Skip to content
Search
Search
Close this search box.

סיורים מודרכים מומלצים עם הילדים

לאורך כל השנה אפשר לצאת למגוון רחב של מסלול וטיולים בטבע, אפשר לעשות זאת לבד או לבחור לעשות זאת עם מדריך צמוד. טיולים וסיורים בארץ עם מדריך יתן לכם יתרון עצום, שקט והרגשה של ביטחון. בנוסף  המדריך נותן ערך מוסף אדיר והוא יגרום לטיול שלכם לפעמים לקבל נקודת מבט שונה ולשנות את הטיול לכל אורכו. המקצועיות, הניסיון לאורך השנים, צבירת הידע, ההיכרות של המדריך עם השטח אלו דברים רק חלק מהדברים שתוכלו להנות מהם בסיורים מודרכים. מדי חודש יוצאים מגוון סיורים בישראל ואתם מוזמנים להצטרף ולקחת חלק עם או בלי הילדים. 

טיול שקיעה: סיור עששיות בחוף דור

מתחשק לכם לטייל בחוף היפה בארץ? להסתובב עם עששיות מדליקות ולשמוע סיפורים מעניינים? הצטרפו לטיול שקיעה בחוף דור!  אתם מוזמנים לאחד החופים היפים ביותר בארץ – חוף דור! במהלך הפעילות תהנו מהשקיעה, תטפסו על תל דור, תשמעו סיפורי ים, תגלו קונכיות וצדפים שונים ותדליקו את העששית שתאיר לכם את החושך בדרך חזרה. מדובר בהליכה של סה”כ 2 ק”מ. מותאם לגילאים 4-99. תסיימו את הטיול לאחר כשעה וחצי בחשיכה. מידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

מעבדת טבע: טיול קליל ומעבדת חקר לכל המשפחה

מחפשים פעילות חווייתית ומהנה לכל המשפחה שתחבר אתכם לטבע? רוצים לטייל בשבת עם הילדים אבל מחפשים משהו לא שגרתי? ברוכים הבאים למעבדת הטבע! טיול סוחף וייחודי הכולל מעבדת שדה עם הילדים, חיפוש חרקים, ציפורים וחיות מיוחדות בשמורת הטבע חוף השרון! מוזמנות ומוזמנים לצאת איתי לחוויה ייחודית ומרתקת לכל המשפחה! במהלך הפעילות אנו נלמד על החשיבות של כל חרק הכי קטן והתרומה שלו למערכת האקולוגית שבה הוא מתקיים, נתחכה אחר חרקים, ציפורים ובעלי חיים מיוחדים החיים בשמורה ואפילו נביט בהם מקרוב מאוד! מידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

מתגלגלים בירקון: טיול טבע על קורקינט חשמלי בעל 3 גלגלים

אתם מוזמנים לטיול מתגלגל על קורקינט ממונע בעל שלושה גלגלים (היחיד בישראל) במגוון רחב של תאריכים שונים לבחירתכם. טיול רגוע בתוך הפארק הגדול בארץ במסלול טבע יפייפה הכולל נסיעה לאורך הירקון ועצירה בפינות טבע מיוחדות. המסלול עובר דרך אגם גני יהושוע ממשיך לסכר 7 תחנות מהתקופה הרומאית, נכנס לפארק צפרות ובו אגם עם פינות תצפית נסתרות, ממשיך בשביל סלול בפארק ראש ציפור ועולה לגשר הרכבת, ממשיך בשכונת בבלי ומשם ממשיכים מערבה עד לנמל תל אביב שם מתגלגלים על דק עץ בצמוד למגדלור העתיק ותחנת רידינג המפורסמת משם חוזרים לנקודת ההתחלה. הטיול כולל עצירות להסברים תצפיות וטעימות. הטיול מתקיים על כלי ייחודי הנקרא טרייק. זהו סוג של קורקינט ממונע בעל 3 גלגלים יציב ומהנה, קל לתפעול אשר נותן תחושת ביטחון ויציבות מהרגע הראשון שעולים עליו (ברשותינו מספר כלים עלייהם ניתן גם לשבת ומיועדים למתקשים ברכיבה על הכלים החשמליים). מידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

לעת ערב: סיור עששיות בגבעות הכורכר בנס ציונה

מה עשו כאן פרשים ניו-זילנדים לפני 100 שנים? איך מתרבים עצי הפיקוס? האם שיח השרביטן הוא התרופה לסרטן? איך מכינים חבלים בטבע? נכיר את מארג החי והצומח הייחודי בגבעות הכורכר. נריח ונטעם פרחים ותבלינים, נשמע סיפורי בדים ונפלאות על התיישבות ראשונים, על מלחמות, בגידות רציחות ורוחות מסתוריות ואפילו נזהה עקבות בעלי חיים. הסיור מתקיים לפנות ערב ולאור עששיות. מתאים מגיל 3. מידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

מתגלגלים ביחד בהרי יהודה טיול בארץ כנען

טיול מתגלגל אשר יוצא מאזור מוצא, עובר במעיין מוצא העתיק, ממשיך לכיוון עינות תלם ונחל חלילים (כולל אפשרות לטיול רגלי בנחל). בהמשך מתגלגלים בשביל אופניים סלול וחדש לאורך נחל שורק, ומאפשר רכיבה בנוף קדומים של טרסות עתיקות יומין, מטעים, וחורשות. הטיול ממשיך עד למרגלות ליפתא העתיקה ומשם מתגלגלים מתחת לגשר הרכבת החדש, וחוזרים לנקודת ההתחלה. הטיול לאורך הנחל כולל עצירות במקומות עניין לתצפיות, הסברים ו״פיקניק תנ״כי״. משך הטיול: 2-3 שעות. מידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.