Skip to content
Search
Search
Close this search box.

סוכות 2022 בעכו
סיורים ופעילות במהך סוכות ופסטיבל עכו

אגף התיירות בחברה הכלכלית בשיתוף רט”ג ומשרד התיירות, יוציאו במהלך חול המועד סוכות – בתאריכים 11-15.10 שני סיורים בכל יום בעכו. מקום המפגש לשני הסיורים הוא בכיכר התותח ברחבת מרכז המידע החדש.

סיור 1: תותחים חומות, סמטאות ושווקים בעכו

הסיור יצא בין השעות 10:00-12:00 – הסיור בחינם. מה בסיור? טיפוס על חומותיה האדירות של העיר, תצפית על גגות ומגדלים, סיור בטיילת החומות המזרחית שער העיר, השוק הלבן והשוק עממי עד למגדל השעון המפורסם, תצפית ל”חאן העמודים” ולבסוף סיור במפרץ המערבי היפהפה. למי מתאים? הסיור מתאים לכל הגילאים. המסלול אינו מונגש. מה להביא? מים לשתייה, נעלי הליכה, כובע. להרשמה לחצו כאן.

סיור 2: העיר שמעל והעיר שמתחת

הסיור יצא בין השעות 13:00-15:30 – הסיור בתשלום. מה בסיור? הסיור יתחיל בגן הקסום ומשם ימשיך לעיר הצלבנית שמתחת לאדמה ומעליה, אולמות המופלאים ורחובות הצלבניים. מורי הדרך יספרו על שתי התקופות שבהן שהו הצלבנים בעכו, על התבוסה שלהם מול צאלח א-דין בקרני חיטים ועל החזרה שלהם במסע הצלב השלישי, שבעקבותיו הפכה עכו לבירת ממלכת הצלבנים. הסיור יסתיים בעיר העות’מאנית, בשוק הגדול של עכו, מנהרת הטמפלרים ואזור המגדלור. למי מתאים?  הסיור מתאים לכל הגילאים. המסלול מונגש חלקית. מה להביא?  מים לשתייה, נעלי הליכה, כובע. להרשמה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.