפקטים שיכניסו אתכם לאווירה. למידע נוסף ורכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.