Skip to content
Search
Search
Close this search box.

סוכות 2022 בצפון הנגב

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה בחג סוכות 2022 לצפון הנגב להנות משלל אירועים ופעילויות כמו: נכיר לעומק את ארבעת המינים, ויוצרים מהם זר הדסים או ריבת אתרוגים, משתתפים בתחרות הסוכה המיניאטורית, וזוכים בפרסים, מכינים כרטיסי ברכה תלת ממדיים וקישוטים לסוכה, וצופים בניוח זכוכית בצורת רימון ותפוח.

חג האסיף הוא זמן אידיאלי להגיע לביקור בצפון הנגב. לאחר תקופה קשה עם עמל רב, הגיע הזמן לקצור את פירות העבודה, ליהנות משפע של תוצרת מקומית איכותית ולבלות בשלל האטרקציות של האזור.

בגרובטק אשכול יחוו את ארבעת המינים כמו שלא הכרתם. בסדנה מיוחדת יוצרים עציץ מחומרים ממוחזרים, ובתוכו ארבעת המינים. ההדס ישמש גם לשזירת כתר ייחודי, ובסדנת מסטר שף מיוחדת מכינים מתכון מנצח לריבת אתרוגים.

מי שרוצה לדעת קצת יותר על ארבעת המינים, יוכל לעשות זאת בסיור מרתק בחמדת שדות. בחווה מגדלים את כל ארבעת המינים, ולקראת סוכות ישימו בסיור דגש מיוחד עליהם, מה (ואת מי) הם מסמלים, למה דווקא הם נבחרו כסמלי החג ומה התכונות המיוחדות שלהם. בקפיטריה אפילו תוכלו למצוא מוצרים שונים העשויים מארבעת המינים.

בתיירות עלומים יקיימו את תחרות הסוכה המיניאטורית היפה ביותר. כל משפחה תוכל להכין את הסוכה שלה, בעזרת שולחן עמוס חומרי יצירה, לצד חומרים מהטבע מסביב. יש גם פרסים לסוכות המוצלחות ביותר. לאחר הרכבת הסוכה ניתן גם להמשיך לסיור בקיצוץ של פעם, להתאמן בחץ וקשת ועוד.

לא רק הסוכה וארבעת המינים יככבו בסוכות. המגיעים לאזור צפון הנגב יוכלו ליהנות מעוד שפע פעילויות. בשביל הסלט יצאו לסיור בהייטק של החקלאות, עם ביקורים בחממות לקטיף עצמי של עגבניות בונבוניירה, מלפפונים ננסיים, ופלפל חריף במיוחד, שליפת גזר צבעוני מהאדמה, חידון והפעלות בבוסתן 7 המינים, ועוד. במדבר ילוו סיורי ג’יפים חווייתיים למגוון מסלולים באזור, כולל אפשרות לטיול לילה.

גם האומנות תיקח חלק באירועי החג. בסטודיו הדס זגרון יקיימו סדנת סקראפ חגיגת, בה יוצרים כרטיסי ברכה תלת ממדיים וקישוטים לסוכה ולבית – עם מאות דפים בצבעים ודוגמאות שונות. ובסטודיו רון ארט יקיימו סיורים והדגמות בסטודיו, עם הדגמות מהפנטות של ניפוח זכוכית בצורת רימון ותפוח בדבש ומגוון רחב של טכניקות.

פרטים נוספים על כל האתרים באתר תיירות שקמה בשור לחצו כאן. 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.